"Fiets de ketting" - Grinta!

Je favoriete fietsroutes
Plaats reactie
Bericht
Auteur
eeuwige reiziger
General Manager
Berichten: 5090
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
Postcode: 8755
Fiets: Mango Plus
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

"Fiets de ketting" - Grinta!

#1 Bericht door eeuwige reiziger »

Wie met een goede ziel kan mij de vier laatste schakels uit de reeks "Fiets de ketting" van het tijdschrift Grinta! bezorgen? Ik heb de eerste twee uit 2010, maar die uit 2011 ontbreken sedert de bibliotheek waar ik kom zijn abonnement op het tijdschrift niet meer hernieuwde. En daar Grinta! meestal over bukkers gaat en alles wat daarmee gerelateerd is, heeft het ook weinig zin dat ik zelf Grinta! aankoop.

Enkel de nummers van de knooppunten volstaan ruimschoots. De begeleidende tekst heb ik niet onmiddellijk nodig.
Dagdromend - mijmer ik weg - in de wereld - van het ongrijpbare - is niet alles - binnen handbereik - ben ik op een - eeuwig voortdurende reis
Stormend door het leven met (Versatile009), (Alligt Alleweder042) & (Thorax Tangens)

Gebruikersavatar
erde
Kopman
Berichten: 731
Lid geworden op: za 07 aug 2010, 14:31
Fiets: challenge concept trike
Locatie: Loker-Heuvelland
Contacteer:

Re: "Fiets de ketting" - Grinta!

#2 Bericht door erde »

eeuwige reiziger schreef:Wie met een goede ziel kan mij de vier laatste schakels uit de reeks "Fiets de ketting" van het tijdschrift Grinta! bezorgen? Ik heb de eerste twee uit 2010, maar die uit 2011 ontbreken sedert de bibliotheek waar ik kom zijn abonnement op het tijdschrift niet meer hernieuwde. En daar Grinta! meestal over bukkers gaat en alles wat daarmee gerelateerd is, heeft het ook weinig zin dat ik zelf Grinta! aankoop.

Enkel de nummers van de knooppunten volstaan ruimschoots. De begeleidende tekst heb ik niet onmiddellijk nodig.
Hallo eeuwige, :o
Bij deze de 4 resterende delen van de ketting. 8)
graag gedaan
Bijlagen
de laatste 4 delen ketting grinta
de laatste 4 delen ketting grinta
Challenge trike mi-mo-rider
Aan het einde van de leuning zijn er altijd nog enkele treden!!

eeuwige reiziger
General Manager
Berichten: 5090
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
Postcode: 8755
Fiets: Mango Plus
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

Re: "Fiets de ketting" - Grinta!

#3 Bericht door eeuwige reiziger »

erde schreef: Hallo eeuwige, :o
Bij deze de 4 resterende delen van de ketting. 8)
graag gedaan
Bedankt voor de moeite! En nu natuurlijk de volgende stap: wanneer gaan we dit eens met de Gentse Liggers affietsen?
Dagdromend - mijmer ik weg - in de wereld - van het ongrijpbare - is niet alles - binnen handbereik - ben ik op een - eeuwig voortdurende reis
Stormend door het leven met (Versatile009), (Alligt Alleweder042) & (Thorax Tangens)

Gebruikersavatar
erde
Kopman
Berichten: 731
Lid geworden op: za 07 aug 2010, 14:31
Fiets: challenge concept trike
Locatie: Loker-Heuvelland
Contacteer:

Re: "Fiets de ketting" - Grinta!

#4 Bericht door erde »

Ik heb reeds 4 stukken gefietst. :lol:
In het 2de deel (Brugge-Ertvelde) zit er een vreselijk stuk kasseibaan van wel 5 km :mrgreen: , dit rond Brugge, meerbepaald rond Male. Dit is te zien op de knooppuntenkaart.
In het derde deel (ertvelde-Kruibeke) zitten er ook enkele stukken kassei, en nog enkele kerkwegels van 30 cm rijvlak, :mrgreen: ,met de trike moet je dan op de grasbermen rijden net niet in de gracht en tussen weidepalen. Verre van ideaal, als het droog is, laat staan dat het geregend heeft.
Het is zeker de moeite om deze lussen te fietsen. :roll: Je komt op plaatsen waar je anders nooit langskomt. We hebben door de ST-Anna tunnel (Antwerpen) gefietst, en bij de terugrit met de overzet (aan de vroegere Boelwerf) over de schelde
Volgende week is voorzien dat ik met mijn fietsvriend de 2 andere (laatste) delen fiets. De verste delen voor ons van West-Vlaanderen. We blijven overnachten in Bree bij familie :D .
Minder over en weer rijden met de wagen.
In de huidige editie van Grinta, is er gestart met een reeks tochten, langs de Trappisten-brouwerijen in Belgie. :wink:
Challenge trike mi-mo-rider
Aan het einde van de leuning zijn er altijd nog enkele treden!!

Plaats reactie