roetsdriewieler ineensteken

Alles aangaande roeifietsen
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
thefriend
Junior
Berichten: 63
Lid geworden op: di 10 mar 2009, 20:01
Fiets: thys 222 cvt
Locatie: sint lievens esse
Contacteer:

roetsdriewieler ineensteken

#1 Bericht door thefriend »

hoy
wie kan er hier goed aan fietsen werken
heb een driewieler handbike zie fotos die ik graag als drieweilroetser had gezien
volgens mij moet dit lukken
daar stuk waar voorspriet voetenslee moet kunnen gezet worden daar nu een gewone buis inzit die momenteelnu met vijs los kan gemaakt worden enz
alsook stuur kan uit en ingetrokken worden
enzovoorts
zie foto
wie heeft het in zn handen?
where's the beautifull weather?

fietserik
Neo Prof
Berichten: 183
Lid geworden op: vr 29 jun 2012, 9:25
Contacteer:

Re: roetsdriewieler ineensteken

#2 Bericht door fietserik »

Foto´s??? Waar??
Wie tijd heeft om dit te lezen zou beter gaan fietsen.

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

Re: roetsdriewieler ineensteken

#3 Bericht door Wouter D »

ik wil hier niets afbreken, maar je moet je niet enkel de vraag stellen wie het in zijn handen heeft die ombouw voor jou te doen, maar ook wie de verantwoordelijkheid wil dragen als jou iets overkomt met die verbouwde trike, moest ik van jou zijn, zou ik eens een lasbedrijf aanspreken voor dergelijk project, zij weten waar ze mee bezig zijn en het zal degelijk gedaan zijn, de prijs zal er ook wel naar zijn, maar als voor jezelf ongevallen kan voorkomen ten gevolge van constructiefouten, dan plakt daar volgens mij geen maximumprijs op.

maar waarom wil je nu eigenlijk voor een roeitrike gaan? al je ligfietsen (behalve alleweder) zijn tot nog toe tweewielers, zelfs je roets was een tweewieler, je hebt geen last van evenwichtsstoornissen, waarom zou je dan naar drie wielen willen op de roets?
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Plaats reactie