Mario - Go-one
-
- bakt ze bruin
- Berichten: 812
- Lid geworden op: do 19 feb 2004, 4:02
- Postcode: 8620
- Locatie: Nieuwpoort
- Contacteer:
eeuwige,
een emailadres heb ik niet maar je kan misschien dit proberen.
Vanheste Sport BVBA Dorpsstraat 8 8660 Adinkerke tel: 058 41 15 55
wat ik hier heb is 3 cm breed en lang genoeg voor één wiel. Met twee verpakkingen heb je zeker genoeg voor drie 20 inch banden.
als je naar nieuwpoort komt en niet op di of wo dan ben je steeds welkom hoor.
succes.
een emailadres heb ik niet maar je kan misschien dit proberen.
Vanheste Sport BVBA Dorpsstraat 8 8660 Adinkerke tel: 058 41 15 55
wat ik hier heb is 3 cm breed en lang genoeg voor één wiel. Met twee verpakkingen heb je zeker genoeg voor drie 20 inch banden.
als je naar nieuwpoort komt en niet op di of wo dan ben je steeds welkom hoor.
succes.
-
- bakt ze bruin
- Berichten: 812
- Lid geworden op: do 19 feb 2004, 4:02
- Postcode: 8620
- Locatie: Nieuwpoort
- Contacteer:
eeuwige,
een beetje zoekwerk heeft toch nog dit opgeleverd.
http://users.skynet.be/am039177/public_html/
een beetje zoekwerk heeft toch nog dit opgeleverd.
http://users.skynet.be/am039177/public_html/
-
- General Manager
- Berichten: 5090
- Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
- Postcode: 8755
- Fiets: Mango Plus
- Locatie: Ruiselede
- Contacteer:
- mario
- Belofte
- Berichten: 140
- Lid geworden op: ma 13 okt 2003, 12:32
- Postcode: 9300
- Fiets: GO-ONE3
- Locatie: aalst
- Contacteer:
wisser
Kleine verandering aan de Go.
Een wissertje met de hand bediend,kwestie van niet alleen met de benen te bewegen!
Was iets te gevaarlijk in het donker en tegelijkertijd regen.Wisser blijft steeds verticaal.
Is nog niet getest,maar zal beter zijn dan niets.
enkele fotootjes.
Een wissertje met de hand bediend,kwestie van niet alleen met de benen te bewegen!
Was iets te gevaarlijk in het donker en tegelijkertijd regen.Wisser blijft steeds verticaal.
Is nog niet getest,maar zal beter zijn dan niets.
enkele fotootjes.
Sorry,ben terug beginnen bukken,maar de liefde voor het liggen is er nog steeds.
- Duckjibepete
- dokter
- Berichten: 1428
- Lid geworden op: di 12 okt 2004, 19:26
- Contacteer:
hopelijk maakt het niet te veel krassen op je plexi dat je bij tegenlicht nog kan zien... er bestaan trouwens veel betere ruitenwissers, belgische uitvinding trouwens, die alleen maar uit het rubber bestaan, niet meer dat geraamte dus. Nieuwe Seats zijn er mee uitgerust heb ik gezien.
ride to live, live to ride
- Johan Clerx
- General Manager
- Berichten: 3123
- Lid geworden op: di 01 mar 2005, 11:05
- Postcode: 3690
- Fiets: Quest 300
- Locatie: Zutendaal
- Contacteer:
- mario
- Belofte
- Berichten: 140
- Lid geworden op: ma 13 okt 2003, 12:32
- Postcode: 9300
- Fiets: GO-ONE3
- Locatie: aalst
- Contacteer:
Na 3 maand en 3100km heel wat ervaring met mijne GO.
8lekke banden,maar zou mijn fout zijn omdat ik de banden niet controleerde op kleine stukjes die er niet in horen.
Het klopt dat de stukjes niet direct zorgen voor lekke banden,maar ze wachten rustig hun tijd af.Zo kun je op 3 opeenvolgende dagen lek rijden.
Nu zitten er 2 nieuwe banden op en om de 2 dagen voer ik de controle uit.
Stukjes uitpuiteren en dicht plakken met sec lijm(werkt echt.)
Moet wel zeggen dat de GO beter bold met de nieuwe banden (zijn van het zelfde merk en type).
Ruitewisser werkt ook perfect!!! en zal niet ! aangedreven worden. Heb nog 2 handen vrij en en is tenslote nog een hpv.
De ruit van de GO wordt nog steeds dagelijks ingewreven met het bekende product DREFT en voldoet nog steeds,allen als het vochtigheisgraad hoog is dan is de ruit de laatste kms troebel,maar steeds nog doorzichtig.
De aandrijflijn verdient wekelijks zijn onderhoud (deze ziet wel af omdat ze lang is en volledig buiten zit.Het versnellingsapp heeft er ook wat last van wanneeer er vocht en zand tussen zit.
Heb wel de kettingbuis moeten vervangen,want de vorige eigenaar had deze tekort afgedaan en ze maakte een hoek juist voor de trappers met als gevolg kettingbuis was uitgesleten en de terugloop van de ketting was niet meer verzekerd.Dries was in de weer om deze kettingbuis zo vlug mogelijk tot aan mijn voeten te brengen en dat was vlug Mijn dank daar voor(als dat gene service is!)
De verlichting ben ik nog steeds mee bezig denk ook aan een of andere naaf die eletric maakt maar de GO heeft geen tussenas en om een tussenas te monteren?
Mario
8lekke banden,maar zou mijn fout zijn omdat ik de banden niet controleerde op kleine stukjes die er niet in horen.
Het klopt dat de stukjes niet direct zorgen voor lekke banden,maar ze wachten rustig hun tijd af.Zo kun je op 3 opeenvolgende dagen lek rijden.
Nu zitten er 2 nieuwe banden op en om de 2 dagen voer ik de controle uit.
Stukjes uitpuiteren en dicht plakken met sec lijm(werkt echt.)
Moet wel zeggen dat de GO beter bold met de nieuwe banden (zijn van het zelfde merk en type).
Ruitewisser werkt ook perfect!!! en zal niet ! aangedreven worden. Heb nog 2 handen vrij en en is tenslote nog een hpv.
De ruit van de GO wordt nog steeds dagelijks ingewreven met het bekende product DREFT en voldoet nog steeds,allen als het vochtigheisgraad hoog is dan is de ruit de laatste kms troebel,maar steeds nog doorzichtig.
De aandrijflijn verdient wekelijks zijn onderhoud (deze ziet wel af omdat ze lang is en volledig buiten zit.Het versnellingsapp heeft er ook wat last van wanneeer er vocht en zand tussen zit.
Heb wel de kettingbuis moeten vervangen,want de vorige eigenaar had deze tekort afgedaan en ze maakte een hoek juist voor de trappers met als gevolg kettingbuis was uitgesleten en de terugloop van de ketting was niet meer verzekerd.Dries was in de weer om deze kettingbuis zo vlug mogelijk tot aan mijn voeten te brengen en dat was vlug Mijn dank daar voor(als dat gene service is!)
De verlichting ben ik nog steeds mee bezig denk ook aan een of andere naaf die eletric maakt maar de GO heeft geen tussenas en om een tussenas te monteren?
Mario
Sorry,ben terug beginnen bukken,maar de liefde voor het liggen is er nog steeds.
- marini
- ploegleider
- Berichten: 2406
- Lid geworden op: di 01 jun 2004, 15:12
- Postcode: 2610
- Fiets: carbonlowracer
- Locatie: antwerpen,wilrijk
- Contacteer:
dat vind ik dus wel jammer , dat de go-one dus geen volledige afscherming heeft.
heb laatst ene zijne mountainbike in orde gebracht met stukken die hij had besteld, en hij 8-9speed wielen gekocht voor ne 7vitesse, heb dat opgelost met een ring achteraan mee ertussen te brengen.
daar kan dus gemakkelijk een soort van afschermplaat tussen , nadien met een soort van rubber lap rondom afsluiten lijkt me een mogelijke oplossing, nadeel is dan wel natuurlijk dat je maximum maar 7 vitesse vanachter hebt. voordeel is zoals geweten meer dan 15000km met een pioneke
heb laatst ene zijne mountainbike in orde gebracht met stukken die hij had besteld, en hij 8-9speed wielen gekocht voor ne 7vitesse, heb dat opgelost met een ring achteraan mee ertussen te brengen.
daar kan dus gemakkelijk een soort van afschermplaat tussen , nadien met een soort van rubber lap rondom afsluiten lijkt me een mogelijke oplossing, nadeel is dan wel natuurlijk dat je maximum maar 7 vitesse vanachter hebt. voordeel is zoals geweten meer dan 15000km met een pioneke
Er zijn 24uur in een dag , ik wil er 32,
correctie, 32 is te kort als baby's per twee komen.
en dan nu verbouwen....
correctie, 32 is te kort als baby's per twee komen.
en dan nu verbouwen....
-
- General Manager
- Berichten: 5090
- Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
- Postcode: 8755
- Fiets: Mango Plus
- Locatie: Ruiselede
- Contacteer:
Mario, misschien moet je eens navraag doen bij Tetrion in Dinslaken (D). Indertijd heb ik bij die ligfietsenboer m'n tweedehandse TT kunnen kopen. De verantwoordelijke van de winkel, Rainer Hovemann, wist me toen te vertellen dat een SON voor het achterwiel een optie was. Kostprijs bedroeg toen 399 euro. Een flinke smak geld, maar als de problemen daarmee zijn opgelost.mario schreef:De verlichting ben ik nog steeds mee bezig denk ook aan een of andere naaf die eletric maakt maar de GO heeft geen tussenas en om een tussenas te monteren?
tetrion@tetrion.de
- nestofdragons
- Public Relations
- Berichten: 785
- Lid geworden op: wo 19 okt 2005, 21:06
- Postcode: 2640
- Locatie: Rumst (nabij FKP 23)
- Contacteer:
- Johan Clerx
- General Manager
- Berichten: 3123
- Lid geworden op: di 01 mar 2005, 11:05
- Postcode: 3690
- Fiets: Quest 300
- Locatie: Zutendaal
- Contacteer: