spezi

Verslagen over evenementen, toertochten, reizen...
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
wost
the travelling cook
Berichten: 1731
Lid geworden op: do 11 sep 2003, 19:02
Postcode: 9220
Fiets: Velo-de-Ville
Locatie: biezestraat 80a 9220 Hamme
Contacteer:

spezi

#1 Bericht door wost »

Net terug van Spezi.

Vrijdagavond naar daar vertrokken en ingecheckt in een lieflijk huisje in Vollmersweiler. Zaterdagmorgen om 9u30 op post in Germersheim. Al ging de beurs officieel pas open om 10 u was het daar al aardig druk. Op het plannetje gezien dat het testparcours achter hal 2 lag. Dus de pijl naar hal twee gevolgd. Daarvoor moesten we de trap af want de deur van de lift was te smal voor onze fietskar. Dus de trap af. Beneden moesten we door een deur waar we weer niet konden passeren. Echt balen, zeker als je daarna ziet dat je langs buiten gewoon naar die hal twee kan lopen. Dus eens dit trappenavontuur achter de rug recht naar het testparcours. Wat een verassing. Dit is pas een testparcours. Zeker 100 fietsen te testen. Ook allerlei trikes en vouwfietsen en aanhangers en pedersen fietsen en ... . Tis een aanrader om vroeg te komen. Ik kon als een van de eersten het parcours op en had de dtijd en de mogelijkheid om alles te testen wat ik wou, kom je later dan mag je 15 minuten of minder op het parcours.

Ook voor de kinderen een testparcours met liggers en lopfietsen. Zelfs de jongste van amper 2 kwam hier aan haar trekken.

In de tentoonstellinghallen:
Veel meer dan ooit op CV. Echt de moeite waard om te gaan kijken.
In hall 1 veel liggers: rainbow, nasca, challenge, toxy, azub, .... , Van raam had ook een stand, hebben die mooie dingen zeg.

In hall 2: Nog meer liggers, tandems, vouwfietsen, cab-bike, stein, leiba, greenspeed, ....
Kortom een echte aanrader. Wil je meer zien dan alleen de nederlandse merken? Ga dan echt eens naar spezi.
http://www.2wielen.be" onclick="window.open(this.href);return false; , alles voor 2 en meer wielen.

eeuwige reiziger
General Manager
Berichten: 5090
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
Postcode: 8755
Fiets: Mango Plus
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

Re: spezi

#2 Bericht door eeuwige reiziger »

Welke indruk kreeg je van de Steintrikes?

Gebruikersavatar
wost
the travelling cook
Berichten: 1731
Lid geworden op: do 11 sep 2003, 19:02
Postcode: 9220
Fiets: Velo-de-Ville
Locatie: biezestraat 80a 9220 Hamme
Contacteer:

#3 Bericht door wost »

Dat ze dicht opeen stonden. Ze waren niet op het testparcours. Denk eerlijk gezegd dat de zetels nogal smal zijn en dat de TW die ik heb zeker even goed is voor een mindere prijs.

wil je een superbe trike ga voor een ice of een cattrike.
http://www.2wielen.be" onclick="window.open(this.href);return false; , alles voor 2 en meer wielen.

jean peinture
Neo Prof
Berichten: 244
Lid geworden op: wo 10 nov 2004, 19:21
Postcode: 3500
Fiets: rans stratus + birdy tour
Locatie: Hasselt
Contacteer:

#4 Bericht door jean peinture »

ik zag onlangs de prijs van die steintrikes (weliswaar op de webstek van de invoerder in oostenrijk) en voor het kleine verschil denk ik ook dat Wost een punt heeft: ga voor een cat of een Ice (tegenwoordig een invoerder in B denk ik...)
"De wereld is een boek. Wie niet reist, leest enkel één bladzijde." (Augustinus)

Gebruikersavatar
Edje
General Manager
Berichten: 6678
Lid geworden op: do 02 jun 2005, 9:14
Postcode: 3530
Fiets: Rans Sequoia
Locatie: Helchteren
Contacteer:

#5 Bericht door Edje »

Jep Dries is invoerder van Ice geworden heb ik zaterdag vernomen.

Catrike heeft nu ook een verdeler in Amsterdam, MAAR Trikes and stuff heeft een goede service, om hem te evenaren zal de amsterdammer goe uit de hoek moeten komen.
Trappen en laten trappen, liefst zonder na te trappen

Gebruikersavatar
wost
the travelling cook
Berichten: 1731
Lid geworden op: do 11 sep 2003, 19:02
Postcode: 9220
Fiets: Velo-de-Ville
Locatie: biezestraat 80a 9220 Hamme
Contacteer:

#6 Bericht door wost »

O super nu nog sparen en dan naar dries.
http://www.2wielen.be" onclick="window.open(this.href);return false; , alles voor 2 en meer wielen.

Gebruikersavatar
Johan Clerx
General Manager
Berichten: 3123
Lid geworden op: di 01 mar 2005, 11:05
Postcode: 3690
Fiets: Quest 300
Locatie: Zutendaal
Contacteer:

#7 Bericht door Johan Clerx »

Wouter,

De laatste keer dat ik bij jou thuis was stond je garage al helemaal vol en sindsdien zijn er nog een fiets of 3,5 bijgekomen. Waar ga je dat allemaal nog zetten :wink:

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#8 Bericht door Wouter D »

bij jan goet natuurlijk
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
marksje
ploegleider
Berichten: 2185
Lid geworden op: ma 21 mar 2005, 21:16
Postcode: 8830
Fiets: Nazca Fuego M
Locatie: gits (WVl)
Contacteer:

#9 Bericht door marksje »

Wouter schreef:bij jan "g"oet natuurlijk
van West Vlaanderen zeker ?

Hoet, H H H H H H H H H H H H, laat dat spiegelken maar ne keer aandampen H H H H H H H H H.

PS. Als het oude modellekes zijn brengt ge ze beter hier naar Roeselare bij Freddy "lippe" Maertens, naar het Wielermuseum.
btw Een aanrander om ne keer te bezoeken.

:idea: misschien wel ne keer in te passen in een toerke, ergens achter het verlof.
...en al wa da ge zegt zijde zelf, nem...

Gebruikersavatar
wost
the travelling cook
Berichten: 1731
Lid geworden op: do 11 sep 2003, 19:02
Postcode: 9220
Fiets: Velo-de-Ville
Locatie: biezestraat 80a 9220 Hamme
Contacteer:

#10 Bericht door wost »

Johan Clerx schreef:Wouter,

De laatste keer dat ik bij jou thuis was stond je garage al helemaal vol en sindsdien zijn er nog een fiets of 3,5 bijgekomen. Waar ga je dat allemaal nog zetten :wink:
Ben fietsliftjes aant instaleren.
http://www.2wielen.be" onclick="window.open(this.href);return false; , alles voor 2 en meer wielen.

Plaats reactie