Even een woordje uitleg ...
Ik deed met deze foto's en ook nog wat andere ... 2 maal de melding, dat het voor mij onmogelijk is om het verkeer, dat op de rotonde rijdt ,te zien . Men zou ter kontrole , een toezichter sturen om ter plaatse de situatie te bekijken ... Voor mij is alles zo klaar als pompewater , maar blijkbaar niet voor iedereen ...
Dit is het antwoord van AWV :
Beste meneer ,
We begrijpen uw opmerking over het snoeien langs de Moorsleedsesteenweg te Roeselare.
De wegentoezichter heeft dit nagezien. Als er een gevaar is voor de verkeersveiligheid wordt de snoeibeurt onmiddellijk uitgevoerd.
De hoogte van de haagjes is echter niet abnormaal. U dient voorrang te verlenen aan de automobilisten. Dit wordt aangegeven door het verkeersbord B1 en de gemarkeerde haaientanden.
Met vriendelijke groeten
Annelies
Klantendienst AWV
Mijn laatste redmiddel de politie , mijn vriend ... voelde zich niet meteen geroepen om iets te doen ...
Ik deed mijn verhaal ( meteen was er een reactie van , oei da's niks voor ons ...) en men stuurde me door naar stad Roeselare . Ik deed dezelfde melding op hun site . Maar aangezien het een gewestweg betreft ,denk aan het eind van mijn verhaal te zijn .
Ongelooflijk ... Het is maar een haag wat meer insnoeien . Moet ik dan zelf de handen uit de mouwen steken ?