Mario - Go-one
- mario
- Belofte
- Berichten: 140
- Lid geworden op: ma 13 okt 2003, 12:32
- Postcode: 9300
- Fiets: GO-ONE3
- Locatie: aalst
- Contacteer:
Jongens heb goe nieuws. heb vandaag mijnne velo gewassen en de banden gecontroleerd en wat denk ge.
Op zijn minst 10 stukjes glas in de banden.Dus wat er gezegt geweest is ivm lekrijden klopt na drie dagen controle en gene leken band,wat als ik deze niet had gecontroleerd? ?zit ongeveer op 400 km met deze nieuwe banden. Het is dus wel de moeite om op tijd te kijken of de banden vol ongedierte zitten.
Denk dat ondertussen de N9 naar gent bijna glasvrij is,want mijn garage ligt al vol met glas dat uit de banden komt.
Heb nog iets opgemerk.Had problemen met het schakelen. Wanneer ik op of af schakelde moest ik veelal meer dan 1 keer klikken en ik merkt op dat het versnellingsapparaat voor de as van het achterwiel gemonteerd staat en niet ervoor met als gevolg dat de ketting onderaan de pignon over het midden loopt en het apparaat niet kan bewegen. Wat eigenlijk een fabrikage fout zou zijn ofniet.
Op zijn minst 10 stukjes glas in de banden.Dus wat er gezegt geweest is ivm lekrijden klopt na drie dagen controle en gene leken band,wat als ik deze niet had gecontroleerd? ?zit ongeveer op 400 km met deze nieuwe banden. Het is dus wel de moeite om op tijd te kijken of de banden vol ongedierte zitten.
Denk dat ondertussen de N9 naar gent bijna glasvrij is,want mijn garage ligt al vol met glas dat uit de banden komt.
Heb nog iets opgemerk.Had problemen met het schakelen. Wanneer ik op of af schakelde moest ik veelal meer dan 1 keer klikken en ik merkt op dat het versnellingsapparaat voor de as van het achterwiel gemonteerd staat en niet ervoor met als gevolg dat de ketting onderaan de pignon over het midden loopt en het apparaat niet kan bewegen. Wat eigenlijk een fabrikage fout zou zijn ofniet.
Sorry,ben terug beginnen bukken,maar de liefde voor het liggen is er nog steeds.
- Brechtix
- dokter
- Berichten: 1329
- Lid geworden op: vr 12 sep 2003, 12:05
- Postcode: 9000
- Fiets: EWAW, RAW, Milan,
- Locatie: B-9000 Gent
- Velomobiel: eWAW
- Contacteer:
Mario, je begint stilaan een BGL te worden, veel mensen hebben je al langs de N9 zien rijden met de Go-One. Ik krijg de meest vreemdsoortige beschrijvingen te horen, het is grappig om te horen hoe mensen zich iets herinneren dat ze voor de eerste keer gezien hebben.
Re die derailleur, zit daar van boven geen vijske op om het bovenste wieltje achteruit te laten komen?
Re die derailleur, zit daar van boven geen vijske op om het bovenste wieltje achteruit te laten komen?
“I have a simple measure right now for people – are you working on something that can change the world – yes or no."
Larry Page
Larry Page
- marini
- ploegleider
- Berichten: 2406
- Lid geworden op: di 01 jun 2004, 15:12
- Postcode: 2610
- Fiets: carbonlowracer
- Locatie: antwerpen,wilrijk
- Contacteer:
wou het zelfde zeggen,
de plaats van het gat voor de derrailleur mag naar voren staan maar het nokje hierop( waar dus dat kleine vijsje op eindigd) moet wel in verhouding op de juiste plaats staan. door dat je derrailleur te ver naar het wiel draait moet je dus dat kleine vijsje indraaien zodat je derrailleur zich naar achteren draait en dus het kleine derrailleurwieltje zich naar beneden verplaatst.
zit de vijs ten einde kan je eventueel die vervangen door een andere langere, normaal moet het dan zeker lukken.
vergis je niet van kleine vijsjes, het is er een dat alleen staat evenwijdig met de lengte van je fiets
het zijn NIET de twee kleine vijsjes naast elkaar.
de plaats van het gat voor de derrailleur mag naar voren staan maar het nokje hierop( waar dus dat kleine vijsje op eindigd) moet wel in verhouding op de juiste plaats staan. door dat je derrailleur te ver naar het wiel draait moet je dus dat kleine vijsje indraaien zodat je derrailleur zich naar achteren draait en dus het kleine derrailleurwieltje zich naar beneden verplaatst.
zit de vijs ten einde kan je eventueel die vervangen door een andere langere, normaal moet het dan zeker lukken.
vergis je niet van kleine vijsjes, het is er een dat alleen staat evenwijdig met de lengte van je fiets
het zijn NIET de twee kleine vijsjes naast elkaar.
Er zijn 24uur in een dag , ik wil er 32,
correctie, 32 is te kort als baby's per twee komen.
en dan nu verbouwen....
correctie, 32 is te kort als baby's per twee komen.
en dan nu verbouwen....
- mario
- Belofte
- Berichten: 140
- Lid geworden op: ma 13 okt 2003, 12:32
- Postcode: 9300
- Fiets: GO-ONE3
- Locatie: aalst
- Contacteer:
Lang geleden hé
Vandaag 4400km en reeds 1400 km zonder lekke band .
De contrrole van de banden werpt zijn vruichtenaf.
Wel enkele problemen gehad bij -6 ruit bevroor.
Veerpoten een revisie moeten geven,de bovenste buisen waren redelijk goed ingesleten kan dit na 4400km?( met dank aan dries)
Ik vind dit persoonlijk redelijk vlug, je verwacht toch dat deze van goede kwaliteit zijn.
Achterband heeft evenveel kms als er op de teller staat en ziet er nog behoorlijk goed uit.
Vandaag 4400km en reeds 1400 km zonder lekke band .
De contrrole van de banden werpt zijn vruichtenaf.
Wel enkele problemen gehad bij -6 ruit bevroor.
Veerpoten een revisie moeten geven,de bovenste buisen waren redelijk goed ingesleten kan dit na 4400km?( met dank aan dries)
Ik vind dit persoonlijk redelijk vlug, je verwacht toch dat deze van goede kwaliteit zijn.
Achterband heeft evenveel kms als er op de teller staat en ziet er nog behoorlijk goed uit.
Sorry,ben terug beginnen bukken,maar de liefde voor het liggen is er nog steeds.
- mario
- Belofte
- Berichten: 140
- Lid geworden op: ma 13 okt 2003, 12:32
- Postcode: 9300
- Fiets: GO-ONE3
- Locatie: aalst
- Contacteer:
crach
kmstand 8500km.
Deze morgen om 6uur tegen goei snelheid op 2-wielen bocht ingegaan en koprol,tegen de boordsteen en ja schade.
Heb de voorruit zien plooien tot ze veschilverde geen leuke ervaring.
De schade is nog te doen ruit kapot en rand rond de ruit vrder nog niets gezien.
Moet wel zeggen de GO een veilige velomobiel is.Ik heb enkel schaaf wonde aan de linker arm.Romp een hoofd blijven netjes in de stroomlijn.
Heb hem thuis afgezet een met de trein naar het werk vertrokken.
Nu kijken wat de schade kost anders....
Mario
Deze morgen om 6uur tegen goei snelheid op 2-wielen bocht ingegaan en koprol,tegen de boordsteen en ja schade.
Heb de voorruit zien plooien tot ze veschilverde geen leuke ervaring.
De schade is nog te doen ruit kapot en rand rond de ruit vrder nog niets gezien.
Moet wel zeggen de GO een veilige velomobiel is.Ik heb enkel schaaf wonde aan de linker arm.Romp een hoofd blijven netjes in de stroomlijn.
Heb hem thuis afgezet een met de trein naar het werk vertrokken.
Nu kijken wat de schade kost anders....
Mario
Sorry,ben terug beginnen bukken,maar de liefde voor het liggen is er nog steeds.
- Wouter D
- General Manager
- Berichten: 11283
- Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
- Postcode: 9320
- Fiets: Thys Revolver
- Locatie: Erembodegem
- Contacteer:
en komt er iets in de plaats?
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?
- ZesPak
- Neo Prof
- Berichten: 206
- Lid geworden op: di 15 aug 2006, 23:38
- Postcode: 9120
- Fiets: Nazca Pioneer
- Locatie: Melsele
- Contacteer:
Re: crach
Hoe snel reed je ongeveer? want die hebben toch een vrij brede wielbasis?mario schreef:kmstand 8500km.
Deze morgen om 6uur tegen goei snelheid op 2-wielen bocht ingegaan en koprol,tegen de boordsteen en ja schade.
Heb de voorruit zien plooien tot ze veschilverde geen leuke ervaring.
De schade is nog te doen ruit kapot en rand rond de ruit vrder nog niets gezien.
Moet wel zeggen de GO een veilige velomobiel is.Ik heb enkel schaaf wonde aan de linker arm.Romp een hoofd blijven netjes in de stroomlijn.
Heb hem thuis afgezet een met de trein naar het werk vertrokken.
Nu kijken wat de schade kost anders....
Mario
Geraakte je er wat gemakkelijk uit?
Damn, kdacht dat die dingen bijna niet overkop gingen. Nog veel succes, en laat iets weten als je een nieuwe ofzo hebt!
Nazca Pioneer
I don't get lost all the time, I investigate alternative destinations.
I don't get lost all the time, I investigate alternative destinations.
-
- General Manager
- Berichten: 5090
- Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
- Postcode: 8755
- Fiets: Mango Plus
- Locatie: Ruiselede
- Contacteer:
- Johan Clerx
- General Manager
- Berichten: 3123
- Lid geworden op: di 01 mar 2005, 11:05
- Postcode: 3690
- Fiets: Quest 300
- Locatie: Zutendaal
- Contacteer: