Tijdrit, oostende 14 aug 2005

Planning en opvolging van wedstrijden
Bericht
Auteur
Duckjibepete
dokter
Contacteer:

#16 Bericht door Duckjibepete »

gisteren Eric Baeten aan de telefoon gehad. Het was dus wel degelijk hij, die daar in Oostende die wedstrijd gewonnen heeft.
Vroeg zich wel af waar die andere liggers gebleven waren die altijd zitten te klagen dat de wedstrijden te ver zijn? Nu dat er eens een wedstrijd aan de kust is blijkt dit ook weeral te ver te zijn...
"Tja, typisch aan een forum" heb ik hem gezegd, "veel blabla en weinig boemboem..."
ride to live, live to ride

jan
Supporter
Postcode: 2240
Fiets: een handvol
Contacteer:

#17 Bericht door jan »

renaat schreef:Ik heb zo de indruk dat er niemand is geweest.
Het was al zolang zo belabberd weer hier in België dat ik in de auto gesprongen ben richting goed weer. Ben maar maandagnacht terug gekomen.
Volgend jaar beter zullen we maar denken.
Eric Baeten stond er als enige ligger aan de start. Resultaat weet ik niet.

Jan

Recumby
Neo Prof
Postcode: 8755
Fiets: M5 low racer
Contacteer:

#18 Bericht door Recumby »

ja, ik ben ook een van die klagers!

Die wedstrijd in oostende was wel een buk-tijdrit he! en geen lig-tijdrit (idem in torhout) (telt niet mee voor BK, en stond ook niet op HPV.be). Toch wel een klein verschil vind ik. Meedoen bij zo'n wedstrijd is vooral scheef bekeken worden en geen prijs noch vermelding krijgen als je de snelste bent ](*,) Vorig jaar meegedaan in oostende (en gewonnen met 2km/h verschil op de eerste bukker), maar met slechts 1 concurrent-ligger is er ook niet veel fun aan.

Deze wedstrijd zou ik echt geen "georganiseerde ligfietswedstrijd" durven noemen, jij wel?
(de laatste ligfietswedstrijd in westvlaanderen dateert reeds van 21 september 2003, dat is toch al even geleden, niet? Vergeleken met al die wedstrijden in antwerpen en limburg.......)
go veggie, but above all, go BENT! www.ligfietser.tk

Wouter D
General Manager
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Contacteer:

#19 Bericht door Wouter D »

haiden, wij houden je niet tegen te kijken voor een mogelijke lokatie en zo mogelijk springen wij dan bij met gentse liggers en/of hpv om de organizatie te ronden. Hier in Gent proberen we ook te kijken om verkeersarme buurten te zoeken waar zo een wedstrijdje mogelijk is.
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

marini
ploegleider
Postcode: 2610
Fiets: carbonlowracer
Contacteer:

#20 Bericht door marini »

er was hier al sprake van oostende hier ergens
Er zijn 24uur in een dag , ik wil er 32,
correctie, 32 is te kort als baby's per twee komen.
en dan nu verbouwen....

Plaats reactie