Trike-tourtocht (triketreffen) 5 Augustus 2018...... AFGELAST !!!!

Tochten buiten de kalender georganiseerd door Lili leden
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Beinsberger E
Kopman
Berichten: 727
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 23:47
Postcode: 3621
Locatie: Rekem
Contacteer:

Re: Trike-tourtocht (triketreffen) 5 Augustus 2018

#16 Bericht door Beinsberger E »

We zijn voorlopig met 2 deelnemers ik zelf en Willem als er niemand meer bij komt zal de tocht spijtig genoeg niet door gaan :(
Dus waar zijn de trike-rijders [-o<

rik
General Manager
Berichten: 3186
Lid geworden op: za 26 mar 2005, 21:47
Postcode: 3630
Fiets: Df 269
Locatie: Maasmechelen
Contacteer:

Re: Trike-tourtocht (triketreffen) 5 Augustus 2018

#17 Bericht door rik »

Jammer! Ik zou heel graag meegaan, maar ik vrees dat mijne fysiek het niet toe laat en bovendien staat er reeds wat anders op het programma. Sorry! :oops:
DF 269
Ice sprint1 26"

Gebruikersavatar
Peter J
dokter
Berichten: 1278
Lid geworden op: di 10 nov 2009, 18:12
Postcode: 2620
Fiets: Velomobiel Milan GT MK II 0023
Locatie: Hemiksem
Contacteer:

Re: Trike-tourtocht (triketreffen) 5 Augustus 2018

#18 Bericht door Peter J »

Heel jammer dat er geen animo is voor deze rit... :(
Ik ga het hier nog eens bespreken met Kristel maar ik heb problemen met mijn rug/bil/been en vrees die 60 km niet aan te kunnen. Ik sukkel hier al een tijd mee en dat was ook de reden om af te zeggen voor de BBQ-tocht... Morgen word ik nog eens onder handen genomen door mijn masseur, ik houd mijn besluit om al dan niet mee te rijden nog even in beraad. Of Kristel alleen mee wil rijden weet ik niet, ik zal het haar vragen.
TE KOOP: HP Speedmachine FOR SALE - TE KOOP: Optima Baron FOR SALE

Gebruikersavatar
paulheyndrickx
catering
Berichten: 1524
Lid geworden op: wo 14 sep 2005, 10:12
Postcode: 9270
Fiets: Ice Sprint 26"+ Ice VTX
Locatie: Laarne
Contacteer:

Re: Trike-tourtocht (triketreffen) 5 Augustus 2018

#19 Bericht door paulheyndrickx »

Beinsberger E schreef: di 31 jul 2018, 15:15 We zijn voorlopig met 2 deelnemers ik zelf en Willem als er niemand meer bij komt zal de tocht spijtig genoeg niet door gaan :(
Dus waar zijn de trike-rijders [-o<
Helaas een beetje uit de buurt.

Gebruikersavatar
Beinsberger E
Kopman
Berichten: 727
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 23:47
Postcode: 3621
Locatie: Rekem
Contacteer:

Re: Trike-tourtocht (triketreffen) 5 Augustus 2018...... AFGELAST !!!!

#20 Bericht door Beinsberger E »

Dag iedereen,de tocht word AGELAST omwille van het feit dat er te weinig deelnemers zijn maar ook en vooral omdat er zondag de Ironman-triathlon van Maastricht door gaat en de fietsroute blijkbaar ook door Belgisch Limburg loopt in de zelfde regio als mijn geplande route.
Dit gaat teveel hinder veroorzaken omdat mijn route de hunne op verschillende wegen overlapt, dit had ik niet voorzien.
De rit wordt dus uitgesteld tot latere datum.
Toch bedankt voor de interesse en hopelijk tot een volgende keer.
Laatst gewijzigd door Beinsberger E op do 02 aug 2018, 9:02, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Peter J
dokter
Berichten: 1278
Lid geworden op: di 10 nov 2009, 18:12
Postcode: 2620
Fiets: Velomobiel Milan GT MK II 0023
Locatie: Hemiksem
Contacteer:

Re: Trike-tourtocht (triketreffen) 5 Augustus 2018...... AFGELAST !!!!

#21 Bericht door Peter J »

Goedemorgen Eddy, ik vind het echt heel erg spijtig maar ik en Kristel zullen er niet bij zijn...
Ik blijf problemen hebben met mijn rug/bil/been en mijn masseur heeft me aangeraden het rustig aan te blijven doen tot dit helemaal opgelost is, dus 60 km gaan fietsen is niet aan de orde. Wat Kristel betreft, zij heeft het heel erg druk in haar apotheek en doordat zij daar nu verantwoordelijk is voor de goede gang van zaken zit zij er dikwijls tot heel laat in de avond, veel later dan de openingsuren van de apotheek en komt zij helemaal bekaf thuis... Zij ziet het voorlopig ook niet zitten om nog aan ritten van LiLi of daarbuiten georganiseerd door leden van LiLi deel te nemen...
Ik zie nu trouwens net dat de titel aangepast is... Nogmaals, zeer spijtig... Volgende keer beter ! ! ! ;)
TE KOOP: HP Speedmachine FOR SALE - TE KOOP: Optima Baron FOR SALE

Plaats reactie