Nieuwe Baron uit, Baron Ultra-low

Technische aspecten, opties, gadgets, zelfbouw, ...
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
wost
the travelling cook
Berichten: 1731
Lid geworden op: do 11 sep 2003, 19:02
Postcode: 9220
Fiets: Velo-de-Ville
Locatie: biezestraat 80a 9220 Hamme
Contacteer:

#16 Bericht door wost »

Ahh zo ja zit iets in. Hoe zwaarder hoe sneleer naar beneden natuurlijk.
http://www.2wielen.be" onclick="window.open(this.href);return false; , alles voor 2 en meer wielen.

Gebruikersavatar
Duckjibepete
dokter
Berichten: 1428
Lid geworden op: di 12 okt 2004, 19:26
Contacteer:

#17 Bericht door Duckjibepete »

is ook waar, had voor mijn fujin SL (10 kg) een taifun (16 kg) en die ging véél sneller naar beneden... :cry: Nu gaan ze mij voorbij :roll:
ride to live, live to ride

Gast

sneller naar beneden

#18 Bericht door Gast »

Harder trappen!

Ik ga mezelf weer afpeigeren in de sportschool..

Naan

Gebruikersavatar
Duckjibepete
dokter
Berichten: 1428
Lid geworden op: di 12 okt 2004, 19:26
Contacteer:

#19 Bericht door Duckjibepete »

:lol: bedoelde gelijk boven vertrekken en laten gaan die banaan hé, niks ni trappen! :roll:
ride to live, live to ride

Gast

#20 Bericht door Gast »

nu nog alleen opheldering over de prijs?

Gast

Re: Baron Ultra Low

#21 Bericht door Gast »

Naan schreef: Verder maken de nieuwe carbon onderdelen van Optima het mogelijk deze bromfiets onder de 9 kilo te houden. De lichtste in serie geproduceerde alluminium ligfiets van dit moment.

Kort samengevat is de zithoogte lager, de trapas hoogte hoger, de lighouding platter en het frame lichter. Nu nog meer snelle rijders :D

Groet, Naan.
Dat van die 9 kilo vertrouw ik niet.
Op de uit en actief beurs hing de ultralow baron aan een unster, die idd onder de 9 kg bleef steken. Omdat ik dit wel heel licht vond heb ik de fiets opgetilt, en zag dat de unster tot -... terug liep zo kan ik van mijn stalen fiets ook wel 5 kg maken. De grappenmakers bij optima.

Op de uit en actief beurs ging het om een ultra low baron met carbon neuspijp en (velokraft (kloon)) voorvork. ook zat er de zlefde stuur stang op de baron als op het plaatje in deze topic. Het was dus een licht uitgeruste fiets.

Na dit gemiereneuk ook nog een complimentje, ik vind de low-baron er wel mooier op geworden!


Eelke -het lijkt m5 wel

Ward De Meyer
catering
Berichten: 1661
Lid geworden op: za 08 nov 2003, 11:12
Postcode: 2930
Fiets: Stinger
Locatie: Brasschaat
Contacteer:

Re: Baron Ultra Low

#22 Bericht door Ward De Meyer »

Halbertsma schreef: Dat van die 9 kilo vertrouw ik niet.
Op de uit en actief beurs hing de ultralow baron aan een unster, die idd onder de 9 kg bleef steken. Omdat ik dit wel heel licht vond heb ik de bromfiets opgetilt, en zag dat de unster tot -... terug liep zo kan ik van mijn stalen bromfiets ook wel 5 kg maken. De grappenmakers bij optima.
Eelke -het lijkt m5 wel
Hahaha slimme zet van je :!: :wink:

Zet een berichtje op ligfiets.net en heel het ligfietswereldje staat op zijn kop :D :D
Optima Stinger EX met Aeropunt

Gast

#23 Bericht door Gast »

ach het is algemeen bekend ( toch?), die het zelfde maar bij m5 :wink:

Eelke

Ward De Meyer
catering
Berichten: 1661
Lid geworden op: za 08 nov 2003, 11:12
Postcode: 2930
Fiets: Stinger
Locatie: Brasschaat
Contacteer:

#24 Bericht door Ward De Meyer »

Halbertsma schreef:ach het is algemeen bekend ( toch?), die het zelfde maar bij m5 :wink:

Eelke
hahahah :D Eelke de moraalridder? :D
Optima Stinger EX met Aeropunt

Gebruikersavatar
Duckjibepete
dokter
Berichten: 1428
Lid geworden op: di 12 okt 2004, 19:26
Contacteer:

#25 Bericht door Duckjibepete »

vandaag nog effe in de ligfiets geweest en daar hing een hurricane SL aan zo een primitieve balans en die mat 9.5 kg, heb de fiets opgehoffen en liep terug tot 0 kg, en terug laten zakken en meter werkte wel degelijk. Mijn fujin SL zou met schijfremmen en alu vork rond de 10 moeten wegen maar nog niet gecheckt :lol:
ride to live, live to ride

Gebruikersavatar
GeertJ
Site Admin
Berichten: 1295
Lid geworden op: ma 08 sep 2003, 22:25
Postcode: 9031
Fiets: Challenge Taifun
Locatie: Drongen
Contacteer:

#26 Bericht door GeertJ »

ik ook vandaag in de ligfiets in gent geweest, daar hing ook een hurri sl omhoog? kheb hem niet omhoog gehoffen, maar ik dacht dat hij iets van een 10,5 kg aangaf, maar ik ben het niet zeker.
Groeten
Geert
Challenge Taifun

Plaats reactie