Tot morgen!
edit: vraagje:
Kan ik zoals google voorstelt recht door Bokrijk rijden?
Zo niet: hoe dan wel?

Ik vermoed dat die lijn niet helemaal goed gaat gaan. Er is wel een eenvoudig te volgen alternatief: bij het binnenrijden van Bokrijk (wat nog op die lijn ligt) kom je op knooppunt 92 uit. Je draait daar naar rechts af richting knooppunt 91. Dat ligt niet veel verder, en daar kies je richting knooppunt 98. Je rijdt dan door de voor ligfietsers geweldige attractie "rijden door het water". Je komt uiteindelijk terug op je geplande route en zelfs voor de deur van het startpunt uit.
Hallo Ivo, ik schat tussen 12u30 en 13u aankomen bij de bottelarij, hangt natuurlijk van de snelheid af....
Zit dat wieltje vooraan ? Zou het gaan om gewoon zonder te rijden en de ketting over de moer te laten lopen, eventueel tussen 2 rondellen ?Helen schreef: ↑vr 16 mar 2018, 21:05 Grr! Vandaag heeft mijn kettingwieltje besloten om, bij wijze van late Valentijn, hartvormig te gaan worden.
Met als gevolg dat ik vier keer per trapomwenteling een luide "tok" hoor. Dit werkt sterk op de zenuwen, om van de ketting nog te zwijgen.
Heeft iemand een suggestie hoe ik, in afwachting dat ik aan een nieuw wieleke geraak, toch kan fietsen?
Dat was het plan, morgen eerst bellen naar Leuven, dan naar EMVelomobiel. En anders online bestellen bij aligt of zo. Maar hoe geraak ik maandag en dinsdag dan op mijn werk