ik heb er ook ene!
- goeman tom
- Belofte
- Postcode: 9700
- Fiets: Nazca gaucho
- Contacteer:
ik heb er ook ene!
Vandaag m'n eerste meters geroetst en het smaakt naar nog! De draden en elastieken vliegen nog alle kanten (de fiets staat verre van goed afgesteld) maar plezierig is het wel.
Goeman powered vehicle
- FiSh
- Helper
- Postcode: 9040
- Fiets: Schlitter Encore, Zockra HR700
- Contacteer:
Re: ik heb er ook ene!
Proficiat, ooit komt er bij mij ook ene!
PBP'15 met de roets?
PBP'15 met de roets?

- dmd
- Kopman
- Postcode: 9041
- Contacteer:
Tof! Ook van mij proficiat. De roeifietsers bereiden uit! We gaan nog eens een toerke moeten organiseren he 

Quest 581 - M5 CHR
- goeman tom
- Belofte
- Postcode: 9700
- Fiets: Nazca gaucho
- Contacteer:
Dat is niet haalbaar denk ik, maar misschien kan ik voor PBP'15 ergens een Zockra highracer lenenFiSh schreef:
PBP'15 met de roets?

Goeman powered vehicle
- Wouter D
- General Manager
- Postcode: 9320
- Fiets: Thys Revolver
- Contacteer:
proficiat met je aankoop
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?
- bicky
- General Manager
- Postcode: 8700
- Fiets: ligfietsen, roeifiets, kickbike, ....
- Velomobiel: Mango+ (2011)
- Contacteer:
Proficiat, je zal er van genieten.

Een groete roetstoer, klink plezant. ik ga meedmd schreef:We gaan nog eens een toerke moeten organiseren he

-
- chauffeur
- Postcode: 2310
- Fiets: Flevobike racer 28"
- Contacteer:
Proficiat tom,
Ps ik rij mee met dat toerke, zeker als morgen mijn slepend achterwiel gemaakt is.
Ps ik rij mee met dat toerke, zeker als morgen mijn slepend achterwiel gemaakt is.

Ik heb niet veel verstand, maar ik gebruik het wel allemaal.
- Wouter D
- General Manager
- Postcode: 9320
- Fiets: Thys Revolver
- Contacteer:
voor mij voorlopig nog geen toerke, boegspriet zit er nog niet op gemonteerd
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
-
- Kopman
- Postcode: 2013
- Fiets: Flevobike Alleweder
- Contacteer:
Gefeliciteerd! Ik zag er vanmorgen toevallig een toen ik naar mijn werk fietste. Statig roetste die voorbij richting de Cruqius (oud stoomgemaal in de Haarlemmermeerpolder). Voorlopig nog niet voor mij, alhoewel het concept van bewegen mij wel aanspreekt. Maar ja, stallingsruimte en budget. Heb nu die fiets waar ik het hele jaar door mee kan rijden. En dat was een bewuste keuze.
In ieder geval nog de anekdote dat ivm de NSS mijn vaste route onderbroken was (niet toegankelijk), maar dat voor fietsers en brommers een route dwars door het afgesloten gebied open was gesteld. Ik raakte de weg er naar toe flink verdwaald
Maar uiteindelijk paspoort aan agenten laten zien, uitstappen, uitpakken, inpakken, instappen en langs meerder wegversperringen gereden. Uitzicht op twee geparkeerde vliegtuigen van regeringsleiders en veel, veel geüniformeerde mensen. In het blauw, in het groen en vast ook "stealth". Helaas was Obama al in het Rijks en heeft hij niet de schoonheid van een velomobiel kunnen aanschouwen.
Op de terugweg mocht ik op de valreep er nog langs (tot 19:00 uur toegang) en heb toen lekker over de weg lekker doorgetrapt. Ik zou toch geen auto tegen komen
.
Helaas het journaal niet gehaald, dus geen bijdrage geleverd aan de verspreiding van het ligfiets-virus via de media
In ieder geval nog de anekdote dat ivm de NSS mijn vaste route onderbroken was (niet toegankelijk), maar dat voor fietsers en brommers een route dwars door het afgesloten gebied open was gesteld. Ik raakte de weg er naar toe flink verdwaald

Op de terugweg mocht ik op de valreep er nog langs (tot 19:00 uur toegang) en heb toen lekker over de weg lekker doorgetrapt. Ik zou toch geen auto tegen komen

Helaas het journaal niet gehaald, dus geen bijdrage geleverd aan de verspreiding van het ligfiets-virus via de media