Move for Parkinson G'bergen

Planning en voorstellen van toertochten
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Adventure
Supporter
Berichten: 8
Lid geworden op: vr 15 mei 2015, 9:56
Postcode: 9500
Fiets: ICE Adventure
Contacteer:

Move for Parkinson G'bergen

#1 Bericht door Adventure »

Hallo iedereen, wij zijn een vzw organisatie met als doel geld in te zamelen voor één doel , nl. de ongeneeselijke ziekte die Parkinson nog steeds is, te bestrijden door specifiek gericht onderzoek aan het Universitair ziekenhuis van Antwerpen. Move for Parkinson bestaat al 3 j en is gevestigd in Oud-Turnhout ...op de laatste tocht waren er toch maar eventjes 992 deelnemers ! Wij, hier in Geraardsbergen, willen een gelijkaardig initiatief opstarten en hebben volgende week maandag om 19u onze eerste kennismakingsmeeting op een historische plaats,nl. in de taverne Het Hemelrijk , boven aan de Muur !
Ik doe hierbij een oproep op mensen met een ligfiets, met of zonder ervaring met toertochten, mensen die zich willen inzetten voor dit mooie doel en makkelijkshalve in de ruime buurt wonen...roep ik op om een beetje tijd te investeren in onze voorbereidingen !
Dus, ligfietsers , sta op en geef een sein op deze site, of op fb Move for Parkinson G'bergen of contacteer ondergetekende Danny Van Hove op 0494/733058 !

SCORPION
Helper
Berichten: 397
Lid geworden op: di 05 aug 2014, 18:48
Postcode: 7750
Fiets: HP Scorpion fs 26"
Locatie: Amougies ( Mont-de-l'Enclus )
Contacteer:

Re: Move for Parkinson G'bergen

#2 Bericht door SCORPION »

We kunnen dit initiatief enkel maar toejuichen, niemand is vrij van Parkinson en morgen ben ik misschien aan de beurt !

Als je een datum hebt en een parcours dan horen wij dat graag van jouw, dan zetten we die datum voorlopig vast. Bij leven en welzijn komen we dan mee-rijden !

@+
scorpion
Keep trikin' if your body is striking !

HP Scorpion fs 26' + Crystalyte 3525 HT on 2x48V16A

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

Re: Move for Parkinson G'bergen

#3 Bericht door Wouter D »

mijne heren, gelieve verder te breien op de vorige topic viewtopic.php?f=4&t=9264

deze ga is ik dan verwijderen.

De sectie toertochten dient voor tochten die door ligfietsers worden georganiseert
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Plaats reactie