ja idd, pieter van dijck kan aardig doortrappen, de eerste vijf minuten pakte hij me al een ronde af die ik - had ie geen materiaalpech gehad - niet meer had kunnen terugpakken, maar ook jan was sterk, heeft het enkel moeten afgeven door pijn in de nek (had geen neksteun).
dit wil echter wel zeggen dat ik naast het podium van de konijnen zal terechtkomen als ik niet rap begin te trainen en niet rap een poepke op mijn fiets zet,
mijn deelname bij de hazen zal volgens mij wel een andere fiets vereisen, al zijn er mensen die beweren dat je met een veerloze hurri tot aan de prestaties van een gewone M5-lowracer kunt komen, moeten we wel nog zien hoor, voor we het geloven, en ik hoop dat ik in die tijd ergens een koopje kan doen waarmee ik sneller kan dan een verlaagde hurri.
@ toen ik je eerste twee regels van het bericht las, dacht ik gelijk: "die weet ook altijd iets he"

maar je mag niet vergeten dat jij, en ook marini veel beter gereden hebben dan jezelf en ook de rest hadden gedacht, voor de reacties alleen al is het eigenlijk soms jammer dat ge uw eigen niet kunt uitsplitsen terwijl ge rijdt.
den truuk van naar boven te rijden om op snelheid te komen heb ik blijkbaar ook beetje verkeerd begrepen, ik merkte dat ik behoorlijk vertraagde door bovenlangs te rijden, waardoor jan weer terrein winde, achteraf zeiden ze me dat het beter was geweest op dezelfde strook dicht bij het midden te rijden, of gewoon tot halfweg omhoogrijden (dus niet zo hoog. weer een weet voor volgende keer (en voor ieder die dit leze).
swat, net als na zolder blijf ik verschieten van mijn eigen, nog geen drie maanden geleden zeiden wedstrijden me nieks, dat ze maar deden, das nieks voor mij, dan eens eentje meegereden en kijk wat het resultaat is, ik ben alweer eens door een ligfietsmicrobe gebeten, (over gevaarlijke virussen gesproken??)
ik kan dus alleen maar de boodschap doorgeven aan iedere lezer: als je eens tijd hebt voor een wedstrijdje, probeer dan ook te komen, er zijn altijd wel mensen met wie je kan afspreken om eventueel samen te rijden.
voor diegenen die zich niet zo snel laten overtuigen, komt gewoon even kijken naar die dolle liggers en geniet mee aan de supporters-balie,
wouter - undercover wedstrijdlokatie aan het zoeken - delanote