meeuwen

Planning en opvolging van wedstrijden
Bericht
Auteur
jorvik
Neo Prof
Berichten: 150
Lid geworden op: vr 10 sep 2004, 11:59
Postcode: 2000
Fiets: hurricane
Locatie: antwerpen
Contacteer:

meeuwen

#1 Bericht door jorvik »

meeuwen op 14 december ligt nog steeds vast? Beginuur 10 uur?
jan

Gebruikersavatar
skywise
lijstbeheerder velomobielen
Berichten: 1364
Lid geworden op: di 15 nov 2005, 21:45
Postcode: 9220
Fiets: Challenge Taifun
Locatie: Hamme
Velomobiel: WAW 011 & 558
Contacteer:

Re: meeuwen

#2 Bericht door skywise »

jorvik schreef:meeuwen op 14 december ligt nog steeds vast? Beginuur 10 uur?
Zie http://www.hpv.be/new/ned/ned_vers.php :roll:
Skywise (WAW 558 & 011)

Gebruikersavatar
toy
Kopman
Berichten: 591
Lid geworden op: di 01 jun 2004, 22:52
Postcode: 3941
Locatie: eksel
Contacteer:

#3 Bericht door toy »

Inderdaad, aanstaande zondag eindelijk nog eens indoor rijden
Ik hoop nog eens wat nieuwe rijders te zien. ge hoeft gene snelheidsfreak te zijn maar hier kunt ge wel u stuurkunsten laten zien.
En je hebt geen snelheidsmonster van doen, zelfs met een hoge ligger kan je hier terecht

Ik weet het , ben weeral aan het pushen :oops: ,Maar wie durft het aan

Gebruikersavatar
graddus
knopenhakkert
Berichten: 2437
Lid geworden op: wo 10 sep 2003, 23:11
Postcode: 4575NA
Fiets: FlevoRacer Hurricane NMe Taifun
Locatie: Overslag NL
Contacteer:

#4 Bericht door graddus »

Even voor de duidelijkheid, is het deuren open om 10:00 uur, of start wedstrijd om 10:00 uur? Ik heb daar al eens vaker te vroeg gestaan weet je en aangezien Meeuwen best ver is en het zondagochtend is en en en. Kortom ik wil zo lang mogelijk in mijn bed blijven liggen 8)

jorvik
Neo Prof
Berichten: 150
Lid geworden op: vr 10 sep 2004, 11:59
Postcode: 2000
Fiets: hurricane
Locatie: antwerpen
Contacteer:

#5 Bericht door jorvik »

okido, bedankt voor de info. Link en/of uren was voldoende geweest hoor, daarvoor moest je niet :roll: doen.
jan

Gebruikersavatar
Edje
General Manager
Berichten: 6678
Lid geworden op: do 02 jun 2005, 9:14
Postcode: 3530
Fiets: Rans Sequoia
Locatie: Helchteren
Contacteer:

#6 Bericht door Edje »

toy schreef:Inderdaad, aanstaande zondag eindelijk nog eens indoor rijden
Ik hoop nog eens wat nieuwe rijders te zien. ge hoeft gene snelheidsfreak te zijn maar hier kunt ge wel u stuurkunsten laten zien.
En je hebt geen snelheidsmonster van doen, zelfs met een hoge ligger kan je hier terecht

Ik weet het , ben weeral aan het pushen :oops: ,Maar wie durft het aan
Rudy, denk jij nog is aan al mijn eigendommen die zich in Eksel liggen, kan ik ze ineens is meenemen? Dank bij voorbaat :twisted:
Trappen en laten trappen, liefst zonder na te trappen

Gebruikersavatar
Duckjibepete
dokter
Berichten: 1428
Lid geworden op: di 12 okt 2004, 19:26
Contacteer:

#7 Bericht door Duckjibepete »

Hoe graag ik er ook bijgeweest was... één van de drie gewrichtsbanden over in enkel en botfractuur... vrijdag mri scan... en dan misschien onder het mes... conditie is na een maand plaaster (die niks geholpen heeft) nihil...

Afbeelding

Exact hetzelfde ligament dat bij mij ook naar de kl*** is... maar dan van de linker enkel.
Laatst gewijzigd door Duckjibepete op za 13 dec 2008, 4:50, 2 keer totaal gewijzigd.
ride to live, live to ride

Gebruikersavatar
graddus
knopenhakkert
Berichten: 2437
Lid geworden op: wo 10 sep 2003, 23:11
Postcode: 4575NA
Fiets: FlevoRacer Hurricane NMe Taifun
Locatie: Overslag NL
Contacteer:

#8 Bericht door graddus »

Duckjibepete schreef:Hoe graag ik er ook bijgeweest was... één van de drie gewrichtsbanden over in enkel en botfractuur... vrijdag mri scan... en dan misschien onder het mes... conditie is na een maand plaaster (die niks geholpen heeft) nihil...
Het zit je ook nietmee met die bandjes he. Wat heb je nu weer uitgestoken?

Gebruikersavatar
marini
ploegleider
Berichten: 2406
Lid geworden op: di 01 jun 2004, 15:12
Postcode: 2610
Fiets: carbonlowracer
Locatie: antwerpen,wilrijk
Contacteer:

#9 Bericht door marini »

een randeke dat hem ni gezien heeft en krak deed de band.....
het was zelfs ni met wielen,
Er zijn 24uur in een dag , ik wil er 32,
correctie, 32 is te kort als baby's per twee komen.
en dan nu verbouwen....

Gebruikersavatar
marini
ploegleider
Berichten: 2406
Lid geworden op: di 01 jun 2004, 15:12
Postcode: 2610
Fiets: carbonlowracer
Locatie: antwerpen,wilrijk
Contacteer:

#10 Bericht door marini »

heb net mijne fietske gaan zoeken en de verschillende onderdelen terug bij elkaar gezocht.

voor diegene die goesting hebben maar ni helemaal zeker zijn,
je kan voor de wedstrijd altijd oefenen en als je het vriendelijk vraag rijden de ervaren rijders met je mee om de tips en truks te leren.

Moet het nog gezegd dat zo een indoor eigenlijk door iedereen wel eens
zou moeten gedaan worden?
Dan bedoel ik niet voor de competitie maar voor je eigen stuurmanskunst, na zo een voormiddag zal een bocht nemen nooit meer het zelfde zijn.....

nodige uitrusting: een fiets, een helm, en best ook elboogbescherming je weet maar nooit
Er zijn 24uur in een dag , ik wil er 32,
correctie, 32 is te kort als baby's per twee komen.
en dan nu verbouwen....

Gebruikersavatar
Luc Willaert
General Manager
Berichten: 3432
Lid geworden op: do 18 sep 2003, 20:54
Postcode: 8400
Fiets: Mango 137
Locatie: Oostende
Contacteer:

#11 Bericht door Luc Willaert »

Hoe was het?

Eric Baeten
Belofte
Berichten: 110
Lid geworden op: do 02 okt 2008, 8:44
Postcode: 3200
Fiets: NME
Locatie: Aarschot
Contacteer:

#12 Bericht door Eric Baeten »

Jongelui ,

Diegene die er waren hebben alles gezien , diegene die er niet waren willen misschien graag alles weten .
Er waren , tot onze spijt , op de eerste wedstrijd geen nieuwe deelnemers dan diegene die de voorbije jaren de boel onveilig maakten . Er waren wel enkele nieuwe gezichten onder de toeschouwers , wat dan wel weer leuk was .
Doordat er slechts tien deelnemers aan de start verschenen werd er beslist om allemaal samen de latere finale te rijden en niet zoals gewoonlijk eerst enkele reeksen om de beteren van de mindere goden te onderschijden .Normaal is het zo dat er een halve finale en een finale gereden wordt . Er moest dus een ander systeem gehanteerd worden om de startposities van de finale te bepalen . Er werd gekozen voor een afvalkoers ( lees afvallingskoers ) .
Na elke ronde viel de laatste uit en zo werden de posities bepaald . Dat het de eerste wedstrijd sinds lang was , konden we direct meemaken : Wouter reed meteen Geert onderuit en later ook zichzelf . Jan Ebens heeft deze voorrondes gewonnen , voor Pieter en Marini en hij mocht als eerste dan ook zijn startpositie kiezen . Ligfietsers zijn échte venten en Jan koos er voor om de laatste plaats in te nemen . De andere rijders waren akkoord en de finale werd in omgekeerde volgorde gereden .
Een kwartier hevige strijd . Waarin de kopposities vrij snel vast lagen . Pieter en Marini zouden strijden voor de bloemen , Geert lag stevig in derde positie met achter hem Jan E die op zijn beurt ook kennis had gemaakt met de stuurmanskunsten van Wouter ( of was het omgekeerd ?).Voor sommigen was een kwartier te lang , voor anderen dan weer net lang genoeg .
Het was ook eens leuk om langs de zijlijn te staan en alles in de gaten te houden met als enige verschil : ik had het koud en de fietsers op het eerste zicht niet .
Uiteindelijk heeft de jeugd het gehaald : Pieter eerste , voor Erik M dan Geert , Jan E , Rudi ,Mark, Wouter , Jan VD , Rudi en Gaston . Tenminste als ik het mij nog goed herrinner want Bram heeft de wedstrijduitslag mee naar huis .
Foto's zullen er hopelijk snel komen , want de fotografen van dienst ( Bram en Rik ) hebben elk zeker twee nieuwe filmrolletjes moeten steken .

Daarna werd er nog gepalverd over de planning van de zomerkalender . En als alle wedstrijdaanvragen bevestigd zijn , zal de kalender wel verschijnen .

Eric
RESULTS NO EXCUSES !

rik
General Manager
Berichten: 3190
Lid geworden op: za 26 mar 2005, 21:47
Postcode: 3630
Fiets: Df 269
Locatie: Maasmechelen
Contacteer:

#13 Bericht door rik »

't Waren in elk geval leuke wedstrijden. Best wel spectaculair en ik kan iedereen aanraden om eens te gaan kijken.
Mijn foto's van de wedstrijd staan nu online op mijn website (bij "mijn ligfietsfoto's").
DF 269
Ice sprint1 26"

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#14 Bericht door Wouter D »

de tweede keer heb ik me aan de regels gehouden, Jan E had kettingpech.
eerste keer heb ik me zelf niet onderuit gereden, zat gewoon zonder lucht, een gevolg van astma, eigenlijk is indoor niet echt voor mij, maar vind het ronduit plezant
daarom dat in in de tweede manche, meer op adem dan op snelheid heb gereden, al heb ik op het laatste toch een tandje bij gestoken toen jan dichterbij kwam :)
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
skywise
lijstbeheerder velomobielen
Berichten: 1364
Lid geworden op: di 15 nov 2005, 21:45
Postcode: 9220
Fiets: Challenge Taifun
Locatie: Hamme
Velomobiel: WAW 011 & 558
Contacteer:

#15 Bericht door skywise »

rik schreef:'t Waren in elk geval leuke wedstrijden. Best wel spectaculair en ik kan iedereen aanraden om eens te gaan kijken.
Mijn foto's van de wedstrijd staan nu online op mijn website (bij "mijn ligfietsfoto's").
Knappe foto's! En leuke verslagen (zowel op HPV als hier). We gaan er zeker op vooruit!

Nu nog zelf vrij zijn en niet ziek ) - snif zoals nu het geval :cry:
Skywise (WAW 558 & 011)

Plaats reactie