Op 25/05 wordt ik op het fietspad gecoupeerd door een gele vrachtwagen ik kan een aanrijding nog vermijden door uit te wijken maar daardoor knal ik met ruim 50 km/u tegen een vluchtheuvel vrachtwagen rijdt gewoon door. Zelf heb ik niets buiten wat neklast en hoofdpijn. mijn waw is er iets erger aan toe, wielkast gescheurd en neus beschadigd. Maar alles werd netjes hersteld (in recordtempo) door Ben van Fietser.be.
Mijn waw was weer in topvorm.
gisteren echter werd ik andermaal gecoupeerd door een vrachtwagen op de wiedauwkaai, ik wijk uit op de kasseien om een aanrijding te vermijden en rijdt daardoor een binnenband stuk (snakebite) het vervangen van de band loopt wat lastig daar mijn pompje niet naar behoren werkt. Maar alez we kunnen weer vertrekken zij het met bijna 3 kwartier vertraging. Bijna thuis, ik rij op het fietspad aan de linkerkant van een voorangsweg (ketterijstraat in watervliet) . Het fietspad heeft twee richtingen. Ik ben daar steeds op mijn hoede voor onoplettende chauffeurs, ik zie een wagen stoppen dus ik rij door in de veronderstelling dat ze me gezien heeft net op het moment dat ik voorbij de wagen kom vertrekt ze, een aanrijding is onvermijdelijk

wonderwel kom ik relatief ongeschonden uit mijn waw, op blauwe plekken neklast schaafwonden en 3 hechtingen in mijn voorhoofd na. De botsing heb ik heel bewust meegemaakt, ben niet buiten bewustzijn geweest maar toch heriiner ik me van direkt na de botsing niets meer zo heb ik mijn verzekeringsagent, mijn vrouw gebeld zonder dit te beseffen verder nam ik foto's en plaatste ze dan nog op facebook en ook dat kan ik me niet herinneren...
1)wat heb ik nu geleerd, ik reed al amper nog op fietspaden maar nu rijd ook ik niet meer tegen de richting op een fietspad met twee richtingen toch niet dat naast de ketterijstraat
2)mijn waw is helemaal niet gevaarlijk, hij was levensreddend ik mag niet denken aan de gevolgen mocht ik met een conventionele fiets had gereden