HPV - Weekend 2005

Planning en opvolging van wedstrijden
Bericht
Auteur
GeertJ
Site Admin
Postcode: 9031
Fiets: Challenge Taifun
Contacteer:

#61 Bericht door GeertJ »

jup, zag er daar leuk uit. Jammer dat ik er niet ben geraakt de zaterdag, hopelijk dat ik volgend jaar er wel eens geraak....
Groeten
Geert
Challenge Taifun

Luc Willaert
General Manager
Postcode: 8400
Fiets: Mango 137
Contacteer:

#62 Bericht door Luc Willaert »

Twas een rustig tochtje.

Op het einde van de tocht merkte ik dat mijn stuur aan het doorscheuren was. Dicht bij het bevestigingspunt. Eventje paniek : ik moest nog naar Oostende (50 km) en mijn vrouw was niet bereikbaar. Met behulp van de rol tape van Toy (Bedankt Rudi) en de (deskundige :?: :P ) commentaar van Peter provisorisch een herstelling uitgevoerd. Bij de foto's van Peter zie je de herstelling met grijze tape. Ben dan tot Brugge gefietst en vandaar de trein naar Oostende genomen (ik was de batterij van mijn licht vergeten op te laden en Brugge-Oostende zonder licht zag ik niet zitten).

Vandaag dus met de geplakte fiets naar het werk gereden. T'is een beetje wiebelig maar momenteel lukt het nog om te rijden. Morgen kijken voor een betere herstelling en volgende week bij Tim een nieuw stuur halen.

Altijd miserie met die ligfietsen :oops: :lol: .

Johan Clerx
General Manager
Postcode: 3690
Fiets: Quest 300
Contacteer:

#63 Bericht door Johan Clerx »

Net terug thuis na een heel tof weekend. Wel het vrouwtje wat moeten terug blij maken want die was redelijk miscontent omdat ik zo laat terug was. Had eerlijk gezegd ook niet verwacht dat we vandaag bijna 7 uur zouden nodig hebben voor een tochtje van hoop en al 50 kilometer.

Maar niet getreurd of gezeurd. Zoals ik al zij, twas heel leuk. Mooie tochten (met alweer dank aan Eric Clauw), leuk gezelschap, veel kwajongensstreken (met dank aan Wouter en Peter voor het entertainment tijdens de tochtjes), leuke babbels en weer wat nieuwe gezichten die we hebben leren kennen.

Bovendien nog een heel constructieve en positieve vergadering gehad met het HPV bestuur. Hierover morgen ofzo zeker meer maar ik kan jullie wel al meegeven dat de Gentse Liggers vanaf heden twee vertegenwoordigers hebben in het HPVbestuur :D

Wouter D
General Manager
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Contacteer:

#64 Bericht door Wouter D »

ook van mijn kant zijn er een paar fotokes te zien van de tocht op zondag, op http://spaces.msn.com/members/sprout-pictures/ kan je ze tijdelijk te zien krijgen.

johan zal morgen in een bericht gieten wat wa zaterdagavond hebben gedaan tussen die paar jupileerkes, wat ik wel kwijt kan is het volgende: het hpv-bestuur telt vanaf heden twee vertegenwoordigers van de gentse liggers, ene voor Oostvlaanderen en ene voor Limburg, in de toekomst mag er gerust nog ene bijkomen voor Westvlaanderen.
positief nieuws met betrekking tot inschrijvingsvoordeel en dergelijk laat ik aan johan over. ook verslag rond andere besprekingen zal wk in zijn verhaal voorkomen.

ja johan, k moest toch even tipje van de sluier lichten he
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Luc Willaert
General Manager
Contacteer:

#65 Bericht door Luc Willaert »

Wouter schreef:ook van mijn kant zijn er een paar fotokes te zien van de tocht op zondag, op http://spaces.msn.com/members/sprout-pictures/ kan je ze tijdelijk te zien krijgen.
Mooie foto's. Nu heb ik weer die Jouta van Roland niet gezien, dedju dedju.

Luc Willaert
General Manager
Contacteer:

#66 Bericht door Luc Willaert »

Wouter schreef:, in de toekomst mag er gerust nog ene bijkomen voor Westvlaanderen.
Wat wordt van die vertegenwoordiger verwacht??

Hoeveel vergaderingen?? Waar, wanneer??

Wouter D
General Manager
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Contacteer:

#67 Bericht door Wouter D »

heb toch gezegd dat de johan jullie hier morgen een verslagske smijt zodat jullie zien wat er gezegd werd. dus 24 uur geduld, ongeveer. Johan heeft me gezegd dattie het ga doen, ik ga nu ook niet de kaas van zijn brood stelen he, anders begint da hier al goe dattie verteegenwoordigers mekaar de loef wilen afsteken :twisted:
nee, ere wie ere toekomt
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

toy
Kopman
Postcode: 3941
Contacteer:

#68 Bericht door toy »

Ik heb ook foto's en niet alleen van ligfietsers.Bedankt Eric voor de prachtige routes en zeker die van vandaag vond ik de moeite. Voor de afwezigen heb ik foto's genomen van de bordjes met verschillende bezienswaardigheden die we vandaag gezien hebben.

http://community.webshots.com/user/liggertoy

Johan Clerx
General Manager
Contacteer:

#69 Bericht door Johan Clerx »

De paar foto's die ik heb genomen kunnen jullie hiervinden

marini
ploegleider
Postcode: 2610
Fiets: carbonlowracer
Contacteer:

#70 Bericht door marini »

ik ben zaterdag tot daar gekomen maar ge waard nog ni terug, heb dan maar het scoutsfeest meegemaakt en terug naar huis gegaan.
:cry:
Er zijn 24uur in een dag , ik wil er 32,
correctie, 32 is te kort als baby's per twee komen.
en dan nu verbouwen....

Johan Clerx
General Manager
Contacteer:

#71 Bericht door Johan Clerx »

De foto's van Bram kunnen jullie vinden op www.hpv.be

Gesloten