Antwerpse trainingstochtjes

Planning en opvolging van wedstrijden
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#16 Bericht door Wouter D »

hm, zit wel iets in natuurlijk, als ik uit mijn nest geraak, zouden hier anders geen bukkergroepkes zijn in het gentse die met dezelfde voorwaarden fietsen?
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
Proes
chauffeur
Berichten: 1091
Lid geworden op: ma 16 mei 2005, 21:37
Postcode: 2050
Fiets: M5-Highracer
Locatie: Antwerpen (Linkeroever)
Contacteer:

#17 Bericht door Proes »

Vertrek is altijd (als het niet regent anders starten ze niet) op zondag om 08.30 uur te 2050 Antwerpen - Linkeroever (Gloriantlaan).
Er vertrekt ook een trager groepje om 09.00 uur die slechts 60 km afleggen in ongeveer 2 uur.
Na 8 jaar Challenge nu toch eindelijk mijn eigen M5 carbon High-racer :-)

Gebruikersavatar
Proes
chauffeur
Berichten: 1091
Lid geworden op: ma 16 mei 2005, 21:37
Postcode: 2050
Fiets: M5-Highracer
Locatie: Antwerpen (Linkeroever)
Contacteer:

Re: Antwerpse trainingstochtjes

#18 Bericht door Proes »

Ward De Meyer schreef:Hey,
Zijn er nog mensen uit omgeving van Antwerpen die mee willen gaan trainen in weekends?
Als je interesse hebt laat maar iets weten.
Blijkbaar lukt het ons niet onmiddelijk om een sportief team samen te stellen ... ik doe nogmaals een poging.

Ward, ik ben kandidaat om op zaterdag of zondagmorgen te gaan trainen.
Als we omgeving rechteroever nemen is misschien Peter of Marini geneigd om mee te gaan????
Doe dus maar een voorstel ... ook in de week 's avonds (maandag of woensdag) zou lukken voor mij maar binnekort lukt dat waarschijnlijk niet meer met de duisternis.

Kortweg, ik steun je voorstel ..... wie gaat er nog mee en wanneer kunnen jullie?
Ik veronderstel ook dat deze fietstochtjes als slechts 1 bedoeling hebben: "sneller worden"
Na 8 jaar Challenge nu toch eindelijk mijn eigen M5 carbon High-racer :-)

Ward De Meyer
catering
Berichten: 1661
Lid geworden op: za 08 nov 2003, 11:12
Postcode: 2930
Fiets: Stinger
Locatie: Brasschaat
Contacteer:

Re: Antwerpse trainingstochtjes

#19 Bericht door Ward De Meyer »

Hey Proes,

Leuk dat je mee aansluit. Ik ga nu wel de volgende weekends wrs in Zeebrugge zitten voor een verhuis, dus momenteel gaat het er niet van komen...
Optima Stinger EX met Aeropunt

Gebruikersavatar
Duckjibepete
dokter
Berichten: 1428
Lid geworden op: di 12 okt 2004, 19:26
Contacteer:

Re: Antwerpse trainingstochtjes

#20 Bericht door Duckjibepete »

Proes schreef:Ward, ik ben kandidaat om op zaterdag of zondagmorgen te gaan trainen.
Als we omgeving rechteroever nemen is misschien Peter of Marini geneigd om mee te gaan????
Doe dus maar een voorstel ... ook in de week 's avonds (maandag of woensdag) zou lukken voor mij maar binnekort lukt dat waarschijnlijk niet meer met de duisternis.
Ik fiets iedere dag 54 km, doe zwaar fysiek werk en dan ben ik alleszinds niet zinnens me in het weekend af te jakkeren. Een toertochtje op een aannemelijk tempo daar heb ik geen bezwaar tegen.
Trouwens, ik heb een andere hobby waar ik 15 jaar terug aan verslaafd geraakt ben, en die ik sinds ik ligfiets iets te veel op de achtergrond geschoven heb. Ik ben zinnens om me terug wat meer te concentreren op het surfen, want met al dat gefiets in het weekend heb ik vorig jaar 4 prachtige dagen van meer dan 7 bft gemist... vroeger kwam ik makkelijk aan 50 surfdagen per jaar van meer dan 4-5 bft (kan alleen de weekends surfen), vorig jaar was dat minder dan de helft... :cry: gelukkig heb ik tijdens het voorbije verlof veel kunnen goedmaken :wink:
Morgenavond neem ik de draad met het mountainbiken ook terug op, neen niet in het antwerpse, maar streek van Rotselaar-Aarschot, is vlak bij mijn werk... dus training genoeg zou ik denken :lol:
ride to live, live to ride

Gebruikersavatar
Proes
chauffeur
Berichten: 1091
Lid geworden op: ma 16 mei 2005, 21:37
Postcode: 2050
Fiets: M5-Highracer
Locatie: Antwerpen (Linkeroever)
Contacteer:

#21 Bericht door Proes »

nu zondag, 11/09 "bij goed weer".
==> 08.15 uur te Linkeroever-voetgangerstunnel
Ik heb trouwens nog een ander voorstel waarom eens niet op een zondag met het groepje wielertoeristen waar ik gewoonlijk mee meerijd meerijden? Afstand rond de 100 km ... gemiddelde snelheid 34 à 35 .... gemiddeld aantal verkeerslichten ...."0".
Enige afspraak met de wielrenners is dat we achteraan moeten rijden
Na 8 jaar Challenge nu toch eindelijk mijn eigen M5 carbon High-racer :-)

Gebruikersavatar
marini
ploegleider
Berichten: 2406
Lid geworden op: di 01 jun 2004, 15:12
Postcode: 2610
Fiets: carbonlowracer
Locatie: antwerpen,wilrijk
Contacteer:

#22 Bericht door marini »

helaas ben op weekend
Er zijn 24uur in een dag , ik wil er 32,
correctie, 32 is te kort als baby's per twee komen.
en dan nu verbouwen....

Plaats reactie