Van de week ben ik de 5.000 km gepasseerd

. Gisteren definitief mijn treinabonnement opgezegd

. Gisteren, vlak bij mijn werk, reed ik s'ochtends met licht aan, het was wat mistig, dus ook groot licht. Op een dijkje in ene pats, alles uit. Accu uitgeput.

. Na 150 meter rijden de volgende bocht genomen en 150meter daarvandaan stond de politie een licht controle te houden. Dus een bekeuring.

. Ga me nu bezinnen op het meenemen van noodverlichting, moet nog even zien wat het wordt. Ik dacht aan van die led lampjes die je ergens omheen kunt aanbrengen. En verder vaker mijn accu controleren, zat met mijn verbruiksidee nog in de zomer modus, dan heb je ook geen lichtvin op en gebruik je maar spaarzaam de lampen omdat het dan langer licht blijft. Jammer alleen dat het zo op de harde manier moet. Zonde geld.
Twee weken geleden ook nog bij de dokter langs geweest. Zie de reden helemaal vooraan dit draadje. Ik heb het slechts mogelijke bloedmonster laten prikken, dwz niet nuchter, daardoor zijn de waarden slechter dan bij nuchter. De waarden die daaruit komen laten nu allemaal zwarte cijfers zien op een na, maar dat was een van het goede soort, dus daar maakte de dokter niet zoveel van. Conclusie, mijn stap tot fietsen naar het werk heeft zijn vruchten afgeworpen

. Dus niks pilletje en later spuiten. Ik zal moeten blijven fietsen

. Voor nieuwelingen enzo die nog dwalende zijn, toen ik met de vm begon te fietsen woog ik 119kg, vanmorgen was dat afgerond naar boven 103kg. Ik ben dus per 1000km ongeveer 3kg afgevallen. Dus een prima middel tegen obesitas en suikerziekte. Inmiddels slik ik wel een pilletje, eentje met magnesium en vitamine B(complex). Mede op aanraden van de dokter om supplementen te gaan gebruiken bedoeld voor sporters. Alleen ik voel het niet als sporten.