Ligfiets(t)er spotted

Hier kan je gezellig kletsen
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
marksje
ploegleider
Berichten: 2185
Lid geworden op: ma 21 mar 2005, 21:16
Postcode: 8830
Fiets: Nazca Fuego M
Locatie: gits (WVl)
Contacteer:

#256 Bericht door marksje »

hdbiker schreef:Ik heb je nog maar 1x tegengekomen ( op 6/3/06 ) en ik heb de ganse weg ( brugse baan ) juist achter u gereden , tot aan fietswinkel "ampe".waar jij richting station reed .
juist, ik kan mij dit herinneren, ik was een beetje verrast toen je plots achter mij reed, ik had je niet zien aankomen (was verzekers nog nie goe wakker).
Normaal rijd ik wel niet langs daar, langs de grote baan, ik doe dit enkel als er kans is op ijzelplekken op de bolle binnenbaantjes (ik ben daar vorig jaar serieus op onderuit gegaan,voorwielke plots weg en pataat), en kies dan een "plattere" weg langs de grote baan.
We gaan mekaar nog wel tegenkomen dan.
...en al wa da ge zegt zijde zelf, nem...

Gebruikersavatar
Filip
chauffeur
Berichten: 1151
Lid geworden op: zo 11 sep 2005, 18:08
Postcode: 9032
Fiets: Challenge Fujin XS Sport
Locatie: Wondelgem (Gent)
Contacteer:

#257 Bericht door Filip »

Gespot - mijn zoon maakte me er attent op:

Tijdens de Scheldeprijs in Antwerpen, op iets meer dan 20 km van de aankomst, vandaag rond 15u30:
Een ligfietser die langs het fietspad (linkerkant) meereed naast enkele ontsnapte renners.
Enkel gezien op de helicopterbeelden - niet vanop de motor.

Ik moet zeggen: Hij reed heel goe' mee!
Mooie promotie voor het ligfietsen :wink:

Wie?

Gebruikersavatar
sietse
Junior
Berichten: 91
Lid geworden op: zo 23 jan 2005, 23:17
Postcode: 2900
Locatie: Schoten
Contacteer:

#258 Bericht door sietse »

heb het ook gezien ,weet niet wie het is maar volgens mij had die een zwarte staartpunt. Wie voelde zich geroepen om die profs te volgen???

Gebruikersavatar
lmoens
Helper
Berichten: 364
Lid geworden op: di 14 dec 2004, 21:30
Postcode: 9940
Fiets: M5 midracer
Locatie: Ertvelde
Contacteer:

#259 Bericht door lmoens »

gespot: woensdag 12 april ong 16.00h

Ligger op een rode 20/20 op de trekweg R4-west ongeveer ter hoogte van Ertvelde-Kluizen richting Gent.

Iemand van het forum?
Louis / M5 midracer
www.louismoens.be

Gebruikersavatar
Jwn
Neo Prof
Berichten: 186
Lid geworden op: zo 03 okt 2004, 21:32
Fiets: Hurri
Locatie: Hoboken (Antwerpen)
Contacteer:

#260 Bericht door Jwn »

Hoi,

Tegengekomen aan knooppunt 51 in Rumst, toen ik net mijn fiets terug aan het opstappen was na een uitsmijterke in de "drierivier".....

Een zelfbouw trike met een soort laadbak in betonplaat achteraan op, en het opschrift "Bing" (denk ik). Man die erop zat had zwart-grijze baard...

Iemand die we kennen ?

Jwn

Gast

#261 Bericht door Gast »

Vandaag gespot aan Temsebrug kant Bornem. Een koppel met een tandemligger met een extra karretje achteraan vastgemaakt. Mevrouw was de kaart aan het bestuderen tijdens een stop.

En rond 14u langs de Schelde tussen Branst en Mariekerke een ligger met oranje vlagje reed richting Mariekerke.

Misschien mensen van het forum?

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#262 Bericht door Wouter D »

gisteren op de bredabaan tussen braschaat en wuustwezel, een taifun-achtige fiets met liggers erop natuurlijk, handje opgestoken, maar ik moest nog 100 km naar huis en hij leek ook niet veel tijd te hebben, wal handje terug gekregen.

en natuurlijk dit weekend een dikke honderd liggers gezien op het paastreffen in nederland, sommigen wisten wel zelfs te vertellen dat ze regelmatig te gast zijn op het forum. brave jongens toch he.

we warn er met vier Belgen, ikke, crash-quest-dummy met herstelde quest
spinnekopje met zijn madammeke (ellen) op de bel-rug-aan-rug-tandem die ze sinds enige tijd in hun bezit hebben.

ver der waren er logischer wijs wel veel nederlanders :p
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
quattrovelootje
General Manager
Berichten: 2529
Lid geworden op: vr 28 nov 2003, 14:40
Postcode: 2380
Fiets: Rans Stratus
Velomobiel: Quattrovelo #66
Contacteer:

#263 Bericht door quattrovelootje »

Wouter schreef:we waren er met vier Belgen, ikke, crash-quest-dummy met herstelde quest spinnekopje met zijn madammeke (ellen) op de bel-rug-aan-rug-tandem die ze sinds enige tijd in hun bezit hebben
Was dat dan crash-test-dummy die mij voorbij stak op het Bels Lijntje afgelopen zaterdag in een "oude" gele Quest ? Ik heb hem in Alphen nog de weg gewezen naar het fietspad, want hij moest nog naar Duffel en had al 200 km achter de rug. Hij vertelde wel dat hij van Harskamp kwam (of zoiets), maar mijne frank viel natuurlijk niet meteen dat-ie van het Paastreffen kwam ...

Tihamér -hoopt dat het bericht nu weer niet verdwijnt :!:
i ride my bikes to ride my bikes

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#264 Bericht door Wouter D »

dat was em inderdaad in zijn herstelde quest
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

rik
General Manager
Berichten: 3187
Lid geworden op: za 26 mar 2005, 21:47
Postcode: 3630
Fiets: Df 269
Locatie: Maasmechelen
Contacteer:

#265 Bericht door rik »

Voor die keer dat ik er ook eens ééntje zie hier in de buurt: deze morgen om iets na 11 uur in Rotem (Dilsen-Stokkem) een man met een zwarte ligfiets die naast het fietspad op de weg (foei :wink: ) reed. Ik was met de (gele) "firmawagen" en dus niet meteen als ligfietser herkenbaar.
DF 269
Ice sprint1 26"

Gast

#266 Bericht door Gast »

Ligfietser spotted in Tongerlo ( 16:00) aan de abdij, een grijze blinkende optima rider met vrienden en familie. We hebben zijn naam nog niet kunnen achterhalen. Bekende van het forum hier ??

Betreft de wielerpiste in hulsthout, don't try it with a Flevo Trike !!!
Heb jullie bij deze gewaarschuwd. Eén testrit is moordend gevaarlijk.

HOe het met een Flevo-bike of Flevo-racer gaat zijn op die wielerpiste, da's nog uit te proberen ... Ma niet door mij

M'n zus viel bijna uit haar Optima Rider. Maar da's normaal als je schuin hangt.

Peter

Gast

#267 Bericht door Gast »

Zaterdag namiddag rond 15u in St. Andries Brugge 2 ligfietsers gespot. Oranje met onderstuur en zwarte met bovenstuur.

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#268 Bericht door Wouter D »

test-WAW spotted gisteren rond 19 uur langs schipdonckkanaal, ik reed met zwarte hurri
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
GeertJ
Site Admin
Berichten: 1295
Lid geworden op: ma 08 sep 2003, 22:25
Postcode: 9031
Fiets: Challenge Taifun
Locatie: Drongen
Contacteer:

#269 Bericht door GeertJ »

vanmiddag op mijn rit van oostende naar Gent de Quest van de bakker gespot en zelf nog een klapje gemaakt, man rijd die hard in zijn quest....
Groeten
Geert
Challenge Taifun

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#270 Bericht door Wouter D »

het zijn vruchtbare tijden

daarnet langs het schipdonkkanaal een handbiker gespot

kwartiertje later een buurttochtje onderschept waar drie ligfietsers de helft van de 'buurt' vertegenwoordigden, heb de type fietsen niet goed kunnen bekijken, zij kwamen uit andere richting en ik reed op dat ogenblik 45 :)
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Plaats reactie