zeepkisten race

Demonstraties, niet-HPV-Toertochten, enz...
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
crash-quest-dummy
patiënt
Berichten: 2588
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 21:27
Postcode: 2570
Fiets: gazelle opa fiets met remstangen
Locatie: Duffel, 200m van FKP 66
Velomobiel: C²'Q76 °2003
Contacteer:

zeepkisten race

#1 Bericht door crash-quest-dummy »

Ik heb vandaag deelgnomen aan de zeepkistenrace van mijn buren, het Jongerencentrum. Omdat alle jeugdbewegingen nu hun kampen voorbereiden en ze deze activiteit de vorige jaren rond pasen hadden, waren er amper deelnemers, met name 2 die dan nog niet eens zonder brokken over de eindmeet geraakten : helaas geen tegenstand dus.

Met vastebonden trappers een paar keer de helling afgebold, telkens met een ander kindje aan boord. Positieve aandacht voor de velomobiel, dat zeker. Ook de bezoekende politieagenten geïnformeerd.
Ook het verschil met een gewone zitfiets werd duidelijk gemaakt.

Omdat mijn zeepkist duidelijk niet zelf gemaakt was (enkel zelf beschilderd) heb ik de hoofdprijs (100 bonnekes), tournee generale gewijs terug laten vloeien naar de andere teams.

Aangezien er op dit Forum graag vergelijkingen worden gemaakt tussen de verschillende VM's, vroeg ik de organisator of er volgende keer, in een aparte kategorie, VM's van de helling mogen rollen. Akkoord, enkel de stroomlijn van de verschillende velomobielontwerpen zal, maar het brengt de VM wel op een aangename manier in de kijker. Kan aangevuld worden met een VM test dag, etc.

Van zosnel ik een datum weet (2007) zal ik jullie hierlangs terug informeren.

tips en/of bedenkingen zijn welkom
Stop Fueling Around

Gebruikersavatar
crash-quest-dummy
patiënt
Berichten: 2588
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 21:27
Postcode: 2570
Fiets: gazelle opa fiets met remstangen
Locatie: Duffel, 200m van FKP 66
Velomobiel: C²'Q76 °2003
Contacteer:

#2 Bericht door crash-quest-dummy »

helaas pindakaas : met als argument dat de doorsnee duffelse jeugd geen vm op stal heeft staan komt er geen 'bol eens de helling af' voor een aparte kategorie vm'n.
Stop Fueling Around

Plaats reactie