Ongelukje Jonathan !

Heb je pijnlijke knieen? Een stijve nek? Kortom, ondervind je last tijdens het ligfietsen? Stel hier je vragen
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Edje
General Manager
Berichten: 6678
Lid geworden op: do 02 jun 2005, 9:14
Postcode: 3530
Fiets: Rans Sequoia
Locatie: Helchteren
Contacteer:

#46 Bericht door Edje »

zoals hij vorige zondag door de bocht vloog, komt het allemaal weer goed denk ik, Jonathan was aangenaam verrast toen je om de bocht schoot ;-)
Trappen en laten trappen, liefst zonder na te trappen

jonathan

#47 Bericht door jonathan »

Edje schreef:zoals hij vorige zondag door de bocht vloog, komt het allemaal weer goed denk ik, Jonathan was aangenaam verrast toen je om de bocht schoot ;-)
En ik maar blozen zo 'smorgens.... :D

Merci mannen, merci
Gisteren eindelijk nog een drie cijferkes zien staan op de dag afstand.

'theeft mijn geweldig geholpen dat iedereen hier(met grote dank voor enkele, zij weten het wel) mijn gesteund heeft.
Vandaar GLs,

Bedankt!

jonathan

#48 Bericht door jonathan »

Nog wat nieuws.
De breuk is goed gehecht en kraakbeen zit voor grootste deel op zijn plaats.

Helaas zal die plaats altijd een zwakke plaats blijven en kan een schok de hele zooi laten losschieten.
Vandaar zal ik wss niet meer aanwezig zijn op wedstrijden die niet te rijden zijn met een VM.(op korte pistes).
Maar uiteraard wel op bvb het WK/CV volgend jaar.

Jonathan-het had erger kunnen zijn, maar ben er toch wat blablabla van...

jonathan

#49 Bericht door jonathan »

De periode na mijn rugfactuur had ik las van een te rechte zitpositie op de ligger. Eigenlijk was het meer van hoe platter hoe beter, ondanks de logische nadelen daarbij.

De laatste tijd zijn de problemen serieus gebeterd, het gevoel is overal in mijn benen terug en de stijfheid is veel beter. Hoe langer hoe meer kreeg ik zin in mijn houding in de Q zo te zetten als bvb bij mijn oude condor.

Deze avond maar eens werk van gemaakt en nu een rondje gemaakt.
Het gaat heerlijk mijn rug reageert terug op de druk ipv te plooien, ik kan me terug afzetten en het lijkt comfortabeler en je kan goed je vermogen kwijt.

Gebruikersavatar
skywise
lijstbeheerder velomobielen
Berichten: 1364
Lid geworden op: di 15 nov 2005, 21:45
Postcode: 9220
Fiets: Challenge Taifun
Locatie: Hamme
Velomobiel: WAW 011 & 558
Contacteer:

#50 Bericht door skywise »

Oef! Want hoewel ruglijden voor velen een reden is om van buk- naar ligfietsen te gaan, is het toch nog altijd beter om te ligfietsen om het plezier van het liggen, niet omwille van moeten!

Hopelijk gauw tot weerziens,
Skywise (WAW 558 & 011)

Gebruikersavatar
slangetje
dokter
Berichten: 1499
Lid geworden op: wo 06 mei 2009, 10:29
Postcode: 9100
Fiets: Nazca - Gaucho
Locatie: Sint-Niklaas
Contacteer:

#51 Bericht door slangetje »

Gezien ik geen tijd gemaakt heb om de oude posts te lezen op het forum, wist ik hier dus niets van. Ben wel blij dat alles goed hersteld is en ben zeker dat je met goede benen mensen die idiot-proof fietsen maken (of gewoon idot-proof zijn) pijn kan doen op wedstrijd/trainingsritjes.
Ono - Nasca Gaucho; De M5 - M5 low racer

Plaats reactie