Kirsten & Jimmy met de ligger op reis

Reisvoorstellen, minitrips (NL, L, F, D)
Bericht
Auteur
Jimbo
Supporter
Berichten: 10
Lid geworden op: ma 22 mei 2006, 13:02
Fiets: Kettwiesel
Locatie: Vlaams Brabant
Contacteer:

Kirsten & Jimmy met de ligger op reis

#1 Bericht door Jimbo »

Hallo iedereen,

binnen enkele dagen vertrekken wij met onze Kettwiesel-tandem richting Italië waar we begin november in Genova de boot nemen naar India. Vanuit Mumbay trappen we dan verder richting Nepal en wanneer we daar een paar maanden rondgetoerd hebben zouden we ook nog doorheen Tibet/China willen fietsen. We plannen om in augustus 2008 terug te zijn en zullen ons best doen om af en toe onze belevenissen te posten op onze blog:
http://3wiel.blogspot.com/

Bij deze zijn jullie allemaal uitgenodigd om af en toe mee te lezen.

Groetjes,

Kirsten & Jimmy
----------------------------------
| http://3wiel.blogspot.com/ |
----------------------------------

rik
General Manager
Berichten: 3186
Lid geworden op: za 26 mar 2005, 21:47
Postcode: 3630
Fiets: Df 269
Locatie: Maasmechelen
Contacteer:

#2 Bericht door rik »

Ik wens jullie alvast veel succes en zal jullie blog met veel interesse volgen!
DF 269
Ice sprint1 26"

Gebruikersavatar
Jef
chauffeur
Berichten: 1188
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 20:50
Postcode: 2610
Fiets: Optima Lynx
Locatie: Wilrijk
Contacteer:

#3 Bericht door Jef »

Veel succes, een fijne reis en een behouden terugkomst.
Een optimist vergist zich evenveel als een pessimist, maar hij leeft gelukkiger.

Gebruikersavatar
fred101060
kmvreter v/d maand
Berichten: 268
Lid geworden op: wo 06 apr 2005, 18:10
Locatie: purmerend
Contacteer:

#4 Bericht door fred101060 »

Maak er wat moois van, en vergeet niet te genieten.


Fred
www.kingstar.nl
mijn sponsor

Gebruikersavatar
Luc Willaert
General Manager
Berichten: 3432
Lid geworden op: do 18 sep 2003, 20:54
Postcode: 8400
Fiets: Mango 137
Locatie: Oostende
Contacteer:

#5 Bericht door Luc Willaert »

Ziet er een mooie reis uit

Veel succes.

Luc

Gast

#6 Bericht door Gast »

Ik zal ondertussen wel werken om mijn boterham te verdienen. Dat stoort mij niet. Maar bovenal misschien zal ik ook met zovele anderen gaan werken om een klein beetje de Belgische staat te onderhouden en te voorzien van ons belastingsgeld zodat, wanneer overjaarse wereldreizigers terugkomen, er nog voor hen een België is om thuis te komen.
Je mag mij dit niet kwalijk nemen, en je mag van mij zeggen wat je wilt, maar ik heb een hekel aan wereldreizigers die 'tot ziens en adieu' zeggen.
In het slechtste geval mag onze regering misschien zelfs nog een vliegtuig charteren om hen ergens in de buurlanden van de Dalai Lama vandaan te halen voor wanneer het fout afloopt. Misschien stapt de minister van buitenlandse zaken zelfs op dit vliegtuig voor de heen- en terugreis en komt ten slotte alles nog goed in de krant en in het journaal.

rik
General Manager
Berichten: 3186
Lid geworden op: za 26 mar 2005, 21:47
Postcode: 3630
Fiets: Df 269
Locatie: Maasmechelen
Contacteer:

#7 Bericht door rik »

Patrick Pevenage schreef:Ik zal ondertussen wel werken om mijn boterham te verdienen. Dat stoort mij niet. Maar bovenal misschien zal ik ook met zovele anderen gaan werken om een klein beetje de Belgische staat te onderhouden en te voorzien van ons belastingsgeld zodat, wanneer overjaarse wereldreizigers terugkomen, er nog voor hen een België is om thuis te komen.
Je mag mij dit niet kwalijk nemen, en je mag van mij zeggen wat je wilt, maar ik heb een hekel aan wereldreizigers die 'tot ziens en adieu' zeggen.
In het slechtste geval mag onze regering misschien zelfs nog een vliegtuig charteren om hen ergens in de buurlanden van de Dalai Lama vandaan te halen voor wanneer het fout afloopt. Misschien stapt de minister van buitenlandse zaken zelfs op dit vliegtuig voor de heen- en terugreis en komt ten slotte alles nog goed in de krant en in het journaal.
Die eerste zinnen vind ik er echt over, sorry. Je hebt totaal geen idee van die mensen hun financiële situatie, en dan nog! Erg kinderachtig vind ik dit.
Ik kan alleen maar zeggen dat ik bewondering heb voor die mensen en ik gun hun dit avontuur van harte.
Mocht er iets misgaan dan vind ik het heel normaal dat we hun van hieruit zo goed mogelijk proberen te helpen, we zijn per slot van rekening allemaal maar mensen. Verder zie ik niet in wat de minister van buitenlandse zaken in dit verhaal komt doen (buiten promotie maken voor zijn eigen, want dat is blijkbaar de hobby van die mannen).
DF 269
Ice sprint1 26"

Gebruikersavatar
Bjorn
Helper
Berichten: 286
Lid geworden op: za 02 dec 2006, 23:19
Postcode: 9130
Fiets: WAW 004
Locatie: Kieldrecht
Contacteer:

#8 Bericht door Bjorn »

Patrick Pevenage schreef:Ik zal ondertussen wel werken om mijn boterham te verdienen. Dat stoort mij niet. Maar bovenal misschien zal ik ook met zovele anderen gaan werken om een klein beetje de Belgische staat te onderhouden en te voorzien van ons belastingsgeld zodat, wanneer overjaarse wereldreizigers terugkomen, er nog voor hen een België is om thuis te komen.
Je mag mij dit niet kwalijk nemen, en je mag van mij zeggen wat je wilt, maar ik heb een hekel aan wereldreizigers die 'tot ziens en adieu' zeggen.
In het slechtste geval mag onze regering misschien zelfs nog een vliegtuig charteren om hen ergens in de buurlanden van de Dalai Lama vandaan te halen voor wanneer het fout afloopt. Misschien stapt de minister van buitenlandse zaken zelfs op dit vliegtuig voor de heen- en terugreis en komt ten slotte alles nog goed in de krant en in het journaal.
Ik vind dit eigenlijk een beetje kleingeestig .

Als die mensen een wereldreis willen maken is dit hun volste recht , zij kiezen ervoor om een stuk van de wereld te zien vanop hun fiets en vinden hierin hun geluk. Hiervoor zullen ze een stuk van hun dagelijks zekerheden en comfort moeten inleveren.

Als je tegen je zin gaat werken kun je betere eens bezinnen of je ook niet wat comfort zou kunnen inleveren dan zullen de te presteren arbeidsuren per week ook een pak dalen en kan je ook andere dingen doen.

no hard feelings maar dat is wat IK hierover denk.

grtz Bjorn
Nieuwe blog opgestart terug te vinden onder de www button

http://users.telenet.be/alleweder/

Gast

#9 Bericht door Gast »

Rik en Bjorn, jullie hoefden niet echt gans mijn verhaal nog eens te quoten om het kinderachtige en kleingeestige naar voor te brengen. Dit geeft ellenlange items. Ik neem verkort ook wel graag nota van wat jullie menen.

Ik zoek echter een antwoord te kennen van een 'echte' wereldreiziger. Dat zal wel even wachten worden naar het zich laat uitschijnen.

rik
General Manager
Berichten: 3186
Lid geworden op: za 26 mar 2005, 21:47
Postcode: 3630
Fiets: Df 269
Locatie: Maasmechelen
Contacteer:

#10 Bericht door rik »

Patrick Pevenage schreef:Rik en Bjorn, jullie hoefden niet echt gans mijn verhaal nog eens te quoten om het kinderachtige en kleingeestige naar voor te brengen. Dit geeft ellenlange items. Ik neem verkort ook wel graag nota van wat jullie menen.

Ik zoek echter een antwoord te kennen van een 'echte' wereldreiziger. Dat zal wel even wachten worden naar het zich laat uitschijnen.
Het moest er gewoon even uit. Je hebt trouwens al meermaals op dit forum bewezen dat je veeeeeel beter kunt!
DF 269
Ice sprint1 26"

Gebruikersavatar
karien
Helper
Berichten: 474
Lid geworden op: zo 05 aug 2007, 20:34
Postcode: 8020
Fiets: hurricane challenge
Locatie: ruddervoorde
Contacteer:

#11 Bericht door karien »

patrick..
waar is da manneke die me zei in het begin dat ik hier kwam..
doe zoals ik gas geven en nie omkijken..
denk ik nog veel aan als ik het wa lastig krijg.. :D
vandaar wens die menskes ook sucses..
je weet noois dat ze zoals ik het soms gaan nodig hebben..
een goede daad ieder dag is tlang leven toch.. :twisted:

zwaai..

ga ervoor é..en behouden thuiskomst.. :D

Gebruikersavatar
Filip
chauffeur
Berichten: 1151
Lid geworden op: zo 11 sep 2005, 18:08
Postcode: 9032
Fiets: Challenge Fujin XS Sport
Locatie: Wondelgem (Gent)
Contacteer:

#12 Bericht door Filip »

Ik weet één ding zeker:
Als kinderen, vrouw (die minder dol is op fietsen dan ik), en werk me niet zouden beletten, dan zou ik ook wel eens zo'n reis per fiets willen maken!

Da's mijn gedacht zie!

Gebruikersavatar
karien
Helper
Berichten: 474
Lid geworden op: zo 05 aug 2007, 20:34
Postcode: 8020
Fiets: hurricane challenge
Locatie: ruddervoorde
Contacteer:

#13 Bericht door karien »

awel ik wok filip.. :D
wanneer zijn we weg.. :wink:
in tjaar blok.. :D

Gebruikersavatar
Filip
chauffeur
Berichten: 1151
Lid geworden op: zo 11 sep 2005, 18:08
Postcode: 9032
Fiets: Challenge Fujin XS Sport
Locatie: Wondelgem (Gent)
Contacteer:

#14 Bericht door Filip »

karien schreef:awel ik wok filip.. :D
wanneer zijn we weg.. :wink:
in tjaar blok.. :D
éwel morgen na 't werk zijn we weg, 'n vluggertje naar Indië en terug want maandag weer werken
maandagmorgen leg jij dit wel effkes terloops uit aan m'n vrouw, zeker hé :lol: :lol: :lol:

Gebruikersavatar
karien
Helper
Berichten: 474
Lid geworden op: zo 05 aug 2007, 20:34
Postcode: 8020
Fiets: hurricane challenge
Locatie: ruddervoorde
Contacteer:

#15 Bericht door karien »

:D

we gaan wij weer doen zoals altijd é filip..
thuisblijven..
en anderen laten voorgaan.. :D

zwaai

Plaats reactie