Bicky
- trikelover
- catering
- Postcode: 8600
- Fiets: Milan SL challenge Chamsin
- Velomobiel: Milan SL
- Contacteer:
- bicky
- General Manager
- Postcode: 8700
- Fiets: ligfietsen, roeifiets, kickbike, ....
- Velomobiel: Mango+ (2011)
- Contacteer:
Re: Bicky
Meer dan een jaar later blijk je gelijk te hebben. mijn nieuwe aanwinst een Thys 209 roeierdmd schreef:Hehe, maar na al die positieve reacties is je aandacht zodanig geprikkeld dat je er nu eigenlijk wel eentje wil.
Lees er ook over op mijn blog
- Ronnius
- General Manager
- Postcode: 9040
- Fiets: Grasshopper FX
- Contacteer:
Proficiat Bicky.
Kmoet zelf ook toegeven,
prikkelen doen de verhalen erover wel.
Gelukkig dat ik geen plaats heb.dmd schreef:Hehe, maar na al die positieve reacties is je aandacht zodanig geprikkeld dat je er nu eigenlijk wel eentje wil.
Kmoet zelf ook toegeven,
prikkelen doen de verhalen erover wel.
- bicky
- General Manager
- Contacteer:
Je zou wel keer op de mijnen mogen roetsen maar dan wil je er ook enen, dus het is niet ongevaarlijkRonnius schreef:Kmoet zelf ook toegeven, prikkelen doen de verhalen erover wel.
- bicky
- General Manager
- Contacteer:
Fietsen kan je nooit genoeg hebben dus kwamen er nog een 2wielen bij.
https://bickyenzijnfietsen.blogspot.be/ ... t-bij.html
Ben ik nu ook een orcaan?

https://bickyenzijnfietsen.blogspot.be/ ... t-bij.html
Ben ik nu ook een orcaan?

- bicky
- General Manager
- Contacteer:
2 maand geleden werd ik aangereden met mijn velomobiel.
Het heeft even geduurd voor ik het online zette maar wil mijn verhaal toch graag delen.
https://bickyenzijnfietsen.blogspot.com ... geval.html
Het heeft even geduurd voor ik het online zette maar wil mijn verhaal toch graag delen.
- Markske
- Helper
- Postcode: 3950
- Fiets: Norta S20 (bukker)
- Velomobiel: QV (2016)
- Contacteer:
Typisch geval van een afdekkingsongeval, dat zijn de smerige
Ik heb ook een afdekkingsongeval gehad eind december, gelukkig wel aan een veel lagere snelheid en enkel cosmetische schade, en waarbij ik in mijn recht was (auto draaide voor een rij naast mij wachtende auto's af naar een oprit terwijl ik daar op het fietspad aankwam).
Jammer dat je fiets zijn naam nu waar maakte en zich heeft opgeofferd, maar je komt er zelf lichamelijk gelukkig nog goed vanaf! In dit geval had je met een gewone rechtopfiets dit misschien wel kunnen zien aankomen omdat je dan over de wachtende auto heen kunt zien dat er nog een gehaast figuur is. Met de velomobiel/ligfiets is dit dikwijls niet/nauwelijks te doen. Ik kijk al van heel ver op voorhand welk verkeer er aan de kruising komt als dit mogelijk is, zodat ik een soort van verwachting kan maken als op het kruispunt zelf het overzicht beperkt is. Soms kan dit helpen, maar niet altijd.

Jammer dat je fiets zijn naam nu waar maakte en zich heeft opgeofferd, maar je komt er zelf lichamelijk gelukkig nog goed vanaf! In dit geval had je met een gewone rechtopfiets dit misschien wel kunnen zien aankomen omdat je dan over de wachtende auto heen kunt zien dat er nog een gehaast figuur is. Met de velomobiel/ligfiets is dit dikwijls niet/nauwelijks te doen. Ik kijk al van heel ver op voorhand welk verkeer er aan de kruising komt als dit mogelijk is, zodat ik een soort van verwachting kan maken als op het kruispunt zelf het overzicht beperkt is. Soms kan dit helpen, maar niet altijd.
Het nuttige met het aangename combineren
-
- dokter
- Postcode: 8790
- Fiets: FAW27
- Contacteer:
zo, das een aardige klap geweest. k zie op de fotos toch dat de 'virtuele' vooras niet meer haaks staat op het achterwiel. dus de binnen wielkasten zijn losgescheurd?bicky schreef: ↑za 22 apr 2023, 10:43 2 maand geleden werd ik aangereden met mijn velomobiel.
ga je de herstelling nog doen, of een andere onderkuip zoeken?
als je gaat herstelling, zoek veel magneten van harde schijven. die zijn ideaal om gelijmde stukken vast te houden