Limgurgs Knooppunten weekend 20 en 21 aug 2005

Planning en voorstellen van toertochten

Wie rijdt er mee tijdens het knooppunten weekend?

Ik rij mee op zaterdag
4
22%
Ik rij mee op zondag
1
6%
Ik rij mee op zaterdag en zondag
3
17%
Ik rij mee op zaterdag en zondag en blijf overnachten
3
17%
Ik kan helaas niet van de partij zijn en heb al helemaal stress omdat ik weet wat ik moet missen
7
39%
 
Totaal aantal stemmen: 18

Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Edje
General Manager
Berichten: 6678
Lid geworden op: do 02 jun 2005, 9:14
Postcode: 3530
Fiets: Rans Sequoia
Locatie: Helchteren
Contacteer:

#46 Bericht door Edje »

Je hebt je rust wel verdiend, heb eigelijk weinig last van gisterenin de benen, maar met die verschiet partij heeft mijn rug het opgegeven :s, vandaag trike nog is gaan testen op instellingen en dat was het voor vandaag enkel 10 km morgen rij ik weer naar Hechtel, mijn rug laten bijwerken :lol: voor zaterdag :wink:

reden gevonden dat boom ervan door ging, Kine die mijn plaatjes afgesteld had had de boom langer gemaakt, verschiet er eigelijk van dat ik nog 40 km gebold heb. MAAR de lange boom is opkomst effe Ian gemaild en dat komt ook weer in orde. Moet wel zeggen dat de lengte precies beter was, nu zit ie terug op zijn vroeger lengte, zien wat het zaterdag geeft.
Trappen en laten trappen, liefst zonder na te trappen

Gebruikersavatar
Duckjibepete
dokter
Berichten: 1428
Lid geworden op: di 12 okt 2004, 19:26
Contacteer:

#47 Bericht door Duckjibepete »

Ward De Meyer schreef:Ondertussen de stinger 5dagen in mijn bezit en ik zit al over de 500km, dus ik doe het de volgende dagen een beetje rustiger aan, want beentjes voelen zwaar aan.
:? ik ben een beetje te lang het land uitgeweest denk ik, Wardje, mag je dan terug liggen jongen??? :lol:
ride to live, live to ride

Ward De Meyer
catering
Berichten: 1661
Lid geworden op: za 08 nov 2003, 11:12
Postcode: 2930
Fiets: Stinger
Locatie: Brasschaat
Contacteer:

#48 Bericht door Ward De Meyer »

peter schreef: :? ik ben een beetje te lang het land uitgeweest denk ik, Wardje, mag je dan terug liggen jongen??? :lol:
Ja Peter, na een paar maand zonder ligfiets, werd het beangstigend leeg in het hoofd en werd de leegte erger. Nu eindelijk terug een ligger, en meteen terug KM's gaan wreten....
Optima Stinger EX met Aeropunt

rik
General Manager
Berichten: 3187
Lid geworden op: za 26 mar 2005, 21:47
Postcode: 3630
Fiets: Df 269
Locatie: Maasmechelen
Contacteer:

#49 Bericht door rik »

'k heb ook veel zin om mee te doen zaterdag voor de 50km, maar een fordje ka is nu niet direct het ideale voertuig om een optima rider in te stoppen. En tot daar fietsen (en ook nog terug hé) zal wat te veel worden vrees ik.
Misschien toch maar eens de ka proberen.

Gebruikersavatar
Edje
General Manager
Berichten: 6678
Lid geworden op: do 02 jun 2005, 9:14
Postcode: 3530
Fiets: Rans Sequoia
Locatie: Helchteren
Contacteer:

#50 Bericht door Edje »

Ben benieuwd of het lukt Rik
Trappen en laten trappen, liefst zonder na te trappen

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#51 Bericht door Wouter D »

voorlopig niet ward.
mor ben juust tel van wim aan het afwachten om te zien of ik eigenlijk wel kom, als het weer niet goed genoeg is, zzou wim eventueel afhaken, en dan kies ik ervoor om niet alleen naar ginder te rijden, de tijd kan ik trouwens goed gebruiken voor mijn verhuis
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
wim
Site Admin
Berichten: 234
Lid geworden op: ma 08 sep 2003, 20:59
Postcode: 2930
Fiets: M5 low racer
Locatie: België
Contacteer:

#52 Bericht door wim »

Tot mijn spijt moet ik meedelen dat ik omwille van de sombere weersvoorspellingen niet aanwezig zal zijn.
Ben namelijk een droog weer fietser, als 't voor het plezier is natuurlijk.
Graag een andere keer bij hopelijk een stralend zonnetje.

Wim
Wim Willems

Gebruikersavatar
Jan.E
catering
Berichten: 1504
Lid geworden op: zo 03 jul 2005, 19:46
Postcode: 3520
Fiets: te veel fietsen om op te noemen
Locatie: Zonhoven
Contacteer:

Vervolg op de bandenellende

#53 Bericht door Jan.E »

Te laat aangekomen natuurlijk, vanmorgen bij het monteren van nieuwe banden gezien dat mijn voorvork een serieuze slag gekregen heeft. Moeten demonteren en recht maken. Tegen de tijd dat dit alles in orde was, was het twee uur. Toch nog opgereden, kom ik in Zonhoven op de teut een groep liggers tegen. Die maakten geen aanstalten om te stoppen. Ik denk, dat zijn de mannen die de 100km rijden, ik verder tot Kelchterhoef. Iedereen weg ( logisch gezien het uur). Terug thuis gekomen en op de kaart gekeken, blijkt dat ik de mannen van de 50km gepasseerd was( bij wie ik wou meerijden ). Ik kan mezelf voor de kop slaan. Ik had er mij echt op verheugd. Het wil echt niet meezitten dit weekend. Volgende keer hoop ik er echt bij te zijn, sorry....

Gebruikersavatar
Edje
General Manager
Berichten: 6678
Lid geworden op: do 02 jun 2005, 9:14
Postcode: 3530
Fiets: Rans Sequoia
Locatie: Helchteren
Contacteer:

#54 Bericht door Edje »

jep, de kans is groot dat wij het waren :twisted: MAAR ik heb geen ligger gezien en ook niet gehoord dat ze er een tegengekomen zijn.

We hebben met de hele groep de 50 km gereden.

Het was een toffe bende, van 9.

Mijn eerste kans om de liggers te leren kennen is me goe bevallen ondanks de regen de eerste kilometer.

Mensen dank voor het begrip voor den deze.

Hoop de foto's van mijn eerste dag nog is te krijgen van de fotografen :wink:
Laatst gewijzigd door Edje op za 20 aug 2005, 19:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Trappen en laten trappen, liefst zonder na te trappen

Gast

#55 Bericht door Gast »

Blij te zien dat je behouden bent thuisgeraakt, Edje, want de laatste kilometers leken mij een zware beproeving voor jou.
Het was inderdaad een heel leuk gezelschap, maar volgens mij waren we met 9. Doet er verder niet toe, voornaamste is dat we een fijne en leerrijke namiddag hebben gehad. Zeker voor herhaling vatbaar.
Mijn eerste kennismaking was mij dus zeer aangenaam, met dank aan de organisatoren!
Een eerste foto post ik alvast hier, de andere komen op mijn website. Zodra ze erop staan zal ik dat hier melden.
Als er iemand is die de foto's in originele grootte wil laat het mij maar weten. Wel even ermee rekening houden dat de foto's dan ongeveer 3Mb/stuk groot zijn.

Afbeelding

Gast

#56 Bericht door Gast »

Even niet gezien dat ik niet ingelogd was, sorry. Het vorige bericht was dus van mij.

rik
General Manager
Berichten: 3187
Lid geworden op: za 26 mar 2005, 21:47
Postcode: 3630
Fiets: Df 269
Locatie: Maasmechelen
Contacteer:

#57 Bericht door rik »

Het schaamrood komt me rond de oren, de twee vorige posts zijn dus van mij. Misschien kan er ééntje verwijderd worden?

Gebruikersavatar
Edje
General Manager
Berichten: 6678
Lid geworden op: do 02 jun 2005, 9:14
Postcode: 3530
Fiets: Rans Sequoia
Locatie: Helchteren
Contacteer:

#58 Bericht door Edje »

yep het was effe doorbijten, maar ja moest toch thuisgeraken he :twisted:

Indien je de foto's op je site hebt staan zal ik ze daar wel vinden ;-)
Trappen en laten trappen, liefst zonder na te trappen

Gebruikersavatar
Edje
General Manager
Berichten: 6678
Lid geworden op: do 02 jun 2005, 9:14
Postcode: 3530
Fiets: Rans Sequoia
Locatie: Helchteren
Contacteer:

#59 Bericht door Edje »

rik schreef:Het schaamrood komt me rond de oren, de twee vorige posts zijn dus van mij. Misschien kan er ééntje verwijderd worden?
Rik kan je zelf doen he je berichtje openen en op het kruisje rechts bovenaan klikken ;-) moet je wel terug uitloggen en hopen dat het toegestaan wordt voor gasten ;-)
Trappen en laten trappen, liefst zonder na te trappen

Gebruikersavatar
Johan Clerx
General Manager
Berichten: 3123
Lid geworden op: di 01 mar 2005, 11:05
Postcode: 3690
Fiets: Quest 300
Locatie: Zutendaal
Contacteer:

#60 Bericht door Johan Clerx »

Anonymous schreef:Blij te zien dat je behouden bent thuisgeraakt, Edje, want de laatste kilometers leken mij een zware beproeving voor jou.
Het was inderdaad een heel leuk gezelschap, maar volgens mij waren we met 9. Doet er verder niet toe, voornaamste is dat we een fijne en leerrijke namiddag hebben gehad. Zeker voor herhaling vatbaar.
Mijn eerste kennismaking was mij dus zeer aangenaam, met dank aan de organisatoren!
Een eerste foto post ik alvast hier, de andere komen op mijn website. Zodra ze erop staan zal ik dat hier melden.
Als er iemand is die de foto's in originele grootte wil laat het mij maar weten. Wel even ermee rekening houden dat de foto's dan ongeveer 3Mb/stuk groot zijn.
Hey Rik,

Als tnie geeft mag je de foto's doormailen naar johanclerx@telenet.be

Thx

Johan

Gesloten