buitenwedstrijd hulshout zaterdag 23mei
-
- Belofte
- Postcode: 3200
- Fiets: NME
- Contacteer:
Teun ,
Ik ben blij om je wedstrijdverslag / ervaring te lezen ,en er in terug te vinden dat je waarschijnlijk nog eens komt meerijden . 42 km/h rijden met een ongestroomlijnde fiets is helemaal niet slecht . Als je dan nog eens gespaard blijft van mechanische ongemakken is 43 zeker haalbaar .
Maar het belangrijkste is toch wel dat je er plezier hebt aan beleeft .
Eric
Ik ben blij om je wedstrijdverslag / ervaring te lezen ,en er in terug te vinden dat je waarschijnlijk nog eens komt meerijden . 42 km/h rijden met een ongestroomlijnde fiets is helemaal niet slecht . Als je dan nog eens gespaard blijft van mechanische ongemakken is 43 zeker haalbaar .
Maar het belangrijkste is toch wel dat je er plezier hebt aan beleeft .
Eric
RESULTS NO EXCUSES !
- quattrovelootje
- General Manager
- Postcode: 2380
- Fiets: Rans Stratus
- Velomobiel: Quattrovelo #66
- Contacteer:
Een paar beelekes vind je hier
Geen bewegende fietsers, want daarvoor was het nét te donker (en mijne camera te oud ). Volgende keer beter !
Tihamér
Geen bewegende fietsers, want daarvoor was het nét te donker (en mijne camera te oud ). Volgende keer beter !
Tihamér
Laatst gewijzigd door quattrovelootje op di 26 mei 2009, 21:23, 1 keer totaal gewijzigd.
i ride my bikes to ride my bikes
- marini
- ploegleider
- Postcode: 2610
- Fiets: carbonlowracer
- Contacteer:
die rode stroomlijn is in verhouding best wel snel .3 Eric M (jawel diezelfde die de velomobielenrace gewonnen heeft - het kan dus!)
ik was dus "goed " opgewarmd voor het tweede deel.
om een idee te geven, de eerste wedstr kon ik 7min volgen voor gelost te worden, de tweede 8 min, en nu plotseling uitrijden.
verklaring : warm gereden, maar ook een staartpunt kan je langer hogere snelheden mee houden, mjaa dat hadden die anderen ook als voordeel natuurlijk.
Er zijn 24uur in een dag , ik wil er 32,
correctie, 32 is te kort als baby's per twee komen.
en dan nu verbouwen....
correctie, 32 is te kort als baby's per twee komen.
en dan nu verbouwen....
- skywise
- lijstbeheerder velomobielen
- Postcode: 9220
- Fiets: Challenge Taifun
- Velomobiel: WAW 011 & 558
- Contacteer:
En weer knappe beelekes - ik ben weer goed bediendallewedertje schreef:Een paar beelekes vind je hier
Tihamér
Skywise (WAW 558 & 011)
- Luc Willaert
- General Manager
- Postcode: 8400
- Fiets: Mango 137
- Contacteer:
Ik sta er 1 keer op en dan nog wazig--------------- te hoge snelheid zekerskywise schreef:En weer knappe beelekes - ik ben weer goed bediendallewedertje schreef:Een paar beelekes vind je hierGeen bewegende fietsers, want daarvoor was het nét te donker (en mijne camera te oud ). Volgende keer beter !Tihamér
- quattrovelootje
- General Manager
- Postcode: 2380
- Fiets: Rans Stratus
- Velomobiel: Quattrovelo #66
- Contacteer: