Verkenning van het Maasland

Planning en voorstellen van toertochten

Wie wil mee het Maasland verkennen?

Ik rij niet mee
3
33%
Ik rij de 42km mee en wil geen eten 's avonds
0
Geen stemmen
Ik rij de 42km mee en wil 's avonds eten
0
Geen stemmen
Ik rij de 70km mee en wil geen eten 's avonds
0
Geen stemmen
Ik rij de 70km mee en wil 's avonds eten
3
33%
Ik weet het nog niet maar laat zo snel mogelijk iets weten
3
33%
 
Totaal aantal stemmen: 9

Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Edje
General Manager
Berichten: 6678
Lid geworden op: do 02 jun 2005, 9:14
Postcode: 3530
Fiets: Rans Sequoia
Locatie: Helchteren
Contacteer:

#16 Bericht door Edje »

[quote="BartC"]Vrij vertaald zou ik wel eens de traagste deelnemer zou kunnen zijn met een gemiddelde van rond de 22 a 24km/u. Als niemand daar bezwaar tegen heeft zien we dat waarschijnlijk nog wel zitten!

Geen erg he Bart ik blijf den traagste.
Trappen en laten trappen, liefst zonder na te trappen

BartC
Kopman
Berichten: 552
Lid geworden op: ma 16 jul 2007, 22:23
Postcode: 3545
Fiets: Optima Stinger
Locatie: Halen
Velomobiel: Quest
Contacteer:

#17 Bericht door BartC »

Voila, het tochtje zit er weer op... en het was leuk!
Een prachtig zonnetje (met een wat roder uiterlijk als resultaat), en een verfrissend windje (OK, dat mocht misschien wat minder).

Bedankt voor de leuke tocht, Rik, en ook de anderen die meegereden zijn. Het was weer eens plezant, zoals gewoonlijk.

(Proficiat ook aan Caroline, die nog de 72km gereden heeft!!)
stuur me een bericht als je de [url=http://www.gentseliggers.net/forum/viewtopic.php?t=3684]Gentse Liggers kaart[/url] wil kunnen bekijken/bewerken.
Leg je erbij neer... en fietsen wordt zoveel leuker
Optima Stinger EX, M5 26/20 en KMX X-class

Gebruikersavatar
quattrovelootje
General Manager
Berichten: 2529
Lid geworden op: vr 28 nov 2003, 14:40
Postcode: 2380
Fiets: Rans Stratus
Velomobiel: Quattrovelo #66
Contacteer:

#18 Bericht door quattrovelootje »

Tja, jammer dat ik er niet bij kon zijn, maar niet iedereen is natuurlijk vrij in het weekend.
Jullie hebben idd prachtig weer gehad. Hopelijk kan ik er de volgende keer ook bij zijn. Heeft iemand fotoos getrokken ?

Tihamér -beetje nieuwsgierig ja :oops:
i ride my bikes to ride my bikes

rik
General Manager
Berichten: 3190
Lid geworden op: za 26 mar 2005, 21:47
Postcode: 3630
Fiets: Df 269
Locatie: Maasmechelen
Contacteer:

#19 Bericht door rik »

allewedertje schreef:Tja, jammer dat ik er niet bij kon zijn, maar niet iedereen is natuurlijk vrij in het weekend.
Jullie hebben idd prachtig weer gehad. Hopelijk kan ik er de volgende keer ook bij zijn. Heeft iemand fotoos getrokken ?

Tihamér -beetje nieuwsgierig ja :oops:
Edje heeft wat foto's gemaakt, maar die is op dit moment zijn matje hier aan 't oprollen. Daar zal je dus nog even op moeten wachten :wink:
Met het weer hebben we veel geluk gehad gisteren, dat klopt. Het is een cliché, maar ik vond het zelf ook heerlijk om eens een keertje rustig over onze (toch wel tamelijk drukke) fietswegen te rijden in goed gezelschap. Wat de datum betreft: tja, als "organisator" moet je daar keuzes maken, hé. Je probeert er het beste van te maken en de rest zie je wel!
DF 269
Ice sprint1 26"

Gebruikersavatar
Johan Clerx
General Manager
Berichten: 3123
Lid geworden op: di 01 mar 2005, 11:05
Postcode: 3690
Fiets: Quest 300
Locatie: Zutendaal
Contacteer:

#20 Bericht door Johan Clerx »

Kan me alleen maar aansluiten bij wat Rik en Bart al schreven.

Rik had een heel leuke tocht uitgestippeld door een van de mooiste fietsstreken van Vlaanderen. Ik ben, als geboren en getogen Maaslander, zelfs op plaatsen gekomen waar ik nog nooit was geweest. ;-)

Prachtige fietspaden, heerlijk landschap, schitterend weer en ... last but not least ... goed gezelschap!

Ik weet niet of het door Rik's voortreffelijke pasta of door de twee Duvels kwam, maar het terugweg naar huis leek bergaf te gaan ipv bergop. :-)

Deze week twee tochten van >100 km gemaakt op de Stratus. Echt een zalig fiets om lang op te toeren!

rik
General Manager
Berichten: 3190
Lid geworden op: za 26 mar 2005, 21:47
Postcode: 3630
Fiets: Df 269
Locatie: Maasmechelen
Contacteer:

#21 Bericht door rik »

'k Heb zo een donkerbruin vermoeden dat het de Duvels waren die het gedaan hebben, Johan. :lol:
DF 269
Ice sprint1 26"

Gebruikersavatar
Johan Clerx
General Manager
Berichten: 3123
Lid geworden op: di 01 mar 2005, 11:05
Postcode: 3690
Fiets: Quest 300
Locatie: Zutendaal
Contacteer:

#22 Bericht door Johan Clerx »

rik schreef:'k Heb zo een donkerbruin vermoeden dat het de Duvels waren die het gedaan hebben, Johan. :lol:
Dan zal het een blondschuimend vermoeden geweest zijn :-)

Gebruikersavatar
Edje
General Manager
Berichten: 6678
Lid geworden op: do 02 jun 2005, 9:14
Postcode: 3530
Fiets: Rans Sequoia
Locatie: Helchteren
Contacteer:

#23 Bericht door Edje »

Johan Clerx schreef:Ik weet niet of het door Rik's voortreffelijke pasta of door de twee Duvels kwam, maar het terugweg naar huis leek bergaf te gaan ipv bergop. :-)
Zijde weer over die lijn aan het rijden geweest :twisted:

Rik bedankt voor de ontvangst, het eten, de pasta, de living was een gezellige tocht met een nat begin en een nat eind maar we zijn toch als verzopen katten thuis geraakt (rare is we zijn thuis geen regen meer, we rijden tot bij U in de regen tot aankomst, ga toch is met die klarissen moeten gaan praten ze, misschien willen ze opslag :twisted: )

De fotokes zoals gevraagd:
http://sports.webshots.com/album/563310 ... vk?start=0
Trappen en laten trappen, liefst zonder na te trappen

tom
Kopman
Berichten: 546
Lid geworden op: vr 09 dec 2005, 1:57
Postcode: 0000
Fiets: Baron 1142, Stinger 204, Quest 67, Minerva,
Contacteer:

#24 Bericht door tom »

Ik wil eerst Rik van harte bedanken voor de super leuke tour en zijn gastvrijheid.

Voor mij was het met de heen en terugweg in totaal 266.1 km.
Hoe lang ik er in totaal over gedaan heb, durf ik hier uit schaamte niet zeggen :oops: Maar kan wel zeggen dat ik 9% van de gereden tijd niet getrappeld heb en in totaal was het 55'103 omwentelingen van mijn pedalen.

Voor de deelnemers die is willen weten hoeveel keer mijn pedaal rond gegaan is op de tour, dat was 15'076 voor 72.68 km.

Zo dat geef je een idee hoeveel keer dat ge uw pedaal rond trapt.
Help de kids van [url]http://www.bouwspeelpleindam.be[/url]
Iedereen en iedere vorm van hulp is welkom.

Plaats reactie