blackarmor schreef:weer een reden om de auto te houden van de lijst geschrapt :p
Verbazend toch hoeveel we eigenlijk met een beetje spierkracht kunnen verplaatsen... Tenzij het echt zware zaken of grote hoeveelheden gaat, pak ik ook bijna steeds de fiets om naar het containerpark te rijden. Meestal in combinatie met de grote kinderkar. Even snel geladen als de wagen. En als kers op de taart: van de verantwoordelijke mag ik altijd onmiddellijk binnenrijden, ook al staan er twintig wagens aan te schuiven. Niet zelden staat de hele rij er nog wanneer ik buiten rij. Enig leedvermaak is me dan niet vreemd...
Welke belasting kan je aanhangwagentje aan? Toch wel een stevige constructie en ook vrij lang, niet?!
In de stad zou je met de fiets heel snel kunnen verhuizen. Verbazend dat er juist in Nederland of in Vlaanderen weinig initiatief in die richting wordt getoond. In de VS en Canada dan weer wel, landen die toch niet onmiddellijk bekend staan om hun voorliefde voor zachte mobiliteit.
http://www.demenagementmyette.ca/" onclick="window.open(this.href);return false;

Dagdromend - mijmer ik weg - in de wereld - van het ongrijpbare - is niet alles - binnen handbereik - ben ik op een - eeuwig voortdurende reis
Stormend door het leven met (Versatile009), (Alligt Alleweder042) & (Thorax Tangens)