Individueel aanstuurbare led strip

Technische aspecten, opties, gadgets, zelfbouw, ...
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
halepole
Helper
Berichten: 313
Lid geworden op: ma 19 jul 2010, 0:39
Postcode: 9860
Fiets: Thys 209
Locatie: Scheldewindeke
Velomobiel: Waw 100
Contacteer:

Re: Individueel aanstuurbare led strip

#16 Bericht door halepole »

Wavewinder op het forum heeft daar al een oplossing voor bedacht.
De Ledstrip laat hij in 1 stuk maar bevestigd deze met velcro op de velomobiel. De velcro op de drie delen van de velomobiel zijn niet doorlopend waardoor je de staart en neus van het middendeel kan halen.
Het is al meer dan een jaar geleden dat hij zo rondrijdt dus als het nog steeds in orde is blijkt dit een perfecte oplossing.
Anders moet je hem eens om foto's/tips vragen.
profiel Wavewinder

Gebruikersavatar
bicky
General Manager
Berichten: 3852
Lid geworden op: ma 29 jun 2009, 10:34
Postcode: 8700
Fiets: ligfietsen, roeifiets, kickbike, ....
Locatie: Tielt (wst-vl)
Velomobiel: Mango+ (2011)
Contacteer:

Re: Individueel aanstuurbare led strip

#17 Bericht door bicky »

hoe kon ik die velcro oplossing vergeten. #-o
simpel en geniaal.

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

Re: Individueel aanstuurbare led strip

#18 Bericht door Wouter D »

KarelJ: de led antenne die je hier voorstelde, heb ik een tijdje geleden gekocht. Ik moet zeggen dat het heel effectieve kerstverlichting is. Ze zien het van heinde en verre maar voldoet niet aan de reguliare wit van voor en rood van achter kleuren.

https://photos.app.goo.gl/2beZkWnCj7cRZizG6

Ik ging op zoek bij een andere Chinees met de graag of hij de Belgische regulaire rood/wit combi voor me kon maken,
Hij stuurde me twee led antennes met deze configuratie.
Lengte 90cm
Snelkoppeling zowel voor kabel en antenne

Zeer lichte uitvoering. Maar de antenne kan vrij ronddraaien in de snelkoppeling. Die moet ik nog eens modificeren. De fabrikant stuurde me wel een oplossing door.

Ik vind ze persoonlijk te lang om op mijn Q te zetten. De invloed op de kuip zal door de lengte te groot zijn. Denk ik.
Indien iemand interesse zou hebben in 1 van deze antennes, geef je maar een seintje.

https://photos.app.goo.gl/if4pZqabKq9bASBh7

Ik heb inmiddels de vraag gesteld voor antenne van half zo lang met vaste snelkoppeling en flashmode. Ik ga eerstdaags de bestelling doen. Mocht ik er extra moeten meebestellen. Mag je iets laten weten. Liefst via mail, sms, bellen, fb bericht...
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Plaats reactie