Dan kan Caroline nog aanpikken in Halen, questie van zuivere lucht in haar longskes te krijgenBartC schreef:Hehe, Ik denk dat onze kids dan uitbesteed gaan zijn, questie dat ze een beetje kan uitslapen tot 12u of zo... Trouwens, ze mocht ook mee komen liggen, maar ze zag het toch niet zitten om te slapen op een ligfiets... misschien toch eens tijd voor een tandem :prik schreef:en de vrouw met de kinderen laten zitten
Rondje Limburg - Vlaams Brabant
- Edje
- General Manager
- Postcode: 3530
- Fiets: Rans Sequoia
- Contacteer:
Trappen en laten trappen, liefst zonder na te trappen
- slangetje
- dokter
- Postcode: 9100
- Fiets: Nazca - Gaucho
- Contacteer:
Sterven en niet overleven is daarom nog niet hetzelfde, maar als ik met lappen aan elkaar hang denk ik niet dat ik ga komen...Edje schreef:Waarom zou jij sterven?????
Je weet nooit wat er kan gebeuren, dus altijd voorzichtig zijn (ook met beloven dat je komt).
Ono - Nasca Gaucho; De M5 - M5 low racer
- Edje
- General Manager
- Postcode: 3530
- Fiets: Rans Sequoia
- Contacteer:
AFKLOPPEN maar niet te hard dusslangetje schreef:Sterven en niet overleven is daarom nog niet hetzelfde, maar als ik met lappen aan elkaar hang denk ik niet dat ik ga komen...Edje schreef:Waarom zou jij sterven?????
Je weet nooit wat er kan gebeuren, dus altijd voorzichtig zijn (ook met beloven dat je komt).
Trappen en laten trappen, liefst zonder na te trappen
-
- Supporter
- Postcode: 2990
- Fiets: M5 20/26
- Contacteer:
nummer 12
Beste,
De poll ingevuld en ik zal zodadelijk een pb-tje aan Edje sturen van wat ik wens te eten. Dat gaat zoveel zijn dat ik het hier niet in het box-ke krijg.
See you,
Franky
De poll ingevuld en ik zal zodadelijk een pb-tje aan Edje sturen van wat ik wens te eten. Dat gaat zoveel zijn dat ik het hier niet in het box-ke krijg.
See you,
Franky
- slangetje
- dokter
- Postcode: 9100
- Fiets: Nazca - Gaucho
- Contacteer:
die ga je best vermijden dat je zondag, voor je vertrekt, alles in 1 keer doorbeld. Ik weet nog niet of ik mee rijdt (zal ik zaterdagavond weten), maar gezien ik dan niet meer thuis kom, weet ik niet of ik op 't net ga kunnen.Edje schreef:ik hoop dat de grootste hoop nog volgt om eten te bestellen, zodat er niet teveel gebeld moet worden zondag!!!!
Questie van communicatiestoringen te vermijden.
Als je zondag in 1 keer doorbeld, ben je zeker dat je niemand vergeet en dat er geen zaken dubbel zijn...
Ono - Nasca Gaucho; De M5 - M5 low racer
- Johan Clerx
- General Manager
- Postcode: 3690
- Fiets: Quest 300
- Contacteer:
- Johan Clerx
- General Manager
- Postcode: 3690
- Fiets: Quest 300
- Contacteer: