faluintjesroute in aalst

Je favoriete fietsroutes
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

faluintjesroute in aalst

#1 Bericht door Wouter D »

ben deze week eens de faluintjes route gaan rijden, in het kader van de planning voor een instuif-toertocht-bbq, en dit zijn mijn bevindingen

voor graddus, allewedertje, jonathan en ik en misschien nog een paar mensen is de route overgeschikt.

voor de merendeel van het fourm is de route volledig ongeschikt

ik verklaar me nader,

de route is zo goed als vlak, geen echte hellingen gezien.
de route ik 42 km lang, wat ook al schoon is,
er zit zeker 15km beton of asfalt in, een dikke vijf km kasseien en de rest is onverhard.

in één woord zaaaalig :-)
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

rik
General Manager
Berichten: 3189
Lid geworden op: za 26 mar 2005, 21:47
Postcode: 3630
Fiets: Df 269
Locatie: Maasmechelen
Contacteer:

#2 Bericht door rik »

Dan gun ik je die 5km kasseien eens in een velomobiel :P :twisted: (grapje hé)
DF 269
Ice sprint1 26"

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#3 Bericht door Wouter D »

joepie,
ik heb twee jaar met een limit gereden he, en eerlijk gezegd vond ik het nog steeds zalig om over kasseien te tjeezen,
zonder vering is het inderdaad wel een ramp, dat kan ik ook bevestigen.
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

David
Neo Prof
Berichten: 165
Lid geworden op: wo 10 aug 2005, 13:14
Postcode: 1005
Fiets: Taifun
Locatie: Paris Area
Contacteer:

#4 Bericht door David »

Ik heb die vroeger ook eens gereden met een gewone fiets en inderdaad zeer veel mensen tegengekomen die aan het klagen waren omdat het "wegdek" er zo slecht was en er op dat moment zeer veel modder lag. Ik herinner me ook nog dat de bewegwijzering niet al te best was (ontbreken van bordjes) maar dat het al bij al wel een mooie route was. Is wel al even geleden en dus niet met de ligfiets.

@Wouter: indien mijn fysieke problemen achter de rug zijn kunnen we misschien eens afspreken om een tochtje te maken? (al zal dat vermoedelijk wel nog niet meteen aan de orde zijn). Voor een tochtje met de andere Gentse Liggers is het misschien leuk om de muur eens mee te nemen aangezien dat van hier toch niet te ver is. Ook het knooppuntennetwerk lijkt hier eindelijk vorm te krijgen. Keuze genoeg dus en veel plezier nog met het verkennen.

Plaats reactie