indoorwedstrijd 20 november 2005
- Duckjibepete
- dokter
- Contacteer:
Weet het niet, ben vandaag serieus onderuitgegaan... had geijzeld, en ik had da weeral ni door natuurlijk, doet nog zeermarini schreef:Misschien moet ik ook wel primo's leggen?

Denk dat die primo's het goed doen op kleverige asfalt, zoals bv in Meeuwen. Hoe die bandjes het doen op andere ondergronden en die hellingshoeken, no idea.
ride to live, live to ride
- Johan Clerx
- General Manager
- Postcode: 3690
- Fiets: Quest 300
- Contacteer:
in raceomstandigheden op tweewielers weet ik ook niet peter, maar op de mango wil ik niks anders meer. Een marathon slick kan der in ieder geval niet aan tippen. De primo rijdt een stuk vlotter en plakt toch veel meer aan de weg in de bochten. Enige nadeel is misschien wat meer opspattend water, maar daar heb in indoor toch niet veel last van he.
- Johan Clerx
- General Manager
- Contacteer:
- Johan Clerx
- General Manager
- Contacteer:
- Wouter D
- General Manager
- Postcode: 9320
- Fiets: Thys Revolver
- Contacteer:
marini, ik denk dat die rooie zeepkist van zijn kinderen is:) of heb ik het mis?
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?
- Johan Clerx
- General Manager
- Contacteer:
"Die rooi zeepkist" is van mij
. Trouwens graag een beetje meer eerbied voor mijn mooie nieuwe velomobiel
. Ik maak jouw mooie limit toch ook niet uit voor "verroeste bakfiets"
Alle gekheid op één stokje:
Ik ga zaterdag naar Tim om de speedykes voor de meisjes op te pikken en om de gele Mango van Tim terug af te zetten. Ik zal Tim zeggen dat jij die primo's overneemt Eric (kzal je effe laten weten of ze zijn aangekomen). Daarna rijden we door naar Dronten om mijn nieuwe Mango op maat te laten zetten en mee naar huis te nemen.

Alle gekheid op één stokje:
Ik ga zaterdag naar Tim om de speedykes voor de meisjes op te pikken en om de gele Mango van Tim terug af te zetten. Ik zal Tim zeggen dat jij die primo's overneemt Eric (kzal je effe laten weten of ze zijn aangekomen). Daarna rijden we door naar Dronten om mijn nieuwe Mango op maat te laten zetten en mee naar huis te nemen.