deze AW is al ferm gedeukt overal. hij zit vol plamuur en is dan in het groen overspoten. ik heb de fotos van die 'koster' gezien en er zijn idd veel gelijkenissen. vooral die oude 'auto' pinkers die erop zitten vallen nogal op alsook die spiegeltjes.
voor de rest vind ik enkel fotos als de alleweder nog een oud achterste heeft, en de fotos nadat die werd aangepast staan niet meer online.
echter heb ik HET SLUITENDE bewijs gevonden dat het zijn ex-alleweder is...
ziehier de mooie diepe kras.
langs de buitenkant bij mij zie je niks meer ervan, maar heel die hoek hangt vol plamuur. zo erg zelf dat de revetten bijna weg zijn
maar aan de binnenkant, zie je mooi die kras lopen
ik heb dus flevobike alleweder 27 in mijn bezit (waar vind je trouwens die 27 terug???)
vandaag weeral de electra gedemonteerd, ik vond het systeem niet goed. er moest een schakelaar bij en ik moest die hele kabel weer lossolderen.
dit is nu opgelost door met connectors te werken.
een 7polige connector naar voor, een 5polige connector naar achter en op deze manier kan de accu in het staartstuk komen.
de 2polige connector is de draad naar de claxon knop op het stuur

4 knopjes: rechtse knop is de accu aanschakelen, linkse 3 knoppen zijn van boven naar beneden:
-grootlicht (led spot vooraan en achterlicht die op dubbele sterkte brand)
-led strips (er komen 2 gele vooraan zijkanten, en 2 rode achteraan op de zijkanten)
-normale verlichting, zijnde een gewoon licht vooraan, en achteraan het achterlicht aanzetten.
@ capojan: ik wil er geen licht onder hangen, ik wil een grote lamp in de neus inwerken, maar dan het onderste van die neus waar nu die 50kleine gaatjes zitten. daar 1 zware lamp op die heel de straat verlicht, maar waarbij er geen licht naar de tegenliggers schijnt