WK 2009

Planning en opvolging van wedstrijden
Bericht
Auteur
rik
General Manager
Berichten: 3189
Lid geworden op: za 26 mar 2005, 21:47
Postcode: 3630
Fiets: Df 269
Locatie: Maasmechelen
Contacteer:

#91 Bericht door rik »

Vital schreef:Terwijl ik juist een spontaan een email krijg (met dank aan Tihamér) om de resultaten van de tijdrit in mijn voordeel te wijzigen omdat een aantal onnozelaars me op 300m van de finish van de baan hebben gehaald... :evil: Ik zou dan 5de kunnen worden maar het zijn toch vijgen na pasen en wat maakt het nu nog uit of ik 5de of 7de ben...
Vermoed dat dit simpel uit te leggen is: nr 5 en 6 zullen geen Nederlanders geweest zijn! :wink:
DF 269
Ice sprint1 26"

Gebruikersavatar
Vital
Road Runner
Berichten: 1294
Lid geworden op: ma 15 sep 2008, 18:36
Postcode: 3680
Fiets: Quest / M5 shockproof / Vector / ...
Locatie: Maaseik
Velomobiel: Quest
Contacteer:

#92 Bericht door Vital »

Niels vd Wal en Eric Baeten. Maar... eerst was ik 6de, toen 7de en nu blijkbaar al 9de! Het schijnt dagelijks te veranderen? Ik vind dat de uitslag van een race moet vastliggen op het moment dat deze afgevlagd wordt en niet naderhand onderhandeld moet worden...
Dat is de reden dat ik de voorgestelde "gunst" heb afgewezen en nu ik zie dat ik al gedegradeerd ben naar de 9de plaats hoeft het helemaal niet meer. Dat ze maar doen wat ze willen, ik maak me er niet druk over. Ik vind dit gewoon een triestige gang van zaken maar dat krijg je als je een race rijdt op een "parcours" dat onderhevig is aan externe invloeden. fietser, wandelaars, onnozelaars, vrachtwagens, bruggen die openstaan enz... Iedereen gaat dan discussieren en diegene die het meeste invloed/kabaal heeft eindigt mooi vooraan en de rest wordt naar achter geduwd.
En dat is het laatste wat ik over dit WK heb gezegd...
En nu ga ik fietsen!
Happiness is not a destination, it is a way of life

rik
General Manager
Berichten: 3189
Lid geworden op: za 26 mar 2005, 21:47
Postcode: 3630
Fiets: Df 269
Locatie: Maasmechelen
Contacteer:

#93 Bericht door rik »

Vital schreef:Niels vd Wal en Eric Baeten. Maar... eerst was ik 6de, toen 7de en nu blijkbaar al 9de! Het schijnt dagelijks te veranderen? Ik vind dat de uitslag van een race moet vastliggen op het moment dat deze afgevlagd wordt en niet naderhand onderhandeld moet worden...
Dat is de reden dat ik de voorgestelde "gunst" heb afgewezen en nu ik zie dat ik al gedegradeerd ben naar de 9de plaats hoeft het helemaal niet meer. Dat ze maar doen wat ze willen, ik maak me er niet druk over. Ik vind dit gewoon een triestige gang van zaken maar dat krijg je als je een race rijdt op een "parcours" dat onderhevig is aan externe invloeden. fietser, wandelaars, onnozelaars, vrachtwagens, bruggen die openstaan enz... Iedereen gaat dan discussieren en diegene die het meeste invloed/kabaal heeft eindigt mooi vooraan en de rest wordt naar achter geduwd.
En dat is het laatste wat ik over dit WK heb gezegd...
En nu ga ik fietsen!
Gelijk heb je!
DF 269
Ice sprint1 26"

Pleeboy
chauffeur
Berichten: 1074
Lid geworden op: vr 04 apr 2008, 20:32
Postcode: 2310
Fiets: Flevobike racer 28"
Locatie: Rijkevorsel
Contacteer:

#94 Bericht door Pleeboy »

Ik kom er rijkelijk laat mee, maar op dit filmpje is Vital zijn "devine" body goed te zien, als je je muis er op richt staat er zelfs een suggestie bij :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=NwLFdf-8BEs
Ik heb niet veel verstand, maar ik gebruik het wel allemaal.

Gebruikersavatar
Vital
Road Runner
Berichten: 1294
Lid geworden op: ma 15 sep 2008, 18:36
Postcode: 3680
Fiets: Quest / M5 shockproof / Vector / ...
Locatie: Maaseik
Velomobiel: Quest
Contacteer:

#95 Bericht door Vital »

Nouja divine... :oops: Ondertussen toch weer 5kg geleden...

Gebruikersavatar
skywise
lijstbeheerder velomobielen
Berichten: 1364
Lid geworden op: di 15 nov 2005, 21:45
Postcode: 9220
Fiets: Challenge Taifun
Locatie: Hamme
Velomobiel: WAW 011 & 558
Contacteer:

#96 Bericht door skywise »

nu al 5kg en de kleine moet nog geboren worden! Oeioeioei... Bij mij is het nu al van de nachtelijke kanalentocht geleden dat ik serieus gefietst heb omdat ze eerst hier thuis alletwee ziek waren en nu ben ik er zelf bij neergevallen. Maar gezien mijn eetlust ook weg is, gaat het gewicht eerder af dan bijkomen. Helaas zijn 't wel de spieren die 't gaan bekopen vrees ik...
Skywise (WAW 558 & 011)

Gebruikersavatar
Vital
Road Runner
Berichten: 1294
Lid geworden op: ma 15 sep 2008, 18:36
Postcode: 3680
Fiets: Quest / M5 shockproof / Vector / ...
Locatie: Maaseik
Velomobiel: Quest
Contacteer:

#97 Bericht door Vital »

Tja, ik bedoelde ook dat ik er nu alweer 5 kwijt ben terwijl de beentjes in volume toenemen... :D

Gebruikersavatar
skywise
lijstbeheerder velomobielen
Berichten: 1364
Lid geworden op: di 15 nov 2005, 21:45
Postcode: 9220
Fiets: Challenge Taifun
Locatie: Hamme
Velomobiel: WAW 011 & 558
Contacteer:

#98 Bericht door skywise »

Vital schreef:Tja, ik bedoelde ook dat ik er nu alweer 5 kwijt ben terwijl de beentjes in volume toenemen... :D
Waar een Boa constructor toch allemaal niet goed voor kan zijn :D
Skywise (WAW 558 & 011)

Pleeboy
chauffeur
Berichten: 1074
Lid geworden op: vr 04 apr 2008, 20:32
Postcode: 2310
Fiets: Flevobike racer 28"
Locatie: Rijkevorsel
Contacteer:

#99 Bericht door Pleeboy »

en auto's met maar 1 koplamp :lol:
Ik heb niet veel verstand, maar ik gebruik het wel allemaal.

Plaats reactie