Zaterdag 19 Juni Rekem - Eben Emael - Rekem
-
- General Manager
- Postcode: 3630
- Fiets: Ice sprint1 26"
- Contacteer:
Re: Zaterdag 19 Juni Rekem - Eben Emael - Rekem
Eddy, Linda en medefietsers: bedankt voor de erg leuke tocht! Ik heb er van genoten! 

Ice sprint1 26"
- maarten
- Kopman
- Postcode: 3500
- Fiets: DF, M5 26-26
- Contacteer:
Bedankt Eddy en Linda voor de aangename ontvangst en de mooie tocht.
Tof dat we konden kennis maken met 3 nieuwe gezichten. Hopelijk vonden ze de tocht ook leuk en komen ze nog veel meerijden. Ze zijn in elk geval welkom. Ook tof dat Michael er terug bij was !
Linda stuurde me al heel wat foto's door van vertrek en aankomst. Je kan ze hier bekijken in ons foto-album.
Er zijn zeker nog foto's gemaakt tijdens de tocht en de groepsfoto. Je mag deze altijd doorsturen via mail: maarten@limburgseliggers.be Dan plaats ik ze bij in het foto-album.
Tof dat we konden kennis maken met 3 nieuwe gezichten. Hopelijk vonden ze de tocht ook leuk en komen ze nog veel meerijden. Ze zijn in elk geval welkom. Ook tof dat Michael er terug bij was !
Linda stuurde me al heel wat foto's door van vertrek en aankomst. Je kan ze hier bekijken in ons foto-album.
Er zijn zeker nog foto's gemaakt tijdens de tocht en de groepsfoto. Je mag deze altijd doorsturen via mail: maarten@limburgseliggers.be Dan plaats ik ze bij in het foto-album.
het was een mooie tocht richting eben-emael. Met 3 nieuwe aangename deelnemers. Ik was ook heel blij om Michael terug te verwelkomen. Bedankt Linda voor de verzorgde catering met versnapering en drank. Bedankt Eddy voor de mooie tocht. En alle deelnemers voor het aangename gezelschap. Hopelijk slaagt er nog iemand in om in juli nog een tocht in elkaar te boksen. Tot de volgende.
- Michael
- Helper
- Postcode: 4367
- Fiets: Witte Challenge Seiran
- Velomobiel: Strada 2010
- Contacteer:
Het was een zeer mooie tocht, bedankt Eddy en Linda voor de organisatie, de combinatie van een aangename en gevarieerde tocht samen met het weerzien van iedereen, maakte dat het een onvergetelijke dag is geworden.
Pijn vergeet je, opgeven vergeet je nooit.
- Markske
- Helper
- Postcode: 3950
- Fiets: Norta S20 (bukker)
- Velomobiel: QV (2016)
- Contacteer:
Was alweer een hele poos geleden dat ik aan die kanten geweest ben. Was een leuke dag met mooie uitzichten en nog redelijk wat wegen die ik niet kende
Bedankt allemaal!

Het nuttige met het aangename combineren