HPV-weekend 2011 (1 & 2 oktober) in Leuven
- Peter C
- Belofte
- Postcode: 3200
- Fiets: Alpha 7, Buelk Mk1 & 4 More, Snoek-L
- Contacteer:
Re: HPV-weekend 2011 (1 & 2 oktober) in Leuven
Ben net terug van de lange tocht en die is alvast goed verlopen. Ik was op- en afgefietst samen met Jonathan op zijn roets en 't is bijna een 120km lang doortrapperstochtje geworden. Even nadat ik thuis mijn oprit opgedraaid was kwam een persoon hijgend mijn oprit opgereden: hij, een zekere Kristof J, had een goede km mijn Quest proberen achtervolgen. Hij stond ook op het punt een Quest te kopen. Ik heb hem 45min lang uitleg gegeven en hem eens laten proefrijden in de Alleweder. Kristof gaat zeker een VM (Strada/Quest/...) kopen en gaan we nog tegenkomen op toekomstige evenementen.
@dutchligger: De zondagtocht wordt getrokken door Traikiedirk. Ik heb zijn mobiel nummer doorgestuurd via PM.
In heel België zijn er wel wat wegenwerken bezig, maar of jij daar nu meteen last van zal hebben...?
Aan de herberg is in principe voldoende plaats om een auto (+ aanhangwagen te parkeren).
@dutchligger: De zondagtocht wordt getrokken door Traikiedirk. Ik heb zijn mobiel nummer doorgestuurd via PM.
In heel België zijn er wel wat wegenwerken bezig, maar of jij daar nu meteen last van zal hebben...?
Aan de herberg is in principe voldoende plaats om een auto (+ aanhangwagen te parkeren).
- Michael
- Helper
- Postcode: 4367
- Fiets: Witte Challenge Seiran
- Velomobiel: Strada 2010
- Contacteer:
mooie tocht en mooie snelheid, ik heb me geamuseerd , de lange snelle tocht was perfect. zijn er foto's ??
Pijn vergeet je, opgeven vergeet je nooit.
- Peter C
- Belofte
- Contacteer:
Bedankt Michael
We hebben ons best gedaan met de voorbereiding, maar 't is de eerste keer dat ik dit doe.
Dank ook aan de Dirken voor de 1ste versie van de tocht en om mee te verkennen.
Doordat ik meestal op kop reed en door het snellere karakter heb ik niet te veel foto's getrokken (alleen wat statisch materiaal).
Ik heb ze net ge-upload en gepoogd ze van grappige onderschriften te voorzien. Ik hoop dat niemand zich geschoffeerd voelt hierdoor! https://picasaweb.google.com/1117237408 ... directlink" onclick="window.open(this.href);return false;
PC - die onder de indruk was van de conditie van Michael en Jonathan de laatste km's vd rit (op tempo)

Dank ook aan de Dirken voor de 1ste versie van de tocht en om mee te verkennen.
Doordat ik meestal op kop reed en door het snellere karakter heb ik niet te veel foto's getrokken (alleen wat statisch materiaal).
Ik heb ze net ge-upload en gepoogd ze van grappige onderschriften te voorzien. Ik hoop dat niemand zich geschoffeerd voelt hierdoor! https://picasaweb.google.com/1117237408 ... directlink" onclick="window.open(this.href);return false;
PC - die onder de indruk was van de conditie van Michael en Jonathan de laatste km's vd rit (op tempo)
- Peter J
- dokter
- Postcode: 2620
- Fiets: Velomobiel Milan GT MK II 0023
- Contacteer:
Mooie foto's en best grappige onderschriften !
Bedankt Peter C ! ! !

Bedankt Peter C ! ! !

TE KOOP: HP Speedmachine FOR SALE - TE KOOP: Optima Baron FOR SALE
- Michael
- Helper
- Postcode: 4367
- Fiets: Witte Challenge Seiran
- Velomobiel: Strada 2010
- Contacteer:
Merci voor de foto's, het stuk na de appelsap stop tot station Leuven ging echt wel hard, ik denk niet dat we ergens minder dan 40 hebben gereden, op een bepaald moment had ik een bocht totaal verkeerd ingeschat en het heeft niet veel gescheeld of ik lag te zwemmen in de Demer. Thuisgekomen had ik net geen 200 km op de teller.
Pijn vergeet je, opgeven vergeet je nooit.
ja dat ging wel lekker, op terugtocht naar huis met peter toch ietsje rustiger gedaan :-pMichael schreef:Merci voor de foto's, het stuk na de appelsap stop tot station Leuven ging echt wel hard, ik denk niet dat we ergens minder dan 40 hebben gereden, op een bepaald moment had ik een bocht totaal verkeerd ingeschat en het heeft niet veel gescheeld of ik lag te zwemmen in de Demer. Thuisgekomen had ik net geen 200 km op de teller.
- Edje
- General Manager
- Postcode: 3530
- Fiets: Rans Sequoia
- Contacteer:
Vandaag was het best gezellig, rustig fietsen hard schudden en hobbelen, heerlijke verkenning van vroegere stukken Leuven, Dirk mooie tocht. Maar wie heeft die verdomde kletskoppen daar gelegd 

Trappen en laten trappen, liefst zonder na te trappen
- Peter C
- Belofte
- Contacteer:
't Is mooi dat iedereen een beetje zijn gading heeft kunnen vinden in het aanbod vd tochten dan: van toeristische tot sportievere fietser 
Bedankt ook iedereen voor de opkomst: u was een fijn publiek!
8 mensen voor de langste tocht lijkt misschien niet veel, maar is toch niet slecht aangezien hij als snel aangekondigd stond (de groep deed 74km@25,5km/h, ik en J 120km@26,5km/h) en de sfeer was bovenal goed vond ik

Bedankt ook iedereen voor de opkomst: u was een fijn publiek!

8 mensen voor de langste tocht lijkt misschien niet veel, maar is toch niet slecht aangezien hij als snel aangekondigd stond (de groep deed 74km@25,5km/h, ik en J 120km@26,5km/h) en de sfeer was bovenal goed vond ik

- Jan.E
- catering
- Postcode: 3520
- Fiets: te veel fietsen om op te noemen
- Contacteer:
Het was super. Ik heb er echt deugd van gehad.

- quattrovelootje
- General Manager
- Postcode: 2380
- Fiets: Azub Tricon 26
- Velomobiel: Quattrovelo #66
- Contacteer:
Kan me hierbij alleen maar aanlsuitenJan.E schreef:Het was super. Ik heb er echt deugd van gehad.![]()

Tihamér
i ride my bikes to ride my bikes
-
- General Manager
- Postcode: 3630
- Fiets: Ice sprint1 26"
- Contacteer:
Ben blij dat het goed was!allewedertje schreef:Kan me hierbij alleen maar aanlsuitenJan.E schreef:Het was super. Ik heb er echt deugd van gehad.![]()
! Dank aan de inrichters en tot de volgende !
Tihamér

Helaas zelf niet meer daar geraakt.
Ice sprint1 26"
- Wouter D
- General Manager
- Postcode: 9320
- Fiets: Thys Revolver
- Contacteer:
ik heb het moeten missen, maar goed, mijn tuinhuis zit - op de deur na - ineen, heeft de grondlaag al gekregen en vandaag de eerste laklaag gekregen, dus ik heb ook niet stilgezeten
foto's acheraf op aanvraag 

Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?
-
- Neo Prof
- Postcode: 3020
- Fiets: hp-scorpion (trike)
- Velomobiel: mango 2012
- Contacteer:
Via deze wil ik iedereen danken die meewerkte aan dit treffen. Ik vond het een over de hele lijn geslaagd weekend. bovendien heb ik er een paar toffe vrienden-ligfietsers in het VlaamsBrabantse aan over gehouden. Wat wil een mens nog meer.
Nog een wrede mercie aan iedereen !!
Tot een volgend treffen,
(Traikie-) Dirk
Nog een wrede mercie aan iedereen !!
Tot een volgend treffen,
(Traikie-) Dirk
- Edje
- General Manager
- Postcode: 3530
- Fiets: Rans Sequoia
- Contacteer: