Even voorstellen : De Pitte

Meer informatie en foto's van onze leden
Plaats reactie
Bericht
Auteur
De Pitte
Nieuweling
Berichten: 33
Lid geworden op: di 06 jun 2006, 23:20
Postcode: 3210
Locatie: Lubbeek
Contacteer:

Even voorstellen : De Pitte

#1 Bericht door De Pitte »

In navolging van zovele anderen en om niet te onbeleefd over te komen even een klein "persoonlijk voorstellingske". Reeds sinds geruime tijd schuim ik het net af naar info over ligfietsen en alles eromheen en sinds begin juni ben ik geregistreerd op jullie forum. Ik, dat is een 40-jarige, ex-MTB-er die zich voorlopig heel druk weet bezig te houden met het bouwen van een woonst. Eens deze zware taak tot een goed einde gebracht te hebben ga ik zeker over tot de aanschaf van een ligger, dewelke weet ik nog niet, ben momenteel nog in een testfase. Ex MTB-er omdat ik steeds meer last krijg van voze handen en vingers tijdens een gemiddeld tochtje, dan zwijgen we nog maar over zitvlak en andere zaken. Daar ik overal las dat dit bij een ligger veel minder frequent voorkomt raakte ik geinteresseerd, zodoende...
Voorjaar 2007 is het dan de bedoeling van afstand woon-werk per ligger af te werken(enkel 13.5km) en verder langs paden en wegen een stukje van ons mooi Vlanderenland beter te leren kennen. Een uitstapje hier en daar in jullie gezelschap zit er zeker ook in en wie weet een meerdaagse op de ligger ..... Je ziet nog heel wat voornemens, maar ja daar men zegt dat het leven pas begint bij veertig...
Sportieve groeten en tot wederhoren, lezen op dit forum en verder tot op een of andere activiteit..

De Pitte

Gebruikersavatar
paulheyndrickx
catering
Berichten: 1524
Lid geworden op: wo 14 sep 2005, 10:12
Postcode: 9270
Fiets: Ice Sprint 26"+ Ice VTX
Locatie: Laarne
Contacteer:

#2 Bericht door paulheyndrickx »

Je gaat de mtb toch niet aan de haak hangen? Ik wissel al jaren het ligwerk met het alle tereinfietsen. Ik vind de afwisseling prima. Met de mtb kom je waar je met de ligger nooit raakt, met de ligger ervaar je de sensatie van snelheid en luilekker kilometers vreten. Het mooiste is dat je je op dit forum mag outen als niet purist en toch blijven meedoen.

Gebruikersavatar
Edje
General Manager
Berichten: 6678
Lid geworden op: do 02 jun 2005, 9:14
Postcode: 3530
Fiets: Rans Sequoia
Locatie: Helchteren
Contacteer:

#3 Bericht door Edje »

iedereen is welkom he, als het maar wielen heeft met spaken, trappers en de menselijke motor niet meer dan 100 toeren haalt (uitgezondert de menselijke porsches)
Laatst gewijzigd door Edje op zo 16 jul 2006, 14:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Trappen en laten trappen, liefst zonder na te trappen

Plaats reactie