wedstrijd hulshout (22 mei)

Planning en opvolging van wedstrijden
Bericht
Auteur
Gast

#16 Bericht door Gast »

Niet vechten hé, Wouter doet al mee :wink:
Johan Clerx schreef: Der moet trouwens iemand de laatste zijn :cry:

jorvik
Neo Prof
Berichten: 150
Lid geworden op: vr 10 sep 2004, 11:59
Postcode: 2000
Fiets: hurricane
Locatie: antwerpen
Contacteer:

#17 Bericht door jorvik »

quote ...want als jan tgen volgende keer staartpunt wil steken, dan kan ik aan mijn prestatie vandaag wel een 'puntje' zuigen

Dat is idd het eerste waar ik aan gedacht heb. 'k heb nu gezien tot wat een staartpunt in staat is. Dan moet ik volgende keer hopelijk niet meer een heel uur op het gat van de racefietser kijken !

Spijtig dat ik niet langer kon blijven. Had ook wel eens een testrondje willen doen met al die schoon machines.
jan

Gebruikersavatar
sietse
Junior
Berichten: 91
Lid geworden op: zo 23 jan 2005, 23:17
Postcode: 2900
Locatie: Schoten
Contacteer:

#18 Bericht door sietse »

alé wa is er mis met mijn gat??? ge had chance da ik een broek aan had of anders hadde wa gezien zenne :D :D :D

jorvik
Neo Prof
Berichten: 150
Lid geworden op: vr 10 sep 2004, 11:59
Postcode: 2000
Fiets: hurricane
Locatie: antwerpen
Contacteer:

#19 Bericht door jorvik »

niks mis mee. Vond het gewoon grappig dat ik een koersfietser nodig had om bij te kunnen blijven!!!

't Is een feit natuurlijk dat ik niet getraind ben voor wedstrijden en dat er 2 of zelfs 3 van jouw fietskes nodig zijn om de balans met de mijne in evenwicht te brengen. Heb geprobeerd van een paar keer kop te trekken, maar dat kon ik echt niet volhouden. Dat heb je wel gemerkt.

Dus weer er maar zeker van: ben ongelooflijk dankbaar voor je (onvrijwillige) medewerking aan mijn prestatie! En chapeau trouwens ook dat je dat doet met je koersfiets zonder van anderen te profiteren.

Dus neem ik je gat er graag bij :D

jan
jan

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#20 Bericht door Wouter D »

Er word onderhandelt over een poepke voor de hurri, althans een voorlopig poepke, na cyclevision zou iemand me een definitief puntje (poepke) kunnen bezorgen, afwachten dus,
heb wel almaar meer goesting met de hurri mee te rijden op cv ipv de limit.
en nog eens: thx aan de mannen van hpv dat ze zo een toffe wedstrijden kunnen verzorgen, mijn grenzen heb ik nu gezien, en ze ligger verdomd veel hoger dat ik had gedacht, anderen zeiden ook iets in dien aard over me, maar da was maar om me te zeveren natuurlijk :twisted:, of niet soms?
swat, ik hoop tegen een volgend seizoen, nog even graag wedstrijden mee te rijden en te kunnen aansluiten bij de hazen, achteraan dan wel.
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
Duckjibepete
dokter
Berichten: 1428
Lid geworden op: di 12 okt 2004, 19:26
Contacteer:

#21 Bericht door Duckjibepete »

Had den Eric mijne kameelzak ni gesaboteerd en mijn ketting niet uit het buisje getrokken, dan had ik kunnen winnen nondedju :wink:
Neen, vond het héél leuk en er waren enkele mensen, zoals mijn schoonbroer, schoonouders en Patrick 'proes' komen kijken of die liggers echt wel sneller zijn dan racebukkers. Dank je Sietse om zo traag gereden te hebben met je racefiets, anders hadden we daar weeral een figuur geslagen! :lol:
Ik hoop dat de toeschouwers gemerkt hebben dat iedereen kan meefietsen, de leeftijden variëren van 12 tot 60 ofzoietsdaaromtrent...
Chapeau voor Pieter van Dijck, spijtig van de materiaalpech...
ride to live, live to ride

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#22 Bericht door Wouter D »

ja idd, pieter van dijck kan aardig doortrappen, de eerste vijf minuten pakte hij me al een ronde af die ik - had ie geen materiaalpech gehad - niet meer had kunnen terugpakken, maar ook jan was sterk, heeft het enkel moeten afgeven door pijn in de nek (had geen neksteun).
dit wil echter wel zeggen dat ik naast het podium van de konijnen zal terechtkomen als ik niet rap begin te trainen en niet rap een poepke op mijn fiets zet,
mijn deelname bij de hazen zal volgens mij wel een andere fiets vereisen, al zijn er mensen die beweren dat je met een veerloze hurri tot aan de prestaties van een gewone M5-lowracer kunt komen, moeten we wel nog zien hoor, voor we het geloven, en ik hoop dat ik in die tijd ergens een koopje kan doen waarmee ik sneller kan dan een verlaagde hurri.

@ toen ik je eerste twee regels van het bericht las, dacht ik gelijk: "die weet ook altijd iets he" :P maar je mag niet vergeten dat jij, en ook marini veel beter gereden hebben dan jezelf en ook de rest hadden gedacht, voor de reacties alleen al is het eigenlijk soms jammer dat ge uw eigen niet kunt uitsplitsen terwijl ge rijdt.

den truuk van naar boven te rijden om op snelheid te komen heb ik blijkbaar ook beetje verkeerd begrepen, ik merkte dat ik behoorlijk vertraagde door bovenlangs te rijden, waardoor jan weer terrein winde, achteraf zeiden ze me dat het beter was geweest op dezelfde strook dicht bij het midden te rijden, of gewoon tot halfweg omhoogrijden (dus niet zo hoog. weer een weet voor volgende keer (en voor ieder die dit leze).

swat, net als na zolder blijf ik verschieten van mijn eigen, nog geen drie maanden geleden zeiden wedstrijden me nieks, dat ze maar deden, das nieks voor mij, dan eens eentje meegereden en kijk wat het resultaat is, ik ben alweer eens door een ligfietsmicrobe gebeten, (over gevaarlijke virussen gesproken??)
ik kan dus alleen maar de boodschap doorgeven aan iedere lezer: als je eens tijd hebt voor een wedstrijdje, probeer dan ook te komen, er zijn altijd wel mensen met wie je kan afspreken om eventueel samen te rijden.
voor diegenen die zich niet zo snel laten overtuigen, komt gewoon even kijken naar die dolle liggers en geniet mee aan de supporters-balie,

wouter - undercover wedstrijdlokatie aan het zoeken - delanote
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
sietse
Junior
Berichten: 91
Lid geworden op: zo 23 jan 2005, 23:17
Postcode: 2900
Locatie: Schoten
Contacteer:

#23 Bericht door sietse »

ook ik wil iedereen die ginds aanwezig was bedanken om mee te racen. ikzelf had niet het juiste materiaal bij (zoals gemerkt) maar daar wordt aan gewerkt (bij Tim).
Ik vond de sfeer onder de deelnemers zeer gemoedelijk en open, ik hoop van harte dat er nog mensen volgen ...

thanx

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#24 Bericht door Wouter D »

Zie ik daar een nieuwe WAW???
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
sietse
Junior
Berichten: 91
Lid geworden op: zo 23 jan 2005, 23:17
Postcode: 2900
Locatie: Schoten
Contacteer:

#25 Bericht door sietse »

zou kunnen ??? :?: :?:

Gebruikersavatar
renaat
Helper
Berichten: 360
Lid geworden op: ma 15 sep 2003, 10:16
Postcode: 9820
Fiets: M5 CLR
Locatie: Merelbeke
Contacteer:

#26 Bericht door renaat »

Wouter,

ik lees dat je een staartpunt zoekt. Ik heb nog steeds een M5 carbon staartpunt te koop. Hij komt van mijn Titanium Lowracer. (zie foto's van vorig jaar in Zolder en op CV)
Laat maar iets weten als je geinteresseerd bent. O ja, Wim heeft die ooit eens geprobeerd op zijn LR te monteren maar heeft afgehaakt. Wat ik wil aangeven, je moet wat tijd uit trekken om die voor de eerste keer gemonteerd te krijgen. Maar hij is beschikbaar ... CV?

Greetz,

renaat
Greetz,

renaat

Plaats reactie