Hoi,
vanavond ga ik kijken naar een Vm ( E-waw) waarop moet ik zoal letten? vooraleer ik mij laat verleiden tot de aankoop?
waar op te letten
- Wim -de roetsende
- Public Relations
- Postcode: 7204CV
- Fiets: Carbon Thys 209 Rowingbike
- Velomobiel: MilanSL MK7
- Contacteer:
Re: waar op te letten
Van het E-gedeelte heb ik geen verstand. Ik weet wel dat accu's die onregelmatig of langere tijd niet zijn opgeladen flink achteruit kunnen gaan qua prestaties.
Over de WAW is natuurlijk sowieso veel informatie te vinden op het WorldWideWeb. Ik let bij iedere aankoop van een fiets altijd op de lagers, de aandrijving, de banden, enz. Bij een VM zijn de veerpoten uiteraard ook belangrijk en de staat van de body. Bij de WAW is ook veel verschil in de aansluiting van de neus en de kont op de rest van de body.
Wim -Bij twijfel zou ik altijd iemand meenemen die meer verstand van zaken heeft.
Over de WAW is natuurlijk sowieso veel informatie te vinden op het WorldWideWeb. Ik let bij iedere aankoop van een fiets altijd op de lagers, de aandrijving, de banden, enz. Bij een VM zijn de veerpoten uiteraard ook belangrijk en de staat van de body. Bij de WAW is ook veel verschil in de aansluiting van de neus en de kont op de rest van de body.
Wim -Bij twijfel zou ik altijd iemand meenemen die meer verstand van zaken heeft.
- Wim -de roetsende
- Public Relations
- Postcode: 7204CV
- Fiets: Carbon Thys 209 Rowingbike
- Velomobiel: MilanSL MK7
- Contacteer:
Re: waar op te letten
Het is trouwens ook erg belangrijk om te weten of de vm ooit bij een ongeluk of aanrijding is betrokken geweest. Het gaat er dan uiteraard om of de fiets nog 'recht' is.jan123 schreef:Hoi,
vanavond ga ik kijken naar een Vm ( E-waw) waarop moet ik zoal letten? vooraleer ik mij laat verleiden tot de aankoop?
Succes met de quest

- crash-quest-dummy
- patiënt
- Postcode: 2570
- Fiets: gazelle opa fiets met remstangen
- Velomobiel: C²'Q76 °2003
- Contacteer: