WOL 27-03-11 Al zoevend lang waterwegen II

Planning en voorstellen van toertochten
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

Re: WOL 27-03-11: Al zoevend lang waterwegen II

#16 Bericht door Wouter D »

ik heb nog een hele weg te gaan eer ik weer goed kan volgen :-)
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
bicky
General Manager
Berichten: 3865
Lid geworden op: ma 29 jun 2009, 10:34
Postcode: 8700
Fiets: ligfietsen, roeifiets, kickbike, ....
Locatie: Tielt (wst-vl)
Velomobiel: Mango+ (2011)
Contacteer:

Re: WOL 27-03-11: Al zoevend lang waterwegen II

#17 Bericht door bicky »

Ik had graag gekomen maar kon jammer genoeg niet.
Heeft er niemand zin om een meer uitgebreid verslag te schrijven?

Gebruikersavatar
FiSh
Helper
Berichten: 473
Lid geworden op: zo 01 feb 2009, 20:30
Postcode: 9040
Fiets: Schlitter Encore, Zockra HR700
Locatie: Sint-Amandsberg
Contacteer:

Re: WOL 27-03-11: Al zoevend lang waterwegen II

#18 Bericht door FiSh »

Bicky, spijtig dat je er niet bij was, maar we doen het zeker nog wel eens.

We waren met z'n vieren (Paul, spruitje, FrodoriC en mezelf) vertrokken aan de watersportbaan richting ringvaart. Daar op het fietspad gekomen begon de snelheid al rond 35km/h te schommelen, onder protest van spruitje die zei dat we nog aan de opwarming bezig waren 8)
Eéns op de trekweg gekomen waren er al veel wielerterroristen te zien, telkens we een groepje naderden ging onze snelheid wat omhoog :mrgreen:
Toen zagen we een tegen-ligger met een ferme snelheid dichterbij komen, El Stino: "rij maar voort, zal mij keren". Wat later nam hij de kop en dan vlammen maar, cruise 42km/h! Paul en spruitje zijn samen gebleven, FrodoriC en ik zijn meegegaan, ik heb een paar keer de kop overgenomen maar 't was ferm steken :oops:
In Deinze hebben we ons gedraaid en gewacht op de rest, nog een gelleke en wat water gedronken. Daar was ook het centrum afgesloten en hebben we in de verte het start-podium van Gent-Wevelgem gezien.
Terug vertrokken, na een paar km warm draaien, trok El Stino de snelheid weer op naar rond de 40km/h (tegenwind). Ik volgde, maar deze keer was ook FrodoriC niet mee. Tot ongeveer halfweg tussen Gent en Deinze waren we met ons tweeën aan het vlammen toen El Stino moest afdraaien om terug naar huis te gaan. Ik heb op't gemak verder gereden tot de anderen er terug bij waren, en dan samen aan ongeveer 35km/h terug naar de watersportbaan gereden, onderweg zijn we spruitje nog kwijtgeraakt maar hij wist de weg terug nog :wink: Om 11u terug aan de Topsporthal, perfect getimed :D
Met z'n allen terug huiswaarts gereden, daar aangekomen met zo'n 65km op de teller, een goeie 2u gereden... mooi =D> en nog op tijd om bij mijn ouders de voetjes onder tafel te schuiven. 's Namiddags met m'n dochtertje in m'n armen naar de koers op tv gekeken en nog een paar keer weggedut :oops:

Waar we de volgende keer beter op moeten letten zijn de kopwissels, wat vaker en vlotter laten afwisselen. Maar ik vond het toch goe vlammen, lekker trainingske!
Tot de volgende keer!
FiSh Bikes
Schlitter
Performer

Gebruikersavatar
FrodoriC
pechvogel van de maand
Berichten: 674
Lid geworden op: vr 11 dec 2009, 17:55
Postcode: 9000
Fiets: WAW003
Locatie: Gent
Contacteer:

Re: WOL 27-03-11: Al zoevend lang waterwegen II

#19 Bericht door FrodoriC »

Zeker een superochtendtrainingske! de wielertoeristen zijn DE motivatie :D :D

dat smaakt naar meer!

Is het nu elke 2 weken? :D ik ga proberen elke week :)
(1)WAW003 (matzwart) *upgraded* new frame/red springs/wheels/driveline
(2)Challenge Hurricane (Groen)
(3)Tandemligfiets (ev. TE HUUR) (Lichtblauw) -moet weg-

Plaats reactie