Even voorstellen: Tim

Meer informatie en foto's van onze leden
Plaats reactie
Bericht
Auteur
TimSch
Supporter
Postcode: 9956
Fiets: Challenge Hurricane onderstuur
Velomobiel: Quest #501
Contacteer:

Even voorstellen: Tim

#1 Bericht door TimSch »

Hallo allemaal!

Gisteren een account aangemaakt na al wel een tijdje meegelezen te hebben, dus dan nu wel zo netjes me even voor te stellen.

Ik ben Tim, woon in het Noorden van Nederland en ben niet echt een nieuwe ligfietser :) Ik ben al een aantal jaar actief op het Nederlandse forum onder dezelfde forumnaam als hier nu en lees ook al mee op het Duitse forum. Het is een echte liefhebberij geworden, dat ligfietsen. En de forums zijn vind ik allen bijzonder informatief met veelal een prettige sfeer en leuke mensen. Ik herkende al namen van het Nederlandse forum die hier ook actief zijn, zoals Wim de Roetsende.

Ik heb momenteel carbon Quest #501, een Challenge Hurricane onderstuur en een Thijs 222 roeifiets. Eerder had ik mijn eerste velomobiel: Quest #229, een Sinner Demon 20/20 en een Challenge Furai 24'. Ik vind het leuk om al die fietsen zelf te onderhouden en waar nodig op te lappen en te tweaken, met bijvoorbeeld 3D geprinte handigheidjes.

Reden om hier te starten met meelezen is dat ik momenteel een Belgische fiets in het vizier heb ter vervanging van de Quest. Komend weekend reis ik af naar het Zuiden om hem te bekijken en als het bevalt fiets ik hem terug naar huis in Noord Groningen (in 2 dagen).

Als ik hier zaken lees waar ik iets over te melden heb, zal ik zeker niet nalaten om bij te dragen. Zo houden we de forums levendig en informatief!

Groet uit het Noorden!

TM48
Junior
Postcode: 9112
Fiets: Seiran sl
Contacteer:

Re: Even voorstellen: Tim

#2 Bericht door TM48 »

Welkom op dit forum, Tim.
Succes met je aankoop!
Wel soms wat stil hier op 't forum, zelf schrijf ik te weinig over mijn fietservaringen...
Hopelijk heb je berijdbare fietspaden en als je toevallig de trein op moet, betaal dan extra kaartje voor je fiets...

bicky
General Manager
Postcode: 8700
Fiets: ligfietsen, roeifiets, kickbike, ....
Velomobiel: Mango+ (2011)
Contacteer:

Re: Even voorstellen: Tim

#3 Bericht door bicky »

welkom Tim op het forum en met je bezoek aan België
Je ben ook altijd op zoek naar nieuwe aanwinsten zo te zien.
daar kan ik zelf van meespreken.

Plaats reactie