Wie gaat naar CV?
- Luc Willaert
- General Manager
- Postcode: 8400
- Fiets: Mango 137
- Contacteer:
Welke route naar CV
Vraagje voor de Antwerpenaren.
Ik vertrek donderdagavond rond 16u30 met de caravan uit Oostende.
Is het te doen rond 18u00 via de liefkenshoektunnel door Antwerpen te rijden of neem ik beter de westerscheldetunnel in Terneuzen??
Met al die wegwerkzaamheden wordt het moeilijk om nog een vlotte route te vinden.
Groeten
Luc
Is het te doen rond 18u00 via de liefkenshoektunnel door Antwerpen te rijden of neem ik beter de westerscheldetunnel in Terneuzen??
Met al die wegwerkzaamheden wordt het moeilijk om nog een vlotte route te vinden.
Groeten
Luc
- tom peeters
- Neo Prof
- Postcode: 9100
- Fiets: leiba
- Contacteer:
Re: Welke route naar CV
Zowel in Liefkenshoektunnel als in Westerscheldetunnel moet er tol betaald worden. Volgens mij is het traject via Westerscheldetunnel voor iemand uit Oostende korter en sneller.Luc Willaert schreef:Vraagje voor de Antwerpenaren.
Groeten
Luc
Tom Peeters
tom peeters
- Luc Willaert
- General Manager
- Postcode: 8400
- Fiets: Mango 137
- Contacteer:
Die tol vind ik niet zo erg, snelheid is het belangrijkste, want ik zou graag voor donker op CV toekomen. Met de caravan rijd ik ook maar zo'n 90 km per uur
Is het een beetje te doen om rond 18u00 de liefkenshoektunnel te passeren, of zit alles daar dan ook vast??
De route naar de westerscheldetunnel rijd ook niet erg vlot, die zou ik liever vermijden.
Is het een beetje te doen om rond 18u00 de liefkenshoektunnel te passeren, of zit alles daar dan ook vast??
De route naar de westerscheldetunnel rijd ook niet erg vlot, die zou ik liever vermijden.
- Proes
- chauffeur
- Postcode: 2050
- Fiets: M5-Highracer
- Contacteer:
Ligfiets meenemen naar CV?
Hoi ... als nieuweling heb ik nog nooit op CV geweest.
Ik ga zaterdag met de auto ... vraagje ... kan je best je ligger, step of inline skates in de koffer gooien om je daar te verplaatsen?
Ik heb er geen idee van hoe groot dat daar is of moet ik het me voorstellen als een klein plein met standjes van alle merken met daarnaast een piste en een probeer terrein???
bedankt voor de info!
Ik ga zaterdag met de auto ... vraagje ... kan je best je ligger, step of inline skates in de koffer gooien om je daar te verplaatsen?
Ik heb er geen idee van hoe groot dat daar is of moet ik het me voorstellen als een klein plein met standjes van alle merken met daarnaast een piste en een probeer terrein???
bedankt voor de info!
Na 8 jaar Challenge nu toch eindelijk mijn eigen M5 carbon High-racer :-)
- Proes
- chauffeur
- Contacteer:
"Antwerpen" bereikbaar?
Hoi Luc
Ik woon op linkeroever en werk op rechteroever ... ik neem dus elke dag de tunnel.
Ik kan je vertellen dat je géén problemen zal hebben met de Liefkenshoektunnel en zelfs de Kennedytunnel (gratis!) is geen probleem als er geen ongevallen zijn gebeurd.
greetz!
Ik woon op linkeroever en werk op rechteroever ... ik neem dus elke dag de tunnel.
Ik kan je vertellen dat je géén problemen zal hebben met de Liefkenshoektunnel en zelfs de Kennedytunnel (gratis!) is geen probleem als er geen ongevallen zijn gebeurd.
greetz!
- renaat
- Helper
- Postcode: 9820
- Fiets: M5 CLR
- Contacteer:
Hi Proes,
CV is dit jaar op een nieuwe locatie, het is dus een beetje gissen hoe ver de afstanden allemaal gaan worden maar ik denk dat het wel meevalt. Het verste wordt waarschijnlijk van parking naar circuit.
Nu zowiezo vallen step en inline skates ook onder HPV's je mag ze rustig meenemen
Op deze link http://www.ligfiets.net/cyclevision/locatie.php is er wat info te vinden.
Tot op CV.
CV is dit jaar op een nieuwe locatie, het is dus een beetje gissen hoe ver de afstanden allemaal gaan worden maar ik denk dat het wel meevalt. Het verste wordt waarschijnlijk van parking naar circuit.
Nu zowiezo vallen step en inline skates ook onder HPV's je mag ze rustig meenemen
Op deze link http://www.ligfiets.net/cyclevision/locatie.php is er wat info te vinden.
Tot op CV.
Greetz,
renaat
renaat
- Proes
- chauffeur
- Contacteer:
Vraagje voor de Belgen die met de auto naar CV gaan
Nemen jullie jullie ligger mee met de auto of blijft die gewoon in de garage thuis?
- Wouter D
- General Manager
- Postcode: 9320
- Fiets: Thys Revolver
- Contacteer:
@lieve: ik denk dat als je het logo erop gekregen hebt en het duidelijk herkenbaar is, dat we die letterkes niet zo hard zullen nodig hebben, het is een baken, geen reclame paneel, ze mogen op cyclevision natuurlijk weten dat ook de gentse liggers masaal naar CV gaan, dus ik laat je de keuze.
@proes: ik neem in ieder geval de ligger mee naar CV, ik ga wel moeten kiezen, maar aangezien ik er vanuit ga dat ik niet kan winnen en nog de limit moet proberen met andere banden (net toegezonden gekregen van elfiets voor speciale prijs) weet ik het nog niet welke fiets het word, als de limit morgen lekker rijd word het oranje, anders geel en zwart.
@proes: ik neem in ieder geval de ligger mee naar CV, ik ga wel moeten kiezen, maar aangezien ik er vanuit ga dat ik niet kan winnen en nog de limit moet proberen met andere banden (net toegezonden gekregen van elfiets voor speciale prijs) weet ik het nog niet welke fiets het word, als de limit morgen lekker rijd word het oranje, anders geel en zwart.
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?
- wost
- the travelling cook
- Postcode: 9220
- Fiets: Velo-de-Ville
- Contacteer:
Re: Vraagje voor de Belgen die met de auto naar CV gaan
de mijne blijft thuis. Morgen moeten er al 26 kleuters een ritje mee maken.Proes schreef:Nemen jullie jullie ligger mee met de auto of blijft die gewoon in de garage thuis?
http://www.2wielen.be" onclick="window.open(this.href);return false; , alles voor 2 en meer wielen.
- wost
- the travelling cook
- Postcode: 9220
- Fiets: Velo-de-Ville
- Contacteer:
Welke?Wouter schreef: limit moet proberen met andere banden .
http://www.2wielen.be" onclick="window.open(this.href);return false; , alles voor 2 en meer wielen.
- Wouter D
- General Manager
- Contacteer:
citymarathons, heb er dus nog drie kunnen versieren, als die idd goed meevallen, zoek ik iets gelijkaardigs, op de hurri waren ze echt een succes. maar ik denk er eventueel wel aan voor de hurri een minder lekvrije zomerband te testen met slime of iets gelijkaardigs.
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
- Wouter D
- General Manager
- Contacteer:
ik ga wsk door omstandigheden pas morgenochtend kunnen vertrekken, dus zal daar ergens rond e middag zijn.
- Duckjibepete
- dokter
- Contacteer: