Breda-Hulshout

Je favoriete fietsroutes
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
boelie
Supporter
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 05 jan 2005, 10:54
Fiets: Mango
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Breda-Hulshout

#1 Bericht door boelie »

Hallo,

Over twee weken ga ik meerijden in de Flanders Tour met mijn gezinnetje. Vrouw en kids gaan met de auto die kant op, de Mango zal op menskracht vanuit Rotterdam naar Hulshout moeten reizen.

Ik ben nog zo'n ouderwetse zonder GPS. In Nederland kan ik me aardig redden met een recente kaartenset, In België heb ik nog wel wat twijfels. Ik hoop dat jullie wat kunnen helpen hier. Ik zoek vooral hulp bij het stuk tussen Breda en Hulshout. Ik wil vooral zoveel mogelijk fietsen en zo weinig mogelijk kaart kijken, gebruik makend van bewegwijzering. en dan ook nog zo min mogelijk kilometers ;)

Kan ik vooruit met een rijtje plaatsnamen en dan vertrouwen op de bewegwijzering, of kan ik beter gebruik maken van de LF routes? Is dit stuk ook al als knooppuntennetwerk uitgevoerd, dan kan ik wellicht beter zien dat ik daar gebruik van maak? ik denk dat ik die kaarten hier ook moet kunnen kopen.

met een wat oude kaart uit 2004 kom ik met de eerste voorlopige opties:

Vanaf Breda N14 volgen (kan dat wel met de fiets?) tot Zoersel.

Vanaf Zoersel LF 50 en/of LF 557 (is een stippellijn op mijn kaart, groteroutepaden.be zegt hier niks zinnigs over) tot in d ebuurt van Hulshout en dan op de kaart verder navigeren.

Alternatief voor de N14 zou kunnen zijn LF9/LF50, volgens groteroutenpaden.be is LF 50 bewegwijzerd maar ik kijg een foutmelding als ik info over LF9 vraag.

Dank,


Gebruikersavatar
Edje
General Manager
Berichten: 6678
Lid geworden op: do 02 jun 2005, 9:14
Postcode: 3530
Fiets: Rans Sequoia
Locatie: Helchteren
Contacteer:

#2 Bericht door Edje »

Gé ik zal morgen de weg is proberen uit te stippelen via de kaarten van mijn GPS :wink: zien waar we uitkomen
Trappen en laten trappen, liefst zonder na te trappen

Gebruikersavatar
boelie
Supporter
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 05 jan 2005, 10:54
Fiets: Mango
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

knooppunten

#3 Bericht door boelie »

Ha vind nu ook http://www.fietsnet.be/routeplanner/default.aspx bovenaan in dit forum :oops: met een routeplanner via knooppunten. Is het reizen via knooppunten goed te doen (behoorlijke wegen en wegwijzers)? Dan zou dit een relatief betrouwbare manier zijn voor mij om mijn weg te vinden.

;)

rik
General Manager
Berichten: 3190
Lid geworden op: za 26 mar 2005, 21:47
Postcode: 3630
Fiets: Df 269
Locatie: Maasmechelen
Contacteer:

Re: knooppunten

#4 Bericht door rik »

boelie schreef:Ha vind nu ook http://www.fietsnet.be/routeplanner/default.aspx bovenaan in dit forum :oops: met een routeplanner via knooppunten. Is het reizen via knooppunten goed te doen (behoorlijke wegen en wegwijzers)? Dan zou dit een relatief betrouwbare manier zijn voor mij om mijn weg te vinden.

;)
Ik rij voor 85% lover het fietsroutenetwerk, en dat is heel goed te doen. Als je een bordje mist merk je het wel :wink:
DF 269
Ice sprint1 26"

Gebruikersavatar
Edje
General Manager
Berichten: 6678
Lid geworden op: do 02 jun 2005, 9:14
Postcode: 3530
Fiets: Rans Sequoia
Locatie: Helchteren
Contacteer:

#5 Bericht door Edje »

ik heb wat zitten uittellen voor U zie mailbox Gmail
Trappen en laten trappen, liefst zonder na te trappen

Plaats reactie