Het moest er eens een keer van komen dat we elkaar daar zouden tegenkomen. Raar dat het zoveel jaren heeft geduurd.
Ligfiets(t)er spotted
-
Timba
- Junior
- Postcode: 2840
- Fiets: M5 Shockproof 559
- Velomobiel: WAW 225
- Contacteer:
Re: Ligfiets(t)er spotted
- Ronnius
- General Manager
- Postcode: 9040
- Fiets: Grasshopper FX
- Contacteer:
Vandaag in Lochristi (net voorbij het Avia naftstation) richting Zeveneken, rond 14u15, een blauwe 20*20 met bovenstuur gepasseerd. Ik was met de Carver ook richting Zeveneken.
-
TM48
- Junior
- Postcode: 9112
- Fiets: Seiran sl
- Contacteer:
Hey Ronnius,
Deze keer heb ik gezwaaierd, hoor!
Deze keer heb ik gezwaaierd, hoor!
- Ronnius
- General Manager
- Contacteer:
Je was dan met een andere ligfiets?
Daarmee dat ik niet dacht dat jij het kon zijn.
-
TM48
- Junior
- Postcode: 9112
- Fiets: Seiran sl
- Contacteer:
Inderdaad,
Met een oud model Challenge Taifun, de Seiran kreeg metalen afval van landbouwer in de wielen. Het derailleurpat brak hierdoor af.
Gemaild naar Elan, maar nog niet toegestuurd gekregen.
Met een oud model Challenge Taifun, de Seiran kreeg metalen afval van landbouwer in de wielen. Het derailleurpat brak hierdoor af.
Gemaild naar Elan, maar nog niet toegestuurd gekregen.
-
Relaxx
- Supporter
- Postcode: 8710
- Velomobiel: 524
- Contacteer:
Zaterdag namiddag iets voor 2 witte waw aan het claeysplein op de brugsesteenweg richting mariakerke (Gent) . Ik was met de bus die lichten flikkerde
-
jantje
- Helper
- Postcode: 2520
- Fiets: Omafiets
- Velomobiel: Milan GT , WAW, eWAW
- Contacteer:
Vandaag een WAW gespot om 19.16h op de ring van lier. Hij/zij draaide net de brug over de sporen op in tegenwijzerzin (op de kaart bekeken)
Gele bovenkant, zwarte onderkant.
Voor mij een eerste keer dat ik die zag.
Gele bovenkant, zwarte onderkant.
Voor mij een eerste keer dat ik die zag.
- Obelix
- Neo Prof
- Postcode: 2890
- Fiets: Carbon Strada 321
- Velomobiel: Carbon Strada 321
- Contacteer:
Dinsdagnamiddag omstreeks 16.45u: open ligger aan stadion SK Londerzeel. Even gezwaaid en getoeterd bij het kruisen.
-
Mugtango
- Helper
- Postcode: 9860
- Fiets: Ice Sprint 26
- Velomobiel: Alpha 7.2 (2023)
- Contacteer:
Vandaag, kort na de middag (ik gok ergens rond 14u) nog net de straat van een rode WAW zien voorbijflitsen in de Schoolstraat te Gijzenzele (Oosterzele).
Allez ja, van dat rode ben ik zeker, de staart deed mij in elk geval aan een WAW denken, maar de neus zag ik niet meer.
Allez ja, van dat rode ben ik zeker, de staart deed mij in elk geval aan een WAW denken, maar de neus zag ik niet meer.
Optima Dragon (in beslag genomen door de dochter) - eWAW 337 - Ice Sprint 26 - Alpha 7.2 (nr 208)
-
Maddox
- Helper
- Postcode: 1800
- Fiets: Azub Tricon 26 BJ2020
- Contacteer:
Gisteren was het een goeie dag. 's Ochtends een witte velomobiel met orange top op de Haagse steenweg nabij Melsbroek.
En later op de dag een tadpool op de Woluwelaan zo ter hoogte van de fietsbrug naar Peuti, richting Machelen.
En later op de dag een tadpool op de Woluwelaan zo ter hoogte van de fietsbrug naar Peuti, richting Machelen.
- Ronnius
- General Manager
- Contacteer:
Vandaag 3 liggers tegen gekomen.
Iets voor 16u 2 delta trikes gezien, los van elkaar op hooguit 1 km van elkaar, toen ik Koewacht (Nederland) binnenreed komende van Hulst.
Daarna ergens in Moerbeke op de oude spoorbedding een 2 wieler gekruist rond 17u30 (denk ik).
Zelf was ik met de Ice sprint 26 een rondje van 90 km aan het doen om de conditie wat te testen/verbeteren.
Iets voor 16u 2 delta trikes gezien, los van elkaar op hooguit 1 km van elkaar, toen ik Koewacht (Nederland) binnenreed komende van Hulst.
Daarna ergens in Moerbeke op de oude spoorbedding een 2 wieler gekruist rond 17u30 (denk ik).
Zelf was ik met de Ice sprint 26 een rondje van 90 km aan het doen om de conditie wat te testen/verbeteren.
-
Timba
- Junior
- Postcode: 2840
- Fiets: M5 Shockproof 559
- Velomobiel: WAW 225
- Contacteer:
Deze week wel wat ligfietsers gespot. Vandaag een dame op een trike in Haacht.
Gisteren iemand op een racemonster langs de Schelde ergens tussen Buggenhout en Dendermonde. Heb de fiets niet goed kunnen bekijken maar het leek mij een M5 CHR, met carbon 3-spaaks wielen.
Afgelopen dindag avond zag ik een roeifietser aan de overkant van de nete tussen Duffel en Lier, en iets verder kwam ik dan een dame op een Challenge Hurricane of iets dergelijks tegen.
Gisteren iemand op een racemonster langs de Schelde ergens tussen Buggenhout en Dendermonde. Heb de fiets niet goed kunnen bekijken maar het leek mij een M5 CHR, met carbon 3-spaaks wielen.
Afgelopen dindag avond zag ik een roeifietser aan de overkant van de nete tussen Duffel en Lier, en iets verder kwam ik dan een dame op een Challenge Hurricane of iets dergelijks tegen.
- Ronnius
- General Manager
- Contacteer:
Gisteren op 17u45 aan de tramsporen in Merelbeke komende van Gent een witte WAW met een paar kleuren strips tussen het onder- en bovendeel van de body gespot.
Wij reden richting Gent naar de R40 met de auto.
Wij reden richting Gent naar de R40 met de auto.
-
fcapri
- dokter
- Postcode: 8610
- Fiets: FAW27
- Contacteer:
vanmorgen een gele ligfiets gepasseerd op de groene 62 van oostende naar gistel toe. ik reed anoniem met een 2wieler omdat ik vandaag mijn laptop bij heb

- halepole
- Helper
- Postcode: 9860
- Fiets: Thys 209
- Velomobiel: Waw 100
- Contacteer:
De snelheid van de mobiel is mooi te zien op te foto
Waarom zou je de laptop niet in de mobiel kunnen meenemen?
Tegenwoordig hebben ze ook geen mechanische onderdelen meer in de laptop dus voor de trillingen moet je het niet laten.
Waarom zou je de laptop niet in de mobiel kunnen meenemen?
Tegenwoordig hebben ze ook geen mechanische onderdelen meer in de laptop dus voor de trillingen moet je het niet laten.