Toertocht Zolder zaterdag 08/04/2006

Planning en voorstellen van toertochten

Wie rijdt er mee?

Ikke
3
60%
Ikke nie
2
40%
 
Totaal aantal stemmen: 5

Bericht
Auteur
rik
General Manager
Berichten: 3186
Lid geworden op: za 26 mar 2005, 21:47
Postcode: 3630
Fiets: Df 269
Locatie: Maasmechelen
Contacteer:

#16 Bericht door rik »

Dan heb ik toch de juiste beslissing genomen door voor één keer eens het weerbericht te geloven. Volgende keer hopelijk beter weer en dan ben ik er wel bij!!!
DF 269
Ice sprint1 26"

Gebruikersavatar
Johan Clerx
General Manager
Berichten: 3123
Lid geworden op: di 01 mar 2005, 11:05
Postcode: 3690
Fiets: Quest 300
Locatie: Zutendaal
Contacteer:

#17 Bericht door Johan Clerx »

Was inderdaad en kletsnat tochtje. 't Was eigenlijk godsgeklaagd. De ganse dag redelijk goed weer, behalve tijdens onze tocht. Zoals Edje al melde waren we nog maar net weg en het begon te regen. Op voorstel van Marcel hebben we het parcours dan maar een beetje ingekort. Vlak voor het einde zijn we nog eens in Marcel zijn pro-fitness garage gaan kijken. Jongens staat me daar iet bij mekaar. We hebben dat met z'n allen een beetje staan kijken zoals hondjes die een slagerij binnenkijken. Om der een paar op te noemen: grasshoppers, hpxen, rans tandem, roeifietsen, hurries en ik kan zo nog wel even doorgaan. Kortom, een prachtige collectie.

We waren trouwens nog geen 5 minuten terug op het circuit toen het stopte met regenen en het zonnetje begon te schijnen. Met een paar obiligate duvelkes hebben we de dag dan maar afgesloten ... nat maar toch voldaan :wink:

Gebruikersavatar
Johan Clerx
General Manager
Berichten: 3123
Lid geworden op: di 01 mar 2005, 11:05
Postcode: 3690
Fiets: Quest 300
Locatie: Zutendaal
Contacteer:

#18 Bericht door Johan Clerx »

Op deze link alvast een paar foto's van het toertochtje: http://fotos.technetium.be/index.php?pa ... 408_zolder

Gesloten