rijden zal hem wel nog doen, maar hoe die eruit zal zien, dat is een andere vraag.
heb in ieder geval voor +200€ aan materiaal gekocht (verfborstels, epoxyhars, 2m² carbon ...).
het aan elkaar lijmen gaat goed, ik ga waarschijnlijk ook wat alu gaan integreren. die carbon fiets is wel zelfdragend, maar geeft toch niks van bescherming zo. het verwonderd me al dat het zitje gewoon niet door de bodem valt

.
Achter het zitje zit een stevige beugel (zit door mijn houten plaat). dat soort versteviging ga ik als brug over de veerpoten steken en ook een alu beugel die van de veerpoten helemaal rond de neus zal gaan.
ik kom van een alleweder en die zijn oerdegelijk gebouwd. als je die carbon nakomelingen bekijkt.... stevig is toch iets anders. we gaan er een mini rolkooi inbouwen als het ware. t wordt een off-road quest tegen dat ik ermee gedaan heb. ik hoop de gewichtstoename onder de 2kg te houden.
ter compensatie worden de 3tandwielen vooraan waarschijnlijk vervangen door 2 alu versies, lichtere klikpedalen en een holle as misschien.