Vanaf vandaag kan je de Hilgo bestelen de eerst 10 bestelling krijgen nog eens extra korting en een kap. Voor de snelle beslissers dus.
Hier de gegevens:
Lengte: 244CM
Breedte: 72CM
Hoogte: 88CM
Gewicht: 30KG
Draaicirkel: 8,2M met 44-406, 7,5M met 28-406
Bodemvrijheid: 5,5 CM diepste punt, belast.
Prijs: € 7.750,00 inclusief 21% BTW
Meer info
http://www.sinnerbikes.com/modellen/dry ... ner-hilgo/
Hier een video over het unieke schakelsysteem
https://youtu.be/8womurNIwjI
Sinner Hilgo
- trikelover
- catering
- Berichten: 1623
- Lid geworden op: zo 26 sep 2010, 14:16
- Postcode: 8600
- Fiets: Milan SL challenge Chamsin
- Locatie: stuivekenskerke
- Velomobiel: Milan SL
- Contacteer:
Sinner Hilgo
hoe meer ik rij hoe gelukkiger ik ben.
mijn blog
hp velotechniek gekko fx
Nazca Explorer
Milan SL MK3 039
Challenge Chamsin
Flevobike
mijn blog
hp velotechniek gekko fx
Nazca Explorer
Milan SL MK3 039
Challenge Chamsin
Flevobike
- Wouter D
- General Manager
- Berichten: 11283
- Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
- Postcode: 9320
- Fiets: Thys Revolver
- Locatie: Erembodegem
- Contacteer:
Re: Sinner Hilgo
Hm.. heb al een velomobiel. Maar eentje bestelen zie ik wel zitten, denk ik.trikelover schreef:Vanaf vandaag kan je de Hilgo bestelen de eerst 10 bestelling krijgen nog eens extra korting en een kap. Voor de snelle beslissers dus.
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?
- fujin
- Helper
- Berichten: 384
- Lid geworden op: ma 07 sep 2009, 21:28
- Postcode: 2170
- Fiets: Mango Plus 283
- Locatie: Merksem
- Velomobiel: Quest XS090
- Contacteer:
Re: Sinner Hilgo
Dat schakelsysteem en die 40 tand achter is indrukwekkend.
Afgelopen zomer heb ik het al mogen zien, maar geen foto's mogen maken.
In 1e instantie zat ik te denken: hmm, dan ben je voor onderdelen voor het schakelmechanisme volledig afhankelijk van Sinner. Maar bij verder denken: De derailleur zit echt volledig binnen, zelfs nog beter dan bij de Quest.
Mijn Mango heeft bij het schakelsysteem nog nooit gehaperd. En dat is ook een beetje appart met die geleideplaten.
Terwijl bij de Quest de deraileurwieltjes en de lange ketting wel eens tot kleine ergenisjes hebben geleid.
We hebben het wel over 35.000 km met beide fietsen.
Dus ik denk dat Harry en consorten eigenlijk best wel iets heel goeds gemaakt hebben.
Ik denk er de hand van Jan de Vries in te herkennen.
Afgelopen zomer heb ik het al mogen zien, maar geen foto's mogen maken.
In 1e instantie zat ik te denken: hmm, dan ben je voor onderdelen voor het schakelmechanisme volledig afhankelijk van Sinner. Maar bij verder denken: De derailleur zit echt volledig binnen, zelfs nog beter dan bij de Quest.
Mijn Mango heeft bij het schakelsysteem nog nooit gehaperd. En dat is ook een beetje appart met die geleideplaten.
Terwijl bij de Quest de deraileurwieltjes en de lange ketting wel eens tot kleine ergenisjes hebben geleid.
We hebben het wel over 35.000 km met beide fietsen.
Dus ik denk dat Harry en consorten eigenlijk best wel iets heel goeds gemaakt hebben.
Ik denk er de hand van Jan de Vries in te herkennen.
Rustige recreatieve rijder uit Merksem. Heb af en toe in het weekend eens tijd om een paar uurtjes te ontspannen om mijn Fujin.
- Wouter D
- General Manager
- Berichten: 11283
- Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
- Postcode: 9320
- Fiets: Thys Revolver
- Locatie: Erembodegem
- Contacteer:
Re: Sinner Hilgo
Het idee met de plaatjes bestond eigenlijk al bij de c-alleweder en limit. Al kan je het systeem van de hilgo helemaal niet spiegelen aan het concept van toen.
Ik vind het allemaal wel interessant. Ga ik er eentje bestellen. Nee. Gewoon omdat ik geen behoefte heb aan een nieuwe velomobiel.
Ongetwijfeld kan de hilgo meespelen op de markt van quest en df en Milan. De keuze van velomobielen wordt uitgebreid en een nieuwe kiezen zal er niet makkelijker op worden.
Ik ben echter wel benieuwd of ik erin pas
Ik vind het allemaal wel interessant. Ga ik er eentje bestellen. Nee. Gewoon omdat ik geen behoefte heb aan een nieuwe velomobiel.
Ongetwijfeld kan de hilgo meespelen op de markt van quest en df en Milan. De keuze van velomobielen wordt uitgebreid en een nieuwe kiezen zal er niet makkelijker op worden.
Ik ben echter wel benieuwd of ik erin pas
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?
- Wim -de roetsende
- Public Relations
- Berichten: 750
- Lid geworden op: za 07 feb 2015, 17:37
- Postcode: 7204CV
- Fiets: Carbon Thys 209 Rowingbike
- Velomobiel: MilanSL MK7
- Contacteer:
Re: Sinner Hilgo
Tel bij de prijs sowieso nog maar €500,- op voor de opties die bij velomobiel.nl standaard op de Quest en de Strada zitten.
Dagrijverlichting 40,-
Richtingaanwijzers 200,-
Claxon 30,-
Rem/mist achterlicht 90,-
Wieldoekjes achterwiel 37,-
(Carbon zitschaal 50,-)
Velomobieltasje 85,-
Prijzen zijn afgerond (door mij).
Dagrijverlichting 40,-
Richtingaanwijzers 200,-
Claxon 30,-
Rem/mist achterlicht 90,-
Wieldoekjes achterwiel 37,-
(Carbon zitschaal 50,-)
Velomobieltasje 85,-
Prijzen zijn afgerond (door mij).
Wim -de roetsende
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 060 - M5 CHR* - M-SUB - VNR BT Freewheeler
roeifiets& QuestXS --> Blog
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 060 - M5 CHR* - M-SUB - VNR BT Freewheeler
roeifiets& QuestXS --> Blog
-
- General Manager
- Berichten: 5090
- Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
- Postcode: 8755
- Fiets: Mango Plus
- Locatie: Ruiselede
- Contacteer:
Re: Sinner Hilgo
Afgelopen vrijdag was ik in Stadskanaal voor een totaalrevisie van mijn Mango. Harry vond het niet erg dat ik bij het sleutelen in de buurt bleef. Het was een plezier om te vernemen welke enorme kennis en kunde Harry in al die jaren heeft opgebouwd en hoe dit alles nu is uitgekristalliseerd in een nieuwe velomobiel. Veel terreinkennis die uiteindelijk tot bepaalde keuzes heeft geleid.fujin schreef:Dus ik denk dat Harry en consorten eigenlijk best wel iets heel goeds gemaakt hebben.
Ik denk er de hand van Jan de Vries in te herkennen.
Met de Hilgo komt er een nieuwe velomobiel in een segment dat door veel velomobielbouwers wat verwaarloosd wordt. Een wendbare, gedrongen maar ook snelle en lichte velomobiel. Al een jaar paar gaat doorontwikkeling van de velomobiel vaak in de richting van langer en scherper. Of raakt het utilitaire wat naar de achtergrond ten voordele van het raceaspect.
Jammer genoeg zat een proefrit met de test-Hilgo er die vrijdag niet in. Die was immers nog niet af. Door het vele sleutelwerk aan de Mango bleek er niet echt tijd om de Hilgo van Harry op mijn maat te zetten. Wel kreeg ik de gelegenheid de fiets van alle kanten te monsteren en Harry voelde zich niet te beroerd om op mijn vele vragen in te gaan.
Ik voel het eigenlijk best wel kriebelen...
Misschien is prijs toch niet het enige wat de doorslag geeft. Kijk je naar het orderboek van velomobiel.nl dan komt de concurrentie toch wel in de eerste plaats aanwaaien uit eigen huis. Het aantal bestellingen van de Q4 overtreft in veelvoud die van Q en S.Wim -de roetsende schreef:Tel bij de prijs sowieso nog maar €500,- op voor de opties die bij velomobiel.nl standaard op de Quest en de Strada zitten.
Dagdromend - mijmer ik weg - in de wereld - van het ongrijpbare - is niet alles - binnen handbereik - ben ik op een - eeuwig voortdurende reis
Stormend door het leven met (Versatile009), (Alligt Alleweder042) & (Thorax Tangens)
Stormend door het leven met (Versatile009), (Alligt Alleweder042) & (Thorax Tangens)