Wieseltje...

Meer informatie en foto's van onze leden
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
wieseltje
Junior
Berichten: 58
Lid geworden op: zo 21 aug 2005, 18:09
Fiets: Kettwiesel
Contacteer:

Wieseltje...

#1 Bericht door wieseltje »

Vandaag was de dag voor mij ...
Gisterenavond heb ik eindelijk mijn Hase Kettwiesel thuis gekregen. Helaas zat er nog geen verlichting op dus heb ik nog een nachtje extra moeten slapen om er een eerste ritje mee te kunnen maken.
Maar dat is me dus vandaag gelukt!

Op naar de volgende ritjes of misschien wel ritten... ik kijk er nu alvast naar uit!
Ravels heeft dus nog een "gekke" fiets meer waar ze zich over kunnen verbazen hihi.

Gebruikersavatar
Edje
General Manager
Berichten: 6678
Lid geworden op: do 02 jun 2005, 9:14
Postcode: 3530
Fiets: Rans Sequoia
Locatie: Helchteren
Contacteer:

#2 Bericht door Edje »

allez Wiezeltje proficidingens met de gekke fiets, zolang de bestuurder maar niet doortrapt he.

Veel fun gewenst met uwe ligger :wink:
Trappen en laten trappen, liefst zonder na te trappen

Gebruikersavatar
Luc Willaert
General Manager
Berichten: 3432
Lid geworden op: do 18 sep 2003, 20:54
Postcode: 8400
Fiets: Mango 137
Locatie: Oostende
Contacteer:

#3 Bericht door Luc Willaert »

Is dat het model dat je achter alkaar kan hangen om een tandem van te maken?

rik
General Manager
Berichten: 3189
Lid geworden op: za 26 mar 2005, 21:47
Postcode: 3630
Fiets: Df 269
Locatie: Maasmechelen
Contacteer:

#4 Bericht door rik »

Na lang wachten is het er dan toch eindelijk van gekomen! Proficiat met de aanwinst en veel plezier ermee. Als je wat meer gereden hebt graag ook wat ervaringen a.u.b..

Gebruikersavatar
wieseltje
Junior
Berichten: 58
Lid geworden op: zo 21 aug 2005, 18:09
Fiets: Kettwiesel
Contacteer:

#5 Bericht door wieseltje »

Luc Willaert schreef:Is dat het model dat je achter alkaar kan hangen om een tandem van te maken?
Jups dat is inderdaad dat model. Als je er twee hebt waarvan eentje met een koppelstuk dan kan je er een tadem van maken.
Is voor mij dus nu een kwestie om Tihamér ook gek te krijgen om er eentje te kopen en dan kan ik er mee gaan tandem rijden.

Gebruikersavatar
Luc Willaert
General Manager
Berichten: 3432
Lid geworden op: do 18 sep 2003, 20:54
Postcode: 8400
Fiets: Mango 137
Locatie: Oostende
Contacteer:

#6 Bericht door Luc Willaert »

wieseltje schreef:
Luc Willaert schreef:Is dat het model dat je achter alkaar kan hangen om een tandem van te maken?
Jups dat is inderdaad dat model. Als je er twee hebt waarvan eentje met een koppelstuk dan kan je er een tadem van maken.
Is voor mij dus nu een kwestie om Tihamér ook gek te krijgen om er eentje te kopen en dan kan ik er mee gaan tandem rijden.
2 jaar geleden hadden ze op CycleVision (Lelystad) vier kettwiesels aan elkaar gehangen als taxi om van de tent naar de brug en omgekeerd te rijden.

Fietste wel lekker, wel een beetje grote draaicirkel, de kinderen vonden het in ieder geval leuk

Plaats reactie