ligfietstreffen van de arbeid

Demonstraties, niet-HPV-Toertochten, enz...
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#16 Bericht door Wouter D »

kijk, ik zie het zo, een tocht waar we de nadruk leggen op velomobielen, sympathisanten zijn toegestaan.

maar laat ons, ons nu concentreren op het ligfietstreffen van de arbeid.
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Ward De Meyer
catering
Berichten: 1661
Lid geworden op: za 08 nov 2003, 11:12
Postcode: 2930
Fiets: Stinger
Locatie: Brasschaat
Contacteer:

#17 Bericht door Ward De Meyer »

Geert Joos schreef: kheb het al gezegd, 1 mei is voor mij perfect hoor, tis alleen, als er door het een of ander de datum nog verlegd wordt bvb ergens rond de 7 mei of 14 mei, dat ik denk dat er wel al studenten zullen afhaken (ale, da vermoed ik eh, kan er ook compleet naast zitten). en ja, in juni is het ook altijd wat, kga ook graag op reis, dus zeker en vast alles op den eerste mei zetten!!
Oké het is al laat om nog te posten maar ik weet wel da ik één mei nog nie begin te studeren ze!!! 8)

Groeten,
Wawrd
Optima Stinger EX met Aeropunt

Gebruikersavatar
graddus
knopenhakkert
Berichten: 2437
Lid geworden op: wo 10 sep 2003, 23:11
Postcode: 4575NA
Fiets: FlevoRacer Hurricane NMe Taifun
Locatie: Overslag NL
Contacteer:

#18 Bericht door graddus »

Ik denk dat onze voorzitter een beetje in de ban is van de oliebollentocht en daardoor vergeet dat het grootste deel van de vlaamse liggers uit niet velomobielen bestaat. Waarom dat plotse onderscheid? Jammer hoor.

Frank II
Kopman
Berichten: 658
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 7:53
Postcode: 2160
Fiets: Challenge Fujin
Locatie: Wommelgem
Contacteer:

#19 Bericht door Frank II »

Helemaal in het begin van het forum staat " laat ons eens een groot evenement organiseren voor liggers" . Op het laatste is er nog maar enkel sprake van velomobielen.
Laat het toch gewoon open voor alle soorten liggers. Hoe meer volk hoe meer vreugd.

Gast

#20 Bericht door Gast »

Wouter schreef ooit : "ik moe echt ne keer stoppen met nadenken en gewoon alles laten bollen... misschien komt het nog goed met me"

Wouter heeft weer teveel zitten nadenken. :wink:

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#21 Bericht door Wouter D »

Wouter schreef:kijk, ik zie het zo, een tocht waar we de nadruk leggen op velomobielen, sympathisanten zijn toegestaan.

maar laat ons, ons nu concentreren op het ligfietstreffen van de arbeid.
is da nu zo onduidelijk, vergeet het velomobielen tochtje en praat over het ligfietstreffen (op de dag) van de arbeid. Of moet ik er een tekeningske bij maken. da ligfietstreffen is een echt ligfietstreffen, voor elke fiets waar ge op ligt met uw buik naar omhoog (met uitz. van de specifieke buikliggers, die mogen der ook ook zijn)

alee, probeer het nu nog ne keer.
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
marini
ploegleider
Berichten: 2406
Lid geworden op: di 01 jun 2004, 15:12
Postcode: 2610
Fiets: carbonlowracer
Locatie: antwerpen,wilrijk
Contacteer:

#22 Bericht door marini »

dus 1 mei gaan we fietsen, en volgens mijne agenda is dat geen verlengt wkend
Er zijn 24uur in een dag , ik wil er 32,
correctie, 32 is te kort als baby's per twee komen.
en dan nu verbouwen....

Jantoert
Nieuweling
Berichten: 22
Lid geworden op: ma 08 nov 2004, 0:21
Postcode: 2830
Fiets: Wizard
Locatie: Tisselt
Contacteer:

#23 Bericht door Jantoert »

Hello,

Zelf zal ik tegen dan nog geen velomobiel hebben en een "gewone"
ligfiets staat hier ook nog niet (misschien tegen dan??).
In ieder geval mag je me er bij rekenen voor de organisatie -
ik vermoed dat de logistieke ondersteuning van een niet-fietser
wel welkom is.


Groeten,

Jan

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#24 Bericht door Wouter D »

is dus ter verduidelijking voor iedereen die doorgaat als ligfietser in de duidelijke zin van het woord.
je voorstel voor hulp in de organizatie is genoteerd. wat de ligfiets die je nog niet hebt betreft. je kan er steeds eentje huren voor alleen dat weekend he, ben je bang niet rap te kunnen rijden dan isdat geen probleem, je kunt meerijden met de langzame groep, het is altijd interessant met welke groep dan ook mee te kunnen fietsen.

in mijn kalender valt 1 mei op een zondag, dus in het weekend. voor de gewone werkmens wil dat zeggen dat de verlofdag die je normaal krijgt op de feestdag dan op maandag valt, gelijk dit jaar met nieuwjaar. Voor de mensen uit het onderwijs kan dat natuurlijk iets anders vallen daar veel verlofdagen in de normale schoolvakanties zijn opgenomen.
we kunnen eventueel het gebeuren verplaatsen naar 14-16 mei omdat er dan pinkersteren is. maar dat isweer twee weken dichter van de examens he, wat de schoolgaanders niet zo goed meer uitkomt.
verder hebben we op 5 mei o.h.-hemelvaart, ik veronderstel dat bij velen dan de brug word gemaakt, maar dus niet bij iedereen, kunnen we even duidelijk proberen uit te maken wanneer we het plaatsen, ik vraag dus de reactie van zowel de studenten als de werkmensen he.

kunnen natuurlijk stellen dat, eender welk weekend het valt... de mensen kunnen toekomen vanaf vr-avond tot za-voormiddag bvb 11u. om dan tegen 12u te kunnen gaan toeren, dan heeft ieder tijd genoeg om op zondag of zij het nog za-avond naar huis te trekken. dat lijkt me een leuke oplossing voor het 1-mei-weekend.

dus kort gesteld, als iedereen akkoord is met 6-7-8 mei, leggen we deze datum vast, lukt het niet voor de actieve deelnemer, dan houden we het op 1-mei-weekend op bovenvermelde wijze.

reacties gewenst.
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
Dries
Helper
Berichten: 369
Lid geworden op: vr 19 sep 2003, 22:42
Postcode: 9000
Fiets: Taifuns
Locatie: Gent
Contacteer:

#25 Bericht door Dries »

Lang leve 1 mei. Duidelijke datum, leuk om een herhalend evenement te worden. De belgen zijn uiteindelijk tijdens bijvoorbeeld de oliebollentocht ook op 1 dag over en weer gereden.
Startplaats in de buurt van een groot station? met de trein kan je ook mooi je ligfiets meenemen.

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#26 Bericht door Wouter D »

dus, ik denk dat we het eens kunnen zijn over het 1 mei-weekend met bovenvermeld aanreis-fiets-afreis-schema. indien geen negatieve reacties open in binnenkort een nieuwe topic waarin enerzijds (voorlopige) aanmelding en anderzijds organizatie beetje kan gevolgt worden.
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
marini
ploegleider
Berichten: 2406
Lid geworden op: di 01 jun 2004, 15:12
Postcode: 2610
Fiets: carbonlowracer
Locatie: antwerpen,wilrijk
Contacteer:

#27 Bericht door marini »

volgens mij heb ik een slachtoffer voor ne zelfbouw te maken en hij noemt Jantoert , snapt ge het ni lees dan in materiaal en techniek
ps aan dees tempo zal ik ook gene velomobiel hebben vrees ik
Er zijn 24uur in een dag , ik wil er 32,
correctie, 32 is te kort als baby's per twee komen.
en dan nu verbouwen....

Gebruikersavatar
graddus
knopenhakkert
Berichten: 2437
Lid geworden op: wo 10 sep 2003, 23:11
Postcode: 4575NA
Fiets: FlevoRacer Hurricane NMe Taifun
Locatie: Overslag NL
Contacteer:

#28 Bericht door graddus »

Da's ook allemaal nie zo erg he, want onze voorzitter wil een velomobielentocht voor normale ligfietsen met de nadruk op velomobielen, maar dan voor iedereen. Maar hij heeft al toegegeven redelijk onduidelijk te zijn, dus soit. Volgens mij bedoelt ie gewoon te zeggen dat hij graag eens een jaarlijks treffen zou organiseren, laten we dat ook vooral doen! (voor elke ligfietsert dus, binnen en buitenliggers :wink: )

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#29 Bericht door Wouter D »

marc, gaat ge nu ne keer stoppen... als er ne velomobieltocht komt, staat dit volledig los van een ligfietstreffen. moest ge de berichten goe lezen, dan zout ge da weten. ik begin da hier beu te worden, dat mensen zgn niet begrijpen wat er voorgesteld wordt. ze moesten de berichten maar eens beter lezen.
Laatst gewijzigd door Wouter D op zo 02 jan 2005, 15:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
wost
the travelling cook
Berichten: 1731
Lid geworden op: do 11 sep 2003, 19:02
Postcode: 9220
Fiets: Velo-de-Ville
Locatie: biezestraat 80a 9220 Hamme
Contacteer:

#30 Bericht door wost »

Wouter en marc ook al is een van jullie tegen regelingen buiten de lijst om, doe me een plezier en ga buiten vechten.
http://www.2wielen.be" onclick="window.open(this.href);return false; , alles voor 2 en meer wielen.

Plaats reactie