17/10/2009 - Hulshout
- slangetje
- dokter
- Postcode: 9100
- Fiets: Nazca - Gaucho
- Contacteer:
17/10/2009 - Hulshout
dat het 17 oktober Belgische Kampioenschap is, dat weten vast alleen de mensen die met wedstrijden bezig zijn.
Dat het voor wedstrijdrijders ook leuk is om publiek te hebben, dat zullen de meesten wel snappen. Toch wil ik een voorstel doen om ook de mensen die graag toertochten doen tegemoet te komen.
Er is een tochtje voorzien van 45 km, tegen GL tempo (dat van de traagste). Het vertrek is gepland rond 9u30 aan de wielerpiste in Hulshout.
In de namiddag wordt er wedstrijd gereden en zijn er pannekoeken voorzien (bakkers mogen zich nog steeds aanmelden).
Uiteraard moet je niet alleen komen, ook je vrouw/man en kinderen zijn welkom. Hoe meer volk, hoe meer vreugde.
Laat via de poll weten of je komt, zodat er genoeg drinken en pannekoeken voorzien kunnen worden.
Mireille
Dat het voor wedstrijdrijders ook leuk is om publiek te hebben, dat zullen de meesten wel snappen. Toch wil ik een voorstel doen om ook de mensen die graag toertochten doen tegemoet te komen.
Er is een tochtje voorzien van 45 km, tegen GL tempo (dat van de traagste). Het vertrek is gepland rond 9u30 aan de wielerpiste in Hulshout.
In de namiddag wordt er wedstrijd gereden en zijn er pannekoeken voorzien (bakkers mogen zich nog steeds aanmelden).
Uiteraard moet je niet alleen komen, ook je vrouw/man en kinderen zijn welkom. Hoe meer volk, hoe meer vreugde.
Laat via de poll weten of je komt, zodat er genoeg drinken en pannekoeken voorzien kunnen worden.
Mireille
Ono - Nasca Gaucho; De M5 - M5 low racer
- Wouter D
- General Manager
- Postcode: 9320
- Fiets: Thys Revolver
- Contacteer:
hsja, mireille, al eens bij stilgestaan hoeveel GL er in HPV zit, en hoeveel niet GL er in HPV zit?
het zal nog wat tijd vergen eer je vanop het forum, supporters kan aantrekken naar wedstrijden van HPV, geef het gewoon tijd.
als ik het andersom bekijk: hoeveel niet GL-wel-HPV komen er naar het jaarlijkse ligfietstreffen van GL: niet één. jan is op het eerste treffen eens geweest en was de enige van de 65 die helemaal niet tevreden was, de andere 64 waren vol lof ( of ze durvden niet klagen)
wat ik wil zeggen: je moet ze niet naar elkaar toe pushen, laat ze elkaar vinden
het zal nog wat tijd vergen eer je vanop het forum, supporters kan aantrekken naar wedstrijden van HPV, geef het gewoon tijd.
als ik het andersom bekijk: hoeveel niet GL-wel-HPV komen er naar het jaarlijkse ligfietstreffen van GL: niet één. jan is op het eerste treffen eens geweest en was de enige van de 65 die helemaal niet tevreden was, de andere 64 waren vol lof ( of ze durvden niet klagen)
wat ik wil zeggen: je moet ze niet naar elkaar toe pushen, laat ze elkaar vinden
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?
- marini
- ploegleider
- Postcode: 2610
- Fiets: carbonlowracer
- Contacteer:
Het is een uitnodiging die zowel voor gentse liggers telt als voor mensen die het forum niet bezoeken,
Trouwens al eens gedacht wouter hoeveel mensen er gentseliggers niet meer leest door ons gelul en gezever, laat staan dat ze de moeite doen om in te loggen.
Daarom dus aan iedereen die voorafgaand een toertocht wil doen en aansluitend een pannekoek en drankje te nuttigen in een gezellige sfeer en daarbovenop een echt belgisch kampioenschap te aanschouwen deze warme uitnodiging.
Je mag natuurlijk ook enkel voor de pannekoek komen hoor.
Mireille, mischien de pol aanpassen en bijvoegen ik kom voor de pannekoek, de rest is mooi meegenomen
Trouwens al eens gedacht wouter hoeveel mensen er gentseliggers niet meer leest door ons gelul en gezever, laat staan dat ze de moeite doen om in te loggen.
Daarom dus aan iedereen die voorafgaand een toertocht wil doen en aansluitend een pannekoek en drankje te nuttigen in een gezellige sfeer en daarbovenop een echt belgisch kampioenschap te aanschouwen deze warme uitnodiging.
Je mag natuurlijk ook enkel voor de pannekoek komen hoor.
Mireille, mischien de pol aanpassen en bijvoegen ik kom voor de pannekoek, de rest is mooi meegenomen
Er zijn 24uur in een dag , ik wil er 32,
correctie, 32 is te kort als baby's per twee komen.
en dan nu verbouwen....
correctie, 32 is te kort als baby's per twee komen.
en dan nu verbouwen....
- Wouter D
- General Manager
- Contacteer:
dat zullen er waarschijnlijk wel een pak zijn, lig ik niet wakker van. de echte die blijven
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
- slangetje
- dokter
- Contacteer:
Ik ken er een deel die niet meer inloggen voor het gelul en de hele vete HPV - GL (Proesmans en mijn broer zijn voorbeelden).marini schreef:Trouwens al eens gedacht wouter hoeveel mensen er gentseliggers niet meer leest door ons gelul en gezever, laat staan dat ze de moeite doen om in te loggen.
De poll aanpassen lukt niet onmiddellijk *kijkt eens lief naar Wouter*marini schreef:Je mag natuurlijk ook enkel voor de pannekoek komen hoor.
- slangetje
- dokter
- Contacteer:
Tom, als ik een tochtje op 't forum zet, veronderstel ik dat ik zorg dat het ook in orde komt, niet?tom schreef:Wie zal de gids zijn van dat tochtje?
Grappig iemand anders die een tochtje in mijn streek organiseerd.
Als het in je buurt is, kom je dan meerijden?
-
- Kopman
- Postcode: 0000
- Fiets: Baron 1142, Stinger 204, Quest 67, Minerva,
- Contacteer:
Wielerpiste Hulshout is op 6.8 km van bij mij thuis. Dus dat kan je in de buurt noemen ja.slangetje schreef:Als het in je buurt is, kom je dan meerijden?
Dus als jij gaat gidsen dan verwacht ik ook dat je de tocht zult verkennen. Want in deze streek zijn er op het knoopppuntnetwerk hier en daar stukjes die te vermeiden zijn voor VM en trike's. Ik ken zelfs 4 stukjes waar een lowracer ook niet door geraakt. Het is hier niet bepaald fietsparadijs-limburg.
Wanneer kom je verkennen?
Help de kids van [url]http://www.bouwspeelpleindam.be[/url]
Iedereen en iedere vorm van hulp is welkom.
- slangetje
- dokter
- Contacteer:
Tom, jij leest meer dan ik schrijf: ik heb gezegd dat ik zou zorgen dat het in orde komt. Ere wie ere toekomt, na de tocht...tom schreef:Wielerpiste Hulshout is op 6.8 km van bij mij thuis. Dus dat kan je in de buurt noemen ja.slangetje schreef:Als het in je buurt is, kom je dan meerijden?
Dus als jij gaat gidsen dan verwacht ik ook dat je de tocht zult verkennen. Want in deze streek zijn er op het knoopppuntnetwerk hier en daar stukjes die te vermeiden zijn voor VM en trike's. Ik ken zelfs 4 stukjes waar een lowracer ook niet door geraakt. Het is hier niet bepaald fietsparadijs-limburg.
Wanneer kom je verkennen?
-
- Kopman
- Postcode: 0000
- Fiets: Baron 1142, Stinger 204, Quest 67, Minerva,
- Contacteer:
Dus als ik correct versta dan besteed je het verkennerswerk uit.slangetje schreef:Tom, jij leest meer dan ik schrijf: ik heb gezegd dat ik zou zorgen dat het in orde komt.
In dat geval wil ik graag samen met je verkenner rijden.
Help de kids van [url]http://www.bouwspeelpleindam.be[/url]
- skywise
- lijstbeheerder velomobielen
- Postcode: 9220
- Fiets: Challenge Taifun
- Velomobiel: WAW 011 & 558
- Contacteer:
Voor zij die de wielerpistes in Vlaanderen niet weten te vinden heb ik op HPV.be de rubriek Vaste Wedstrijdlocaties aangemaakt, kwestie dat iederenop tijd zou kunnen aankomen in Hulshout om de pannekoeken mee te helpen bakken...
Skywise (WAW 558 & 011)
- slangetje
- dokter
- Contacteer:
Ik weet dat het vandaag héél mooi fietsweer is (maar was toch blij met de auto naar 't werk gereden te zijn), maar is er zo weinig reactie omdat het winter is?
Dat het aan HPV ligt, kan ik moeilijk geloven, dan zou er meer reactie zijn op de tocht van 31/10 (die trouwens nog ook in een leuk feestje kan eindigen)...
Mi *die hoopt dat de weergoden uitgeregend zijn tegen volgende week*
Dat het aan HPV ligt, kan ik moeilijk geloven, dan zou er meer reactie zijn op de tocht van 31/10 (die trouwens nog ook in een leuk feestje kan eindigen)...
Mi *die hoopt dat de weergoden uitgeregend zijn tegen volgende week*
- Wouter D
- General Manager
- Contacteer:
tjah, ik kan hen wel begrijpen,
zij zien de toerders evensnel naar een wedstrijd komen zien als de toerders hpv naar een toertocht ziet komen. daarin reken ik ook diegenen die wel af en toe eens in het andere 'kamp?' zitten. want zij zijn de welkome uitzonderingen.
met tijd en stond kan daar allemaal verandering in gebracht worden, misschien is deze tocht een begin.
ik kom in ieder geval al kijken (meerijden?) aangezien de racer daar van eigenaar verandert
zij zien de toerders evensnel naar een wedstrijd komen zien als de toerders hpv naar een toertocht ziet komen. daarin reken ik ook diegenen die wel af en toe eens in het andere 'kamp?' zitten. want zij zijn de welkome uitzonderingen.
met tijd en stond kan daar allemaal verandering in gebracht worden, misschien is deze tocht een begin.
ik kom in ieder geval al kijken (meerijden?) aangezien de racer daar van eigenaar verandert