WAW... is de fietser.be website weg?

Bericht
Auteur
geertalders
Junior
Berichten: 43
Lid geworden op: ma 09 jan 2006, 23:56
Postcode: 3910
Fiets: Giant XtC3
Locatie: Neerpelt
Contacteer:

WAW... is de fietser.be website weg?

#1 Bericht door geertalders »

Dag jongens en meisjes,

ik krijg sinds gisteravond de website van Fietser.be niet meer online? Is de website weg, ligt de server plat?

Nog mensen die dit gemerkt hebben of zou het aan mijn instellingen liggen (hoewel ik naar mijn weten niet veranderd heb...)

Groetjes Geert

Ward De Meyer
catering
Berichten: 1661
Lid geworden op: za 08 nov 2003, 11:12
Postcode: 2930
Fiets: Stinger
Locatie: Brasschaat
Contacteer:

Re: WAW... is de fietser.be website weg?

#2 Bericht door Ward De Meyer »

Geert,

Het zal wel aan de server of zoiets liggen. Bij mij werkt hij ook niet.
Dries zal er wel meer over kunnen vertellen.
Optima Stinger EX met Aeropunt

Frank D
Neo Prof
Berichten: 247
Lid geworden op: vr 04 feb 2005, 20:46
Postcode: 2275
Locatie: Poederlee
Contacteer:

#3 Bericht door Frank D »

Ik geraak er ook al 2 dagen niet op. Maar dat gebeurt wel eens vaker heb ik al gemerkt. 'k Had gedacht (gehoopt) dat het vandaag opgelost zou zijn, maar dan zal 't voor morgen zijn :) (hoop ik).

Gebruikersavatar
Dries
Helper
Berichten: 369
Lid geworden op: vr 19 sep 2003, 22:42
Postcode: 9000
Fiets: Taifuns
Locatie: Gent
Contacteer:

#4 Bericht door Dries »

Een hack en een crash... Men heeft me beloofd dat het morgen zou opgelost zijn.
Wel lekker rustig zo zonder de fietser mails...

eeuwige reiziger
General Manager
Berichten: 5090
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
Postcode: 8755
Fiets: Mango Plus
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

#5 Bericht door eeuwige reiziger »

Dries schreef:Een hack en een crash... Men heeft me beloofd dat het morgen zou opgelost zijn.
Wel lekker rustig zo zonder de fietser mails...
Is het zo druk aan het worden, Dries? Een een overeenkomstig aantal bestellingen erbij?

Gebruikersavatar
Raf
Junior
Berichten: 50
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 7:33
Postcode: 3580
Fiets: Leiba L1090303
Locatie: Beringen
Contacteer:

#6 Bericht door Raf »

Gene paniek Geert dat komt wel in orde, er zijn nog andere sites met foto's van de WAW te vinden op het net :lol:

Gebruikersavatar
Dries
Helper
Berichten: 369
Lid geworden op: vr 19 sep 2003, 22:42
Postcode: 9000
Fiets: Taifuns
Locatie: Gent
Contacteer:

#7 Bericht door Dries »

De gezondheid van de site is ondertussen omgekeerd evenredig met de gezondheid van het bedrijf (-je, laat ons wel wezen)
Omdat de site nog tot minstens morgen plat ligt hier wat nieuws:
- Daarnet nog drie bestellingen binnengekregen, er komen sinds enkele maanden gemiddeld drie bestellingen per maand binnen. Als ik het alleen zou bouwen is de levertermijn nu 10 maanden...
- Gelukkig heb ik extra hulp gekregen, Alex (Alt) wordt binnenkort officieel waw-bouwer. Na een weekje proefdraaien kan ik maar 1 ding zeggen; het belooft...
- Nog veel meer boeiende ontwikkelingen zijn aan de gang, nog veel meer boeiende allianties zijn gemaakt en in de maak, er komt een schitterend jaar aan...
- Voor diegenen die mij soms nog zouden missen op toertochten of wedstrijden: ne mens kan niet alles willen; zich amuseren thuis én op zijn werk én nog vrije tijd overhouden...

rik
General Manager
Berichten: 3186
Lid geworden op: za 26 mar 2005, 21:47
Postcode: 3630
Fiets: Df 269
Locatie: Maasmechelen
Contacteer:

#8 Bericht door rik »

Hola, hola, een beetje kalm aan met die bestellingen hé :twisted: :twisted: , 't is zeker niet dat ik het u niet gun hoor maar het zou wel eens best kunnen dat ik er (liefst ten laatste tegen september) ook ééntje nodig heb.
Maar eerst de Limburgse velomobieltestdag :lol: 8) die overigens voor mij op touw gezet werd :oops: :oops:

Gebruikersavatar
Edje
General Manager
Berichten: 6678
Lid geworden op: do 02 jun 2005, 9:14
Postcode: 3530
Fiets: Rans Sequoia
Locatie: Helchteren
Contacteer:

#9 Bericht door Edje »

Dries schreef: - Gelukkig heb ik extra hulp gekregen, Alex (Alt) wordt binnenkort officieel waw-bouwer. Na een weekje proefdraaien kan ik maar 1 ding zeggen; het belooft...
Wel Dries denk dat je met Alex echt wel een monteur met kennis van zaken in huis haalt.

Bouw ze he ;-)
Trappen en laten trappen, liefst zonder na te trappen

geertalders
Junior
Berichten: 43
Lid geworden op: ma 09 jan 2006, 23:56
Postcode: 3910
Fiets: Giant XtC3
Locatie: Neerpelt
Contacteer:

#10 Bericht door geertalders »

rik schreef:Hola, hola, een beetje kalm aan met die bestellingen hé :twisted: :twisted: , 't is zeker niet dat ik het u niet gun hoor maar het zou wel eens best kunnen dat ik er (liefst ten laatste tegen september) ook ééntje nodig heb.
Maar eerst de Limburgse velomobieltestdag :lol: 8) die overigens voor mij op touw gezet werd :oops: :oops:
Tja, ik wacht ook op de Limburgse testdag. En ik hoop tegen dan ook ongeveer een sponsor te vinden...

Als beide zaken goed uitdraaien kan je van mij ook een bestelling verwachten. Want zonder sponsor is het me toch te duur... (dat vond de vrouw ook trouwens...)



PS: voila Raf... speciaal voor u... een bericht tijdens de werkuren ;-)
Tot seffens...

Frank D
Neo Prof
Berichten: 247
Lid geworden op: vr 04 feb 2005, 20:46
Postcode: 2275
Locatie: Poederlee
Contacteer:

#11 Bericht door Frank D »

Awel, en ik zit al sinds vorige week alle dagen te kijken of je site nog niet terug online is (omdat ik er ook eentje wil). Heb info nodig over prijzen, huur enz.
Damn seg, ik was van plan een Waw te kopen omdat de Quest te lang duurt en zoals het er nu uitziet ga ik binnenkort even lang op de Waw moeten wachten. Dan toch maar een Quest bestellen :twisted: !
Nee, alle gekheid op een stokje. PRACHTIG nieuws dat de bestellingen zo goed lopen, écht waar. Het kan het product enkel maar verbeteren. Ik ben er van overtuigd dat de Waw telkens weer een beetje beter wordt.
Gaat de Waw nu productiemodel ipv prototype zijn?

Oh, en ik wacht ook met vol ongeduld op die Limburgse testdag.
Mag ik meespelen asjeblief? Please, please, pretty please?

Geert, ik ben ook van plan sponsors aan te schrijven. Hoe heb je dat aangepakt? Heb je een standaardbrief die ik zou kunnen pikken :twisted: ?

Gebruikersavatar
nestofdragons
Public Relations
Berichten: 785
Lid geworden op: wo 19 okt 2005, 21:06
Postcode: 2640
Locatie: Rumst (nabij FKP 23)
Contacteer:

#12 Bericht door nestofdragons »

Heb vandaag een sponsor gezocht voor het schilderwerk van mijn Quest. ik dacht dat het mogelijk was. Zij doen de herstellingen en het spuitwerk en ze mogen hem volzetten met reclame, met enige verplichting dat er veel reflecterende stickers komen te staan (kan in vorm van logo of tekst). De autobedrijven en garages zagen het niet zitten. Reden: ze worden al zoveel aangesproken voor sponsoring. Als ze tegen mij ja zeggen, moeten ze tegen de rest ook ja zeggen.

Maar ... ik zal niet opgeven.
Keep that brain creative,

Koen
http://users.skynet.be/nestofdragons/creates
http://www.youtube.com/nestofdragons

Gebruikersavatar
Edje
General Manager
Berichten: 6678
Lid geworden op: do 02 jun 2005, 9:14
Postcode: 3530
Fiets: Rans Sequoia
Locatie: Helchteren
Contacteer:

#13 Bericht door Edje »

nu iemand die van een garage moet leven, kan die reklames niet bekostigen, maar ik denk als je het lef heb om bij Cardoen binnen te springen dat je met een geschilderde velomobiel buiten gaat.
Trappen en laten trappen, liefst zonder na te trappen

Ward De Meyer
catering
Berichten: 1661
Lid geworden op: za 08 nov 2003, 11:12
Postcode: 2930
Fiets: Stinger
Locatie: Brasschaat
Contacteer:

#14 Bericht door Ward De Meyer »

Frank D schreef: Geert, ik ben ook van plan sponsors aan te schrijven. Hoe heb je dat aangepakt? Heb je een standaardbrief die ik zou kunnen pikken :twisted: ?
Kheb hier nog een voorbeeldbrief op de PC staan die oorspronkelijk van Peter De Rond afkomstig is.(Hij heeft ondertussen een bedrijfje opgericht om velomobielen te laten sponseren.) Moest je intresse hebben in de brief zet ik hem hier wel of stuur ik hem je door...
Optima Stinger EX met Aeropunt

Frank D
Neo Prof
Berichten: 247
Lid geworden op: vr 04 feb 2005, 20:46
Postcode: 2275
Locatie: Poederlee
Contacteer:

#15 Bericht door Frank D »

Laat maar komen :)!
Ik denk niet dat hier zetten kwaad kan, dan kunnen anderen hem ook gebruiken.

Plaats reactie